eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kiszewa › Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobyle - gmina Stara Kiszewa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Stara Kiszewa: Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobyle - gmina Stara Kiszewa.
Numer ogłoszenia: 64411 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33437 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie, tel. 058 6876020, 6876024, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobyle - gmina Stara Kiszewa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobyle - gmina Stara Kiszewa, 2. Zakres robót objętych opracowaną dokumentacją: -remont budynku stacji uzdatniania wody wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem fundamentu pod zbiorniki wyrównawcze, -modernizacja istniejącej technologii uzdatniania wody na układ dwustopniowego pompowania wraz ze zbiornikami retencyjnymi i rurociągami, -instalacja elektryczna i automatyka. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa, opracowana na zlecenie Zamawiającego, stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ. Wszystkie powyższe roboty będą prowadzone z zachowaniem ciągłości pracy obecnie funkcjonującej stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobyle i nie mogą powodować niepotrzebnych przerw w dostawie wody dla mieszkańców. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: -organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem, -przygotowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu drogowego na terenie budowy, -zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń mediów dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, -zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych, -geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej. -utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -wykonawca w cenie oferty ujmie wykonanie tablicy informacyjnej wraz z wykonaniem uzgodnionej z Zamawiającym treści i grafiki, -umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru, -naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego, -w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, obiektów, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, -uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, -skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: a) dokumentacja techniczna powykonawcza, b) inwentaryzacja geodezyjna, c) atesty, aprobaty i certyfikaty, d) protokoły prób i badań, e) karty gwarancyjne, -współudział w przygotowywaniu przez Zamawiającego harmonogramów rzeczowo - finansowych w sprawie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych i innych dokumentów związanych z realizacją budowy, -sporządzenie protokołu odbioru i faktur uwzględniających wymagania jednostek współfinansujących. 4. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. 6. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Normy oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 7. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. 8. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych projekt realizuje konkretne rozwiązanie, więc dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co do ich cech i parametrów a wszelkie nazwy firmowe urządzeń lub materiałów powinny być traktowane jako definicje standardu a nie konkretne nazwy firmowe jako nominacje urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Wszystkie materiały i urządzenia równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót muszą być zgłoszone w trakcie przetargu na piśmie w formie załącznika do oferty wraz ze wszystkimi parametrami technicznymi i będą badane w trakcie oceny oferty. 9. Wykonawca, najpóźniej na siedem dni przed rozpoczęciem robót budowlanych, wykona i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zwany planem bioz). 10. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy HIRSZ, ul. Słowackiego 9, 83-322 Stężyca, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 979614,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 864417,22

  • Oferta z najniższą ceną: 732957,39 / Oferta z najwyższą ceną: 1701742,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.