eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoDostawa drukarek monochromatycznych i tonerów na potrzeby Gminy Miejskiej Szczytno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Szczytno: Dostawa drukarek monochromatycznych i tonerów na potrzeby Gminy Miejskiej Szczytno.
Numer ogłoszenia: 64342 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek monochromatycznych i tonerów na potrzeby Gminy Miejskiej Szczytno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - Drukarki monochromatyczne (zestaw 1), - Tonery (zestaw 2), Zestaw 1 - AKCESORIA KOMPUTEROWE - obejmuje: - Drukarki monochromatyczne (3 szt.) Zestaw 2 - TONERY - obejmuje: - Tonery (6 szt. lub ilość pozwalająca na wydruk 132 000 stron przy 5% pokryciu strony)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji; 6) dołączą do oferty wszystkie wymagane dokumenty; 7) nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania u udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny: Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, dokonywane będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ),, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3) Oferowane przez Wykonawców urządzenia muszą posiadać deklarację producenta o zgodności z dyrektywami: 73/23/EEC oraz 2004/108/WE (oznaczenia CE) sporządzoną na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej. Producent oferowanych urządzeń musi posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 9001:2001 na proces projektowania i produkcji. 4) Oferowane przez wykonawców tonery muszą być zgodne ze specyfikacją materiałów eksploatacyjnych producenta drukarki oraz nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzenia. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia publicznego. 6) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 7) Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczytnie Biuro Obsługi Interesanta (parter, pokój nr 1). ul. Henryka Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczytnie Biuro Obsługi Interesanta (parter, pokój nr 1). ul. Henryka Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.