eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRęczne oczyszczanie na ternie miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64120 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Toruń: Ręczne oczyszczanie na ternie miasta
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51086-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 87052597300000, ul. ul. Grudziądzka  159, 87100   Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 566 398 120, e-mail renata.markiewicz@mpo.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpo.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ręczne oczyszczanie na ternie miasta

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RO/ZP -06/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi ręcznego oczyszczania chodników komunalnych, ścieżek rowerowych, miejsc wyłączonych z ruchu, parkingów, opasek przyulicznych oraz przejść podziemnych i kładek na terenie miasta Torunia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i dotyczy usług oczyszczania w następujących dzielnicach miasta: Część 1. Oczyszczenie chodników, parkingów, opasek przyulicznych, wysepek oraz miejsc wyłączonych z ruchu na terenie następujących dzielnic mieszkaniowych miasta Torunia: Bydgoskie Przedmieście, Jakubskie Przedmieście i Mokre, o szacunkowej powierzchni oczyszczania wynoszącej około 1 575 000,00 m2 w tym: 1) chodniki komunalne i ścieżki rowerowe położone na terenie dzielnic: Bydgoskie Przedmieście, Jakubskie Przedmieście i Mokre o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania wynoszącej ok. 230 000,00 m2. Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 3( trzykrotnie), 2) chodniki na zlecenie indywidualne położne na terenie dzielnicy mieszkaniowej Bydgoskie Przedmieście od poniedziałku do piątku w okresie od 15 kwietnia 2017 r. do 31 października 2017 r. Szacowana powierzchnia do oczyszczenia w tygodniu wynosi ok. 12 000,00 m2 3) parkingi komunalne położone na terenie dzielnic: Bydgoskie Przedmieście, Jakubskie Przedmieście i Mokre o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania wynoszącej ok. 75 000,00 m2. Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 3 ( trzykrotnie), 4) wysepki, miejsca wyłączone z ruchu, pasy bezpieczeństwa, które stanowią integralną część jezdni w dzielnicach Bydgoskie Przedmieście, Jakubskie Przedmieście i Mokre o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania ok. 100 000,00 m2. Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 3( trzykrotnie), Część 2 Oczyszczenie chodników, parkingów, opasek przyulicznych, wysepek oraz miejsc wyłączonych z ruchu na terenie następujących dzielnic mieszkaniowych miasta Torunia: Podgórz, Rudak, Stawki i Czerniewice o łącznej szacunkowej powierzchni oczyszczania wynoszącej około 405 000,00 m2 w tym: 1) chodniki i ścieżki rowerowe o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania wynoszącej ok. 100 000,00 m2. Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 3 ( trzykrotnie), 2) parkingi komunalne o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania wynoszącej ok. 15 000,00 m2; Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 2 ( dwukrotnie), 3) wysepki, miejsca wyłączone z ruchu, pasy bezpieczeństwa, które stanowią integralną część jezdni w dzielnicach Podgórz, Rudak, Stawki i Czerniewice o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania wynoszącej ok. 25 000,00 m2 . Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 3( trzykrotnie), Część 3. Oczyszczenie chodników i ścieżek rowerowych, parkingów, przejść podziemnych, opasek przyulicznych, wysepek oraz miejsc wyłączonych z ruchu na terenie następujących dzielnic mieszkaniowych miasta Torunia: działki PZWANN, Rubinkowo I, II, Skarpa, Bielawy, Grębocin i Kaszczorek o szacunkowej powierzchni w trakcie obowiązywania umowy około 1 050 000,00 m2 w tym: 1) chodniki komunalne o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania ok. 180 000,00 m2. Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 3 (trzykrotnie), 2) parkingi komunalne o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania ok. 40 000,00 m2. Szacunkowa krotność wykonania oczyszczania wynosi 3( trzykrotnie), 3) przejść podziemnych z częstotliwością 1 raz w tygodniu (poniedziałek do godz. 1200 ) o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania wynoszącej 4 600,00 m2 w następujących lokalizacjach: Plac Fryderyka Skarbka, Szosa Lubicka/Ślaskiego, Szosa Lubicka/Wyszyńskiego Sz. Lubicka / Olimpijska - Carrefour, ul. Rypińska (pod estakadą lewobrzeżną Mostu Gen. E. Zawackiej), kładka nad Trasą Średnicową. Szacunkowa krotność wykonania usługi x 37 (trzydziesto siedmio krotnie) 4) wysepki, miejsca wyłączone z ruchu, pasy bezpieczeństwa które stanowią integralną część jezdni w dzielnicach Rubinkowo I, II, Skarpa, Bielawy, Grębocin i Kaszczorek o łącznej powierzchni jednorazowego oczyszczania wynoszącej ok. 70 000,00 m2. Szacunkowa krotność wykonania wysługi x 3 (trzykrotnie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90612000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, do czego zobowiązuje art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Z powyższym wiąże się brak zawarcia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia elementów wskazanych w art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, tj. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp; uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań; rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Jednocześnie art. 38 ust. 4 Pzp pozwala Zamawiającemu na zmianę treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jedynie przed upływem terminu składania ofert. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.