Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-10-24
Og³oszenie nr 640393-N-2018 z dnia 2018-10-24 r.
Gmina So¶nicowice: Termomodernizacja budynku OSP w Koz³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina So¶nicowice, krajowy numer identyfikacyjny
53994000000, ul.
Rynek
19
,
44153
So¶nicowice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
032 2387191 w. 330, e-mail
um@sosnicowice.pl, faks
322 387 550.
Adres strony internetowej (URL): http://sosnicowice.i-gmina.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2018r
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku OSP w Koz³owie
Numer referencyjny:
ZP-34/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± wszystkie niezbêdne roboty budowlane objête realizacj± zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku OSP w Koz³owie". Zakres i rodzaje robót objête przedmiotem zamówienia: a) Termomodernizacja przegród zewnêtrznych: o Docieplenie ¶cian zewnêtrznych wraz z wykonaniem tynku (pe³en system dociepleniowy), wymagany wspó³czynnik przenikania ciep³a ¶ciany U=0,196 W/m2K, o Wymiana parapetów zewnêtrznych, o Docieplenie dachu p³askiego, wymagany wspó³czynnik przenikania ciep³a U=0,149 W/m2K, o Podniesienie murków ogniowych z wykonaniem obróbek blacharskich, o Tynkowanie i malowanie kominów, o Wymiana rynien i rur spustowych, o Remont krat stalowych w oknach, o Wymiana drabiny stalowej na dach, o Wykonanie opaski ¿wirowej wokó³ budynku, o Wymiana drzwi wewnêtrznych z pom. gara¿u (nr 4) do pom. szatni (nr 3), o Zamontowanie systemowego sufitu podwieszanego w pom. nr 1 b) Modernizacja ogrzewania budynku: o Monta¿ nowej instalacji c.o. o Przy³±czenie instalacji c.o. do ¼ród³a ciep³a- kocio³ gazowy, o Zabudowa kot³a gazowego, dwufunkcyjnego z zamkniêt± komor± spalania wraz z zasilaniem elektrycznym, o Monta¿ wk³adki kominowej, kwasoodpornej, o Zabudowa zbiornika naziemnego gazu, o Zabudowa kompletnej szafki gazowej, o Wykonanie instalacji gazowej od zbiornika do szafki gazowej, o Wykonanie instalacji gazowej od szafki gazowej do kot³a, o Wykonanie ogrodzenia systemowego wokó³ zbiornika gazu, o Monta¿ nowej instalacji c.w.u. o Roboty budowlane odtworzeniowe po wykonanych instalacjach, c) Modernizacja instalacji elektrycznej i o¶wietleniowej: o Demonta¿ istniej±cej instalacji o¶wietlenia, o Wykonanie nowej instalacji o¶wietlenia wewnêtrznego podstawowego i awaryjnego oraz o¶wietlenia dróg ewakuacji ( w tym opraw o¶wietleniowych i okablowania wraz z wy³±cznikami o¶wietlenia na odcinku od istniej±cej rozdzielni elektrycznej budynku), o Wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych na odcinku od istniej±cej rozdzielni elektrycznej budynku, o Demonta¿ istniej±cych gniazd wtykowych z wy³±czeniem si³owych w pom. gara¿u, o Roboty budowlane odtworzeniowe po wykonanych instalacjach. Szczegó³owy zakres prac okre¶laj±cy przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±ce Za³±cznik 10 do SIWZ. Jako przedmiot zamówienia nale¿y rozumieæ wszystkie niezbêdne prace, konieczne do wykonania zadania zwi±zanego z przeprowadzeniem termomodernizacji budynku OSP w Koz³owie. Przedmiar, stanowi±cy Za³±cznik 10 do SIWZ stanowi jedynie element pomocniczy przy sporz±dzaniu oferty, jakiekolwiek pominiêcia pozycji, niedoszacowania i braki nie mog± stanowiæ podstawy do zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstaw± do wyceny prac objêtych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR. 2. Lokalizacja zadania: 44-153 Koz³ów, ul. £abêdzka 2, dzia³ka nr 155/32. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 10 do SIWZ. 4. Zadanie objête jest pozwoleniem na budowê nr 549/18 z dnia 22.06.2018r. 5. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowi±cym za³±cznik do umowy, który przygotuje Wykonawca i uzgodni z Zamawiaj±cym w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 6. Zaleca siê przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w obecno¶ci Zamawiaj±cego w terminie wcze¶niej ustalonym z Zamawiaj±cym. 7. Je¿eli w dokumentacji stanowi±cej za³±cznik nr 10 do SIWZ u¿yte s± znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê- Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert z rozwi±zaniami równowa¿nymi, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacj± stanowi±c± za³±cznik nr 10 do SIWZ. 9. Obiekty wymagaj± geodezyjnego wytyczenia w terenie przez uprawnionego geodetê, a po wybudowaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 9. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materia³ów dostarczonych przez Wykonawcê. Materia³y powinny odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom okre¶lonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 10. Materia³y z rozbiórki ( w tym równie¿ materia³y niebezpieczne) winny byæ usuniête przez Wykonawcê na jego koszt poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów o odpadach. Koszt zwi±zany z rozbiórk± materia³ów, transportem, sk³adowaniem (utylizacj±) ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zap³acie i jest zawarty w wynagrodzeniu umownym. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. 12. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji zgodnie z o¶wiadczeniem stanowi±cym za³±cznik do umowy (za³±cznik nr 9 do SIWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty objête przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty wskazanej w protokole odbioru koñcowego. