eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecDostawa narzêdzi TIK do SP w Nowym Chechle w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec"



Og³oszenie z dnia 2025-06-04

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa narzêdzi TIK do SP w Nowym Chechle w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierklaniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzêdzi TIK do SP w Nowym Chechle w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-77fa132b-f148-4948-9fe3-289b14e629ff

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00262644

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00068002/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa sprzetów TIK do szkó³ w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,198800,cf55fe27dc658f684e71a543539a7bce.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, to znaczy:
• poczt± elektroniczn± na adres e-mail: barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl oraz kancelaria@ugswierklaniec.pl lub
• poprzez platformê przetargow±: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników platformy przetargowej dostêpnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 33 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 33 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa z wniesieniem, rozmieszczeniem i instalacj± urz±dzeñ informatycznych do SP im. Królowej Jadwigi w Nowym Chechle 42-622 przy ul. Lasowickiej 103,
1. Rodzaj i ilo¶æ urz±dzeñ stanowi±cych przedmiot zamówienia:
Laptop z oprogramowaniem - 3 szt.,
Drukarka laserowa - 3 szt.
Monitor interaktywny 86`` i OPS - 1 kpl.

2. Wymagania techniczne urz±dzeñ opisane s± w za³±czniku nr 1a do specyfikacji. Dodatkowe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w za³±czniku n r 1b do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30232110-8 - Drukarki laserowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi i gwarancji wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji producenta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych zakresach i w przypadkach, o ile nie zmieniaj± one
ogólnego charakteru umowy:
1) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych lub znacznie utrudniaj±cych dotrzymanie terminu realizacji
przedmiotu umowy, za których wyst±pienie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w szczególno¶ci:
Dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.
2) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, dopuszcza siê zmiany umowy, które mog± obejmowaæ wszelkie jej postanowienia,
na które wp³yw ma wyst±pienie si³y wy¿szej,
3) w przypadku powstania konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy wynikaj±cych ze zmian umowy o dotacjê,
dopuszcza siê zmiany umowy, które mog± obejmowaæ wszelkie jej postanowienia, na które wp³yw ma dokonanie
powy¿szych zmian;
4) w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku oferowanego przedmiotu umowy , a tak¿e w przypadku wyst±pienia
stanu czasowej (trwaj±cej ponad 7 dni) lub trwa³ej niedostêpno¶ci przedmiotu umowy na rynku, który to stan zaistnia³ po
z³o¿eniu oferty, Strony dopuszczaj± zmianê Umowy poprzez zmianê danego przedmiotu umowy na inny pod okre¶lonymi
warunkami opisanymi w projektcie umowy,
5) Niezale¿nie od pkt 4) powy¿ej dopuszczalna jest zmiana w³a¶ciwo¶ci (cech) przedmiotu umowy w stosunku do opisanych
w Umowie, o ile zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego na skutek zmian technologicznych pozwalaj±cych osi±gn±æ
obni¿enie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub lepsze parametry techniczne, u¿ytkowe lub estetyczne,
6) W przypadku zmian przepisów prawa wp³ywaj±cych na zasady lub sposób, lub zakres realizacji niniejszej umowy,
dopuszcza siê zmiany niniejszej umowy, które mog± obejmowaæ wszystkie te postanowienia niniejszej umowy, na które
wp³yw maj± w/w zmiany,
7) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z uprawnieñ wynikaj±cych z wad przedmiotu umowy polegaj±cych na
¿±daniu dostarczenia nowego sprzêtu dopuszczalna jest zmiana przedmiotu umowy na inny posiadaj±cy funkcjonalno¶æ i
parametry techniczne, jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe nie gorsze od tych, które okre¶lono w umowie,
8) Dopuszczalna jest zmiana w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia wskazanego w §4 ust. 1 w przypadku wprowadzenia do
umowy zmian wskazanych w pkt 1), pkt 2), pkt 3) i pkt 6), je¿eli ich wprowadzenie wp³ywa na koszt realizacji przedmiotu
umowy.
Szczegó³owe warunki zmian umowy s± opisane w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-12 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,198800,cf55fe27dc658f684e71a543539a7bce.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.