eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaPrzetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego Konelab 20ise wraz z obsługą serwisową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Krynica: Przetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego Konelab 20ise wraz z obsługa serwisową
Numer ogłoszenia: 63938 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14582 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego Konelab 20ise wraz z obsługa serwisową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST sukcesywna dostawa odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do Centralnego Laboratorium Analitycznego zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, przez okres 24 miesięcy oraz autoryzowana obsługa serwisowa analizatora Konelab 20 ise będącego własnością Zamawiającego przez okres trwania umowy II. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Odczynniki winny zawierać aplikacje na analizator Konelab 20 ISE 2. Aplikacje muszą być oryginalne, autoryzowane przez producenta w języku polskim. 3. Okres ważności odczynników kontrolnych min.12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; a pozostałych minimum 6 miesięcy od daty dostawy 4. Wykonawca musi posiadać Certyfikat Systemu Jakości ISO (lub inny dokument równoważny) w zakresie: a) dystrybucji odczynników dla diagnostyki laboratoryjnej w zastosowaniach medycznych b) konsultacji i szkoleń w zakresie stosowania oferowanych produktów 5. Zamawiający wymaga, aby wraz z pierwszą dostawą odczynników Wykonawca wykonał następujące czynności: a) zainstaluje treść aplikacji do analizatora; aplikacje odczynników do analizatora Konelab 20 ise muszą zostać wprowadzone przez serwisanta, a ponadto na czas trwania umowy Zamawiający wymaga opieki merytorycznej w tym zakresie b) wykona kalibrację (dokumentacja pozostaje w laboratorium) c) wykona próby kontrolne z dostarczonych w ramach zamówienia materiałów kontrolnych Powyższe czynności muszą zostać wykonane bez wstrzymywania pracy Laboratorium, ponieważ Zamawiający posiada tylko jeden analizator na wyposażeniu pracowni, a Centralne Laboratorium Analityczne pracuje 24h/ dobę 7 dni w tygodniu. Analizator stanowi własność Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy kalibratorów i surowic kontrolnych w zakresie i ilościach odpowiadających ilościom dla wykonywanych oznaczeń. 7. Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane prawem informacje 8. wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych podany był numer serii oraz data ważności 9. wymagane jest aby wszystkie odczynniki były od jednego producenta, za wyjątkiem poz. 19 (TIBC) 10. ofertę można składać wyłącznie na całość przedmiotu zamówienia. III. AUTORYZOWANY SERWIS POGWARANCYJNY: 1. Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował autoryzowany serwis pogwarancyjny przez cały okres obowiązywania umowy (bezpłatne dojazdy i robocizna inżyniera serwisowego zarówno podczas wszelkich napraw jak i przeglądów); akcesoria oraz wszystkie części zamienne wymieniane w czasie przeglądów konserwacyjnych i napraw będzie ponosił Zamawiający 2. możliwość zgłaszania awarii w dni robocze pracownikom serwisu technicznego a po godzinach pracy i w dni wolne od pracy możliwość zostawiania informacji na automatycznej sekretarce w siedzibie serwisu 3. reakcja telefoniczna serwisu do max 24 godzin od chwili zgłoszenia 4. czas oczekiwania na interwencję nie dłuższy niż 48 godzin 5. podjęcie naprawy do max 48 godzin od chwili zgłoszenia 6. inżynier serwisowy będzie dostępny pod telefonem w dni robocze oraz w dni wolne od pracy w godzinach 8.00 do 22:00 7. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 48 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie do wstawienia analizatora zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach do czasu usunięcia awarii 8. Wykonawca przeprowadzi cztery bezpłatne przeglądy analizatora w okresie umowy (co 6 miesięcy); po każdym przeglądzie Wykonawca zapewnia wydanie świadectwa sprawności analizatora 9. do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie oraz kopię poświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie naprawy i serwisu analizatora Konelab 20 ISE wystawione przez producenta analizatora lub dołączyć stosowne zaświadczenie o przebytych innych równoważnych szkoleniach uprawniających do naprawy wymienionego analizatora IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. VI. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 5 ustawy Pzp) tylko w zakresie dotyczącym transportu towaru do siedziby Zamawiającego. IV.WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Wymagany termin realizacji zamówienia to sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy zgodnie ze złożonym zamówieniem 2. Realizacja dostaw odczynników biochemicznych odbywać się będzie nie później niż w ciągu 4 dni od dnia otrzymania zamówienia telefonicznie lub faksem. Możliwość dostaw awaryjnych (tzw. cito) do 36 godzin od daty telefonicznego (lub faksem) złożenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odczynniki biochemiczne bezpośrednio do Laboratorium mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, stosownym transportem odpowiadającym wymaganiom producenta odnośnie temperatury i na koszt Wykonawcy. 4. Zamówiona partia musi być dostarczona w całości. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych partii dostaw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 229523.80 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet nr 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bioMerieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 229523,80
  • Oferta z najniższą ceną: 229523,80 oferta z najwyższą ceną: 229523,80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.