eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › kompleksowe ubezpieczenia majątkowe i odpowiedzialności cywilnej na okres od 01.02.2006r. do 31.12.2007r.



Ogłoszenie z dnia 2005-12-01

POZYCJA 63965

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gliwice: kompleksowe ubezpieczenia majątkowe i odpowiedzialności cywilnej na okres od 01.02.2006r. do 31.12.2007r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o., do kontaktów: Prezes Zarządu - Zbigniew Ordysiński, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 3392900, fax (032) 2317209, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm1tbs.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych- Janusz Skibiński, Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)33-92-957, 33-92-979, 33-92-976, fax (32)33-92-959, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm1tbs.gliwice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych- Janusz Skibiński, Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)33-92-957, 33-92-979, 33-92-976, fax (32)33-92-959, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm1tbs.gliwice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych- Janusz Skibiński, Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)33-92-957, 33-92-979, 33-92-976, fax (32)33-92-959, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl, www.zbm1tbs.gliwice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe ubezpieczenia majątkowe i odpowiedzialności cywilnej na okres od 01.02.2006r. do 31.12.2007r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dotyczy Zamawiającego:Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji,Ubezpieczenie gotówki od kradzieży z włamaniem i rabunku,Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,Ubezpieczenie kosztów naprawy zabezpieczeń,Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Dotyczy Majątku Miasta Gliwice zarządzanego przez Zamawiającego:Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych.Dotyczy Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego:Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zgodnie z SIWZ. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.90.00 - Pozostałe usługi ubezpieczeń innych niż ubezpieczenia na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.63.10 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.74.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81296, 81299. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje w okresie 23 miesięcy wykonanie usług jak w treści ninieszego ogłoszenia oraz zamówienia uzupełniające w wysokości nie przekraczajacej 20% wartości zamówienia podstawowego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 19000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki płatności zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum, z zastrzeżeniem zpisów w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wymagane zezwolenie Ministra Finansów lub Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej albo zaświadczenie Ministra Finansów potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej. Wykonawcy winni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru,zezwolenie Ministra Finansów lub Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej albo zaświadczenie Ministra Finansów potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej,Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22.ust. 1. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. nr 19 poz. 177, Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,Oświadczenie Wykonawcy o zgodności z warunkami przetargu,dowód wniesienia wadium. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,Informację z Krajowego Rejestru Karnego- art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9,Sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług ubezpieczeniowych oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,Oświadczenie o placówkach i potencjale kadrowym,Oświadczenie o postanowieniach szczególnych do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.01.2006, cena - 26,57 PLN. Warunki i sposób płatności: Opis uzyskania SIWZ dostepny na stronie www.zbm1tbs.gliwice.pl w zakładce zamówienia publiczne. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.01.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Janusz Skibiński, Bartłomiej Jurkiewicz, Jolanta Szynkolewska, Katarzyna Pytel, Sylwia Jackowska, Bożena Sarlej, Tomasz Szajbe. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.01.2005, godzina 10:00, Gliwice,ul. Zwycięstwa 13,IIIp., sala konferencyjna-pok.310.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Poprzednie postępowanie, ogłoszone w BZP nr 241 z dnia 25.10.2005r. pod poz. 56315 zostało przez Zamawiającego unieważnione. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.