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, maksymalnie przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 24 miesi±ce, co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdzia³ 18 SIWZ). Wykonawca sk³adaj±c ofertê akceptuje o¶wiadczenie gwarancyjne stanowi±ce za³±cznik do umowy (za³±cznik nr 9 do SIWZ), w którym okre¶lono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiaj±cego oraz obowi±zki gwaranta. UWAGA: Udzielaj±c gwarancji wykonawca zapewnia bezp³atne czynno¶ci przegl±dów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia, wiêc powinien te koszty uwzglêdniæ w wynagrodzeniu. Przegl±dy bêd± odbywa³y siê minimum raz w roku, chyba, ¿e gwarancja producenta danego materia³u lub urz±dzenia wymaga czêstszych przegl±dów gwarancyjnych. 13. Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynno¶ci w pe³nym zakresie rzeczowym wyszczególniony w przedmiarach robót by³y zatrudnione przez Wykonawcê i Podwykonawcê/ów na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z pó¼n. zm.) z wy³±czeniem czynno¶ci realizowanych przez kierownika budowy i kierownika robót. 14. Szczegó³owe uregulowania w tym zakresie zosta³y ujête w § 5 ust. 6-7 wzoru umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45331110-0 |
| 45333000-0 |
| 45232460-4 |
| 45330000-9 |
| 45331100-7 |
| 45316100-6 |
| 45315100-9 |
| 45310000-3 |
| 45317000-2 |
| 45420000-7 |
| 45421130-4 |
| 45442100-8 |
| 45320000-6 |
| 45443000-4 |
| 45261210-9 |
| 45261000-2 |
| 45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2019-05-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
- posiadaj± ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem by³y roboty budowlane zwi±zane z termomodernizacj± budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub zamieszkania zbiorowego w zakresie docieplenia przegród zewnêtrznych oraz budowy instalacji c.o. zasilanej gazem o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00z³ brutto . (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych)
UWAGA:
- wykazuj±c spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w wykazie robót nale¿y podaæ warto¶æ wykonanych robót w celu weryfikacji spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu,
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wyka¿e, i¿ posiada pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) Dysponowanie osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz posiada aktualne cz³onkostwo we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego
3) Dysponowanie osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz posiada aktualne cz³onkostwo we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego.
4) Dysponowanie osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót instalacyjnych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz posiada aktualne cz³onkostwo we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej w niniejszym punkcie, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach nie wcze¶niejszych ni¿ podano powy¿ej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 5 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Kosztorys ofertowy uproszczony, b) Dowód wp³aty wadium, c) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 6. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadza do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia do dnia 08.11.2018 r. do godz. 9.00 wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w niniejszej SIWZ.
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w So¶nicowicach nr 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem "Termomodernizacja budynku OSP w Koz³owie".
Nr zamówienia publicznego: ZP/34/2018.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt.3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w pkt.2 ppkt. b)-e), musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ , o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp przy czym:
a) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia dokumenty te musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ,
b) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz Zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie,
c) dokumenty te zostan± z³o¿one w oryginale w kasie Urzêdu Miejskiego w So¶nicowicach przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art.46 ust.4a ustawy Pzp Zamawiaj±cy jest obowi±zany zatrzymaæ wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust.1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| d³ugo¶æ gwarancji na przedmiot zamówienia | 10,00 |
| termin p³atno¶ci faktury | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik 9 do SIWZ. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci, wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Pzp oraz w ni¿ej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian warto¶ci wynagrodzenia: - w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporz±dzeniem protoko³ów konieczno¶ci; 2) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) w przypadku wstrzymania robót ze wzglêdu na wyst±pienie zdarzeñ losowych, dzia³ania si³y wy¿szej, niemo¿liwych do przewidzenia i niezale¿nych od Zamawiaj±cego, maj±ce wp³yw na realizacje przedmiotu umowy (np. klêska ¿ywio³owa, w tym trzêsienia ziemi, huragan, powód¼ i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne, nadzwyczajne zdarzenie gospodarcze) - termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wyd³u¿ony o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót, b) w przypadku wyst±pienia wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków fizycznych b±d¼ atmosferycznych; przez niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne nale¿y rozumieæ warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, maj±cych wp³yw na niemo¿no¶æ prowadzenia robót budowlanych jak: d³ugotrwa³e intensywne opady trwaj±ce powy¿ej 3 dni, powód¼ (czas niezbêdny na ust±pienie wody z zalanego terenu i mo¿liwo¶æ kontynuacji lub rozpoczêcia