eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Warszawa: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych.
Numer ogłoszenia: 64217 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych (substancje chemiczne) i biochemicznych (pożywki, enzymy, inne), zwanych dalej odczynnikami. Zamówienie realizowane będzie w ośmiu cześciach. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość części. Wykonawca dostarczy/będzie dostarczać zamawiane towary do miejsca wskazanego w SIWZ jako miejsce realizacji zamówienia transportem zrealizowanym we własnym zakresie. Do dostawy/ każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty wykazujące spełnianie wszystkich wymagań technicznych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ przez wszystkie dostarczone towary (odpowiednie świadectwa kontroli jakości). Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towary, których termin ważności będzie nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich pustych opakowań po dostarczonych odczynnikach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.96.50.00-6, 24.95.60.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów wg reguły spełnia/nie spełnia i uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej trzech zamówień rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość części której / których dotyczy oferta. Warunek ten dotyczy tylko Wykonawców składających oferty na realizację części 1 i części 6 niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych towarów wraz z informacjami identyfikującymi dany towar - producenta lub markę handlową oferowanego towaru oraz numer katalogowy wg katalogu producenta. Specyfikacje powinny być w formie wydruków z katalogów internetowych lub kopii z katalogów wydanych w formie papierowej lub prospektów producenta. Specyfikacje powinny posiadać oznaczenie producenta (np. logo producenta, logo marki).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą powinny złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeśli nie wynika ono z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany istotnych postanowień umowy dotyczyć mogą stawki podatku VAT i konsekwencji finansowych tej zmiany w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, p.51. fax:22 234 71 01, e-mail: oknoa@ch.pw.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, Biuro Dziekana, p.162..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający przewiduje udzielanie dalszych części niniejszego zamówienia, których łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia stosując się do zapisów art. 6a usatwy Pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa enzymów i markerów do biologii molekularnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 1 zamówienia są odczynniki biochemiczne (enzymy, markery - 23 pozycje asortymentowe w ilości 1-2 opakowania w zależności od asortymentu). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościowymi zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 1 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00-0, 24.96.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników i materiałów biochemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 2 zamówienia są odczynniki biochemiczne - zestaw do ekspersji i oczyszczania białek fuzyjnych z MBP, zestaw do ligacji, E.coli BL 21, amyloza do chromatografii powinowactwa (po 1 opakowaniu każdego z towarów). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościowymi zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 2 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00-0, 24.96.50.00-6, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pożywek do hodowli komórkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 zamówienia są pożywki do hodowli komórkowych: agar, pepton oraz trypton z kazeiny (po 1 opakowaniu każdego z towarów). Szczegółowe wymagania techniczne i ilościowe zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 3 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów do mutagenezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 4 zamówienia jest dostawa zestawu do mutagenezy ukierunkowanej z enzymem restrykcyjnym DpnI oraz zestawu do mutagenezy losowej (po 1 opakowaniu każdego z towarów). Szczegółowe wymagania techniczne i ilościowe zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 4 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zestawu plazmidów kodujących chaperony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 5 zamówienia jest zestaw plazmidów kodujących chaperony (1 opakowanie). Szczegółowe wymagania techniczne i ilościowe zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 5 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 6 zamówienia jest dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych (substancje chemiczne, enzymy, pożywki, zestawy do izolacji DNA) - 60 pozycji asortymentowych w ilości 1 - 5 opakowań w zależności od asortymentu. Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościowymi zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 6 zamówienia powinna zostać w dwóch dostawach, przy czym, pierwsza z dostaw powinna nastąpić nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy, druga dostawa - nie później niż w ciągu 6 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00-0, 24.96.50.00-6, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynników do hodowli komórek eukariotycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 7 zamówienia są specjalistyczne odczynniki biochemiczne - odczynniki do znakowania komórek, aminokwasy, enzymy, podloża - 6 pozycji asortymentowych w ilości 1-4 opakowań w zależności od asortymentu. Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościowymi zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 7 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00-0, 24.96.50.00-6, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mieszaniny inhibitorów proteaz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 8 zamówienia jest dostawa mieszaniny inhibitorów proteaz bez EDTA (1 opakowanie). Szczegółowe wymagania techniczne i ilościowe zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 8 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.