eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoUtwardzenie p³ytami IOMB ul. Szerokiej w Kniewie na dz. nr 35

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-10-24



Og³oszenie nr 640481-N-2018 z dnia 2018-10-24 r.

Gmina Wejherowo: Utwardzenie p³ytami IOMB ul. Szerokiej w Kniewie na dz. nr 35
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wejherowo, krajowy numer identyfikacyjny 54511300000, ul. ul. Transportowa  1 , 84-200   Wejherowo, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 586 779 701, e-mail sekretariat@ug.wejherowo.pl, faks 586 779 700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugwejherowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.ugwejherowo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.ugwejherowo.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca, nie dopuszcza siê sk³adania ofert w formie elektronicznej
Adres:
Urz±d Gminy Wejherowo, ul.Transportowa 1, 84-200 Wejherowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Utwardzenie p³ytami IOMB ul. Szerokiej w Kniewie na dz. nr 35
Numer referencyjny: RZPiFZ.271.86.2018.MW
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzanie p³ytami IOMB ul. Szerokiej w Kniewie na dz. nr 35. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona, 2) w ramach zadania nale¿y u³o¿yæ nawierzchniê z p³yt IOMB w osi drogi na d³ugo¶ci oko³o 400,00 m i szeroko¶ci 4,5 m, zgodnie z za³±czonym rysunkiem nr 1

II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45233220-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
wyd³u¿enie okresu gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi, co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 2) innych zmian okre¶lonych poni¿ej: a) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, b) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany osób wskazanych w ofercie (¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezale¿ne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; zmiana jest mo¿liwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spe³niaj±cych warunki okre¶lone w SIWZ, c) zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 22a ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, bêdzie podmiotem udostêpniaj±cym zasoby niezbêdne do realizacji zamówienia; w takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany zaproponowaæ innego podwykonawcê, spe³niaj±cego warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SIWZ wraz z za³±czeniem wszystkich wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w SIWZ, d) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany osób (¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezale¿ne od Zamawiaj±cego), przy pomocy których Zamawiaj±cy realizuje przedmiot umowy, e) wyst±pienia konieczno¶ci zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób, na inne, spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni od daty z³o¿enia wniosku Zamawiaj±cego, f) w zakresie przedmiotu umowy oraz sposobu jego wykonania wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wp³ywaj±cych na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, g) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: - si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem, - zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), - zmiany danych teleadresowych, - rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy h) zmiana osób wymienionych w wykazie, o którym w § 5 ust. 2 umowy. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu okre¶lonego w § 2 ust. 3 umowy w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z: 1) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: a) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego; b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia; 2) odmowy lub opó¼nienia w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; 3) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dziennikach budowy i musi byæ potwierdzony przez Zamawiaj±cego; 4) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót; 5) odmiennych, od przyjêtych w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia, warunków geologicznych, istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 6) odmiennych (ale istotnych dla realizacji) od przyjêtych w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia, warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesuniêcie terminu bêdzie musia³o byæ szczegó³owo uzasadnione przez Wykonawcê i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego, z wyj±tkiem zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 pkt 1. 4. Je¿eli z jakiejkolwiek przyczyny, która nie uprawnia Wykonawcy do przed³u¿enia terminu wykonania robót lub ich czê¶ci, tempo robót, wed³ug Zamawiaj±cego, nie pozwoli na terminowe ich zakoñczenie, Zamawiaj±cy mo¿e poleciæ Wykonawcy podjêcie dzia³añ dla przyspieszenia tempa robót. Wszystkie koszty zwi±zane z podjêtymi dzia³aniami obci±¿aj± Wykonawcê. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. Wprowadzenie robót zamiennych jest mo¿liwe, je¶li: 1) s± korzystne dla Zamawiaj±cego na etapie realizacji umowy lub przynios± korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, 2) sta³y siê konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub b³êdów w dokumentacji projektowej, 3) pozwol± osi±gn±æ obni¿enie kosztów, lepsze parametry techniczne, u¿ytkowe, estetyczne od przyjêtych w dokumentacji projektowej, 4) wyst±pi³a niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, 5) pojawia siê na rynku, czê¶ci, materia³u lub urz±dzenia nowszej generacji pozwalaj±ce na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy oraz kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 6. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych ust. 1 pkt 2 lit.a-h, termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 7. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmiany materia³ów i urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego jak równie¿ zmiana ta nie spowoduje obni¿enia parametrów tych materia³ów lub urz±dzeñ. Bêd± to, przyk³adowo, okoliczno¶ci: 1) powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego, na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; 2) powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych; wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów 8. Zmiany, o których mowa w ust. 5 i 7 niniejszego paragrafu nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 8 ust. 2 niniejszej umowy. 9. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj±, pod rygorem niewa¿no¶ci, aneksu podpisanego przez strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-08, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania na podst. art. 93 ust. 1a ustawy Pzp je¿eli ¶rodki, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.