robót), wczesny okres zimy, opady ¶niegu, niskie temperatury, które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót zgodnie ze szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) w przypadku wydania decyzji lub postanowieñ wstrzymuj±cych realizacjê robót przez organy administracji publicznej (takie jak PINB, Policja, PSP, Sanepid, Konserwator Zabytków, itp.) - termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wyd³u¿ony o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót z tego powodu, d) w przypadku odkrycia w trakcie prowadzenia robót istnienia urz±dzeñ lub instalacji, w tym podziemnych lub obiektów infrastrukturalnych b±d¼ konstrukcji koliduj±cych z prowadzonymi robotami i wymagaj±cymi w zwi±zku z tym przebudowy - termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wyd³u¿ony o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót z tego powodu, e) w przypadku konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej - termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wyd³u¿ony o tyle dni, o ile nast±pi³o opó¼nienie w wykonaniu robót z tego powodu, f) w przypadku odmowy wydania lub opó¼nienia w wydaniu przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej - termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wyd³u¿ony o tyle dni, o ile nast±pi³o opó¼nienie, g) w przypadku zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci robót na czas trwania przeszkody w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, h) w przypadku skrócenia terminu odbioru przedmiotu umowy (bez zmiany wynagrodzenia) - na wniosek Zamawiaj±cego, i) w przypadku skrócenia terminu p³atno¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy (bez zmiany wynagrodzenia) - na wniosek Zamawiaj±cego. - gdy wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, - w przypadku zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy dotycz±cej zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê (bez zmiany wynagrodzenia), pomimo, ¿e w ofercie Wykonawca nie przedstawi³ zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wyst±pienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, - w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, - w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, których potrzeba wykonania wynik³a z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, je¿eli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawid³owego wykonania umowy z przyczyn technologicznych lub zmian rozwi±zañ materia³owo - konstrukcyjnych oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu okre¶lonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikaj±cego z tre¶ci oferty. Wprowadzenie robót zamiennych nie mo¿e powodowaæ podwy¿szenia wynagrodzenia wykonawcy, - w przypadku rezygnacji z wykonania czê¶ci robót przez Zamawiaj±cego - ograniczenie zakresu robót wynikaj±ce z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynik³y w trakcie realizacji robót lub z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego wraz z obni¿eniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiaj±cy rezygnuje, - zmiany osoby wskazanej w § 5 ust. 1 umowy - na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jej zastêpstwie osoby spe³niaj±cej warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zmiana umowy w zakresie bezpieczeñstwa informacji Urzêdu mo¿e nast±piæ w wyniku zmian dokumentacji systemu zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji w Urzêdzie (bez zmiany wynagrodzenia), - w przypadku, gdy Wykonawca w trakcie wykonywania umowy bêdzie mieæ dostêp do zbioru/zbiorów danych osobowych, których administratorem jest Urz±d, zostanie zawarty aneks do niniejszej umowy lub zostanie sporz±dzona odrêbna umowa w przedmiocie powierzenia przetwarzania danych osobowych, zawieraj±ca postanowienia odnosz±ce siê do udostêpniania zbioru danych osobowych zawarte w Polityce bezpieczeñstwa danych osobowych Zamawiaj±cego (bez zmiany wynagrodzenia). 2. Podstaw± zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w oparciu o ust. 1 pkt 1 bêdzie protokó³ konieczno¶ci, o którym mowa w § 6 ust. 11 lit. a) umowy, zawieraj±cy wyliczenie kwoty, o któr± zmianie winno ulec wynagrodzenie wykonawcy. 3. Podstaw± zmiany umowy, w oparciu o ust. 1 pkt 2 lit. a) - f) bêdzie zg³oszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcê w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego w formie pisemnej. 4. Wniosek o ewentualne zmiany postanowieñ zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyæ do Zamawiaj±cego w terminie nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed up³ywem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiaj±cy mo¿e pozostawiæ wniosek bez biegu. 5. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie w oparciu o aneks do umowy zawarty w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. Wszystkie okoliczno¶ci wymienione w ust. 1 i 2 stanowi± katalog zmian, które mog± zostaæ wprowadzone do umowy, nie stanowi±c jednocze¶nie zobowi±zania do ich wprowadzenia. 7. Nie stanowi zmiany umowy w szczególno¶ci: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, b) zmiany danych teleadresowych stron, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami, c) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci umowy. W ka¿dym takim przypadku wykonawca ma obowi±zek stosowania siê do obowi±zuj±cych w danym czasie aktów prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudow± infrastruktury o¶rodka sportowego w Borowej
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem k±cików sanitarnych w pawilonie C Aresztu ¦ledczego w Katowicach
wiêcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





