eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaPrzetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego Konelab 20ise wraz z obsługą serwisową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Krynica: Przetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego Konelab 20ise wraz z obsługą serwisową
Numer ogłoszenia: 14582 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju , ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną sprzedaż i dostawę odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego Konelab 20ise wraz z obsługą serwisową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST sukcesywna dostawa odczynników biochemicznych i materiałów zużywalnych do Centralnego Laboratorium Analitycznego zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, przez okres 24 miesięcy oraz autoryzowana obsługa serwisowa analizatora Konelab 20 ise będącego własnością Zamawiającego przez okres trwania umowy II. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Odczynniki winny zawierać aplikacje na analizator Konelab 20 ISE 2. Aplikacje muszą być oryginalne, autoryzowane przez producenta w języku polskim. 3. Okres ważności odczynników kontrolnych tej samej serii min.12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; a pozostałych minimum 6 miesięcy od daty dostawy 4. Wykonawca musi posiadać Certyfikat Systemu Jakości ISO (lub inny dokument równoważny) w zakresie: a) dystrybucji odczynników dla diagnostyki laboratoryjnej w zastosowaniach medycznych b) konsultacji i szkoleń w zakresie stosowania oferowanych produktów 5. Zamawiający wymaga, aby wraz z pierwszą dostawą odczynników Wykonawca wykonał następujące czynności: a) zainstaluje treść aplikacji do analizatora; aplikacje odczynników do analizatora Konelab 20 ise muszą zostać wprowadzone przez serwisanta, a ponadto na czas trwania umowy Zamawiający wymaga opieki merytorycznej w tym zakresie b) wykona kalibrację (dokumentacja pozostaje w laboratorium) c) wykona próby kontrolne z dostarczonych w ramach zamówienia materiałów kontrolnych Powyższe czynności muszą zostać wykonane bez wstrzymywania pracy Laboratorium, ponieważ Zamawiający posiada tylko jeden analizator na wyposażeniu pracowni, a Centralne Laboratorium Analityczne pracuje 24h/ dobę 7 dni w tygodniu. Analizator stanowi własność Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy kalibratorów i surowic kontrolnych w zakresie i ilościach odpowiadających ilościom dla wykonywanych oznaczeń. 7. Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane prawem informacje 8. wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych podany był numer serii oraz data ważności 9. wymagane jest aby wszystkie odczynniki były od jednego producenta 10. ofertę można składać wyłącznie na całość przedmiotu zamówienia. III. AUTORYZOWANY SERWIS GWARANCYJNY: 1. Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował autoryzowany serwis gwarancyjny przez cały okres obowiązywania umowy 2. możliwość zgłaszania awarii w dni robocze pracownikom serwisu technicznego a po godzinach pracy i w dni wolne od pracy możliwość zostawiania informacji na automatycznej sekretarce w siedzibie serwisu 3. reakcja telefoniczna serwisu do max 24 godzin od chwili zgłoszenia 4. czas oczekiwania na interwencję nie dłuższy niż 48 godzin 5. podjęcie naprawy do max 48 godzin od chwili zgłoszenia 6. inżynier serwisowy będzie dostępny pod telefonem w dni robocze oraz w dni wolne od pracy w godzinach 8.00 do 22:00 7. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 48 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie do wstawienia analizatora zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach do czasu usunięcia awarii 8. Wykonawca przeprowadzi cztery bezpłatne przeglądy analizatora w okresie umowy (co 6 miesięcy); po każdym przeglądzie Wykonawca zapewnia wydanie świadectwa sprawności analizatora 9. do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie oraz kopię poświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie naprawy i serwisu analizatora Konelab 20 ISE wystawione przez producenta analizatora lub dołączyć stosowne zaświadczenie o przebytych innych równoważnych szkoleniach uprawniających do naprawy wymienionego analizatora IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. VI. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 5 ustawy Pzp) tylko w zakresie dotyczącym transportu towaru do siedziby Zamawiającego. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia to sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy zgodnie ze złożonym zamówieniem 2. Realizacja dostaw odczynników biochemicznych odbywać się będzie nie później niż w ciągu 4 dni od dnia otrzymania zamówienia telefonicznie lub faksem. Możliwość dostaw awaryjnych (tzw. cito) do 36 godzin od daty telefonicznego (lub faksem) złożenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odczynniki biochemiczne bezpośrednio do Laboratorium mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, stosownym transportem odpowiadającym wymaganiom producenta odnośnie temperatury i na koszt Wykonawcy. 4. Zamówiona partia musi być dostarczona w całości. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych partii dostaw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; poprzez wykazanie powyższego w oświadczeniu Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy odczynników biochemicznych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.a i 1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne a) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V specyfikacji. b) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. c) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. d) Nie złożenie pełnomocnictw, oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych ww punkcie 2.b- wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych ww punkcie 2.c - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych ww punkcie 2.a - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców, będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualna uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy, będącego spółka cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą) e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r . Nr 93. poz. 896), deklaracja zgodności CE z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny i inne wymagane przepisami prawa dokumenty - każdy dokument musi zostać opisany której pozycji i pakietu dotyczy h) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim), które opisują szczegółowo właściwości oferowanych zestawów odczynnikowych Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia materiałów informacyjnych producenta w formie książkowej podpisanej tylko na pierwszej tytułowej stronie i) odpowiednie karty charakterystyki substancji szkodliwych /dodatkowo wymagana jest forma CD/ wystawione dla każdego odczynnika odrębnie Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia odpowiednich kart charakterystyki substancji szkodliwych w formie książkowej podpisanej tylko na pierwszej tytułowej stronie j) dokument potwierdzający autoryzowany serwis do aparatu Konelab 20 ise wraz z wskazaniem: -njbliższych 3 punktów obsługi -nazwisk osób zajmujących się serwisem z podaniem numerów kontaktowych oraz -okumentami potwierdzającymi uprawnienia tych osób - oświadczenie oraz kopię poświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie naprawy i serwisu analizatora Konelab 20 ISE wystawione przez producenta analizatora lub dołączyć stosowne zaświadczenie o przebytych innych równoważnych szkoleniach uprawniających do naprawy wymienionego analizatora k) Certyfikat Systemu Jakości ISO (lub inny dokument równoważny) w zakresie: - dystrybucji odczynników dla diagnostyki laboratoryjnej w zastosowaniach medycznych -konsultacji i szkoleń w zakresie stosowania oferowanych produktów l) metodyka badań musi być zarejestrowana w Centralnym Ośrodku Badań Jakości w Diagnostyce Labor. w Łodzi - załączyć stosowne oświadczenie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3: 2.1. pkt. c), d), f) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. pkt. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b oraz w pkt. 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital im. dr J.Dietla ul. Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój pokój 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ Szpital im. dr J.Dietla ul. Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój pokój 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.