eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: "Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie"



Ogłoszenie z dnia 2019-12-30



Ogłoszenie nr 639059-N-2019 z dnia 2019-12-30 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: "Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: "Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności  48 , 66-500  Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, , e-mail urzad@strzelce.pl, , faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (URL): www.strzelce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.strzelce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Samorządowe Centrum Obsługi Placówek Oświatowych w Strzelcach Kraj. al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Kraj., sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: "Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie"
Numer referencyjny: SCOPO.221.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona zadanie pn. "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie". Zadanie szczegółowo opisane jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Część I: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych: kącik manipulacyjno-sensoryczny Część II: Zakup i dostawa mebli 3. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny. Musi posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne, lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w opisie przedmiotu zamówienia parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych). Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że: a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w opisie przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Na całość przedmiotu zamówienia składają się następujące czynności wykonane przez wykonawcę: 1. dostarczenie przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Kremera w Bobrówku, własnym transportem, wniesienie do wskazanych przez dyrektora szkoły pomieszczeń. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca jego przeznaczenia, wypakuje, zmontuje, sprawdzi, skonfiguruje i uruchomi siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. Zamontowane wyposażenie nie może mieć wad i uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Opakowania z dostarczonych materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt.

II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-02-07

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust 1, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania Umowy (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności z uwagi na wstrzymanie/przerwanie wykonania przedmiotu Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub niezależnych od Wykonawcy; 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 3) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 4) zmniejszenia zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że: a) realizacja części Przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, b) realizacja części Przedmiotu Umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-08, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych: kącik manipulacyjno-sensoryczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa Ilość Jedn. Opis przedmiotu zamówienia 1 Woreczki sensoryczne z okienkiem 3 kpl 6 woreczków, gdzie każdy wypełniony jest innym materiałem. Dodatkowo każdy woreczek posiada okienko przez, które można zobaczyć jaki materiał znajduje się w środku, jak wygląda. W każdym woreczku są ukryte skarby, które trzeba znaleźć 2 Dyski sensoryczne. Duży zestaw 3 szt. Zestaw sensorycznych dysków, które pobudzają i rozwija zmysł dotyku zarówno dłoni jak i stóp. Podczas zabaw, w tym samym czasie, rozwija się zdolność do opisywania wrażeń zmysłowych. Tarcze dotykowe wykonane z miłej w dotyku gumy syntetycznej, zawierają różne struktury dotykowe, każda z własnym kolorem. 3 Zestaw do masażu 1 szt. Kompletny zestaw do masażu sensorycznego, wraz z koszem do jego przechowywania. Wałki do masażu i miękkie pędzle.Stymulacja i eksploracje dotykowe.Eleganckie i naturalne gładkie drewno brzozowe. 4 Sensoryczne klucze 3 szt. Zestaw kilkudziesięciu filcowych kolorowych kluczy oraz 7 drewnianych wzorników (rozmiar jednego wzornika 32 cm x 32 cm) o różnym stopniu trudności do wspomagania rozwoju manipulacji i spostrzegawczości wzrokowej. Zadaniem dziecka jest dopasować klucz do odpowiedniego kształtu w różnych konfiguracjach (ułożenie pionowe, ułożenie skośne, ułożenie poziome). 5 Skrzynka Zgadula 3 szt. Włóż zabawki do skrzynki, zamknij ją i spróbuj odgadnąć używając jedynie zmysłu dotyku i słuchu jaki przedmiot trzymasz w ręku. 6 Piłka do tulenia 3 szt. Ściskaj miękką piłkę w której istnieją luki aby umożliwić umieszczenie rąk i ramion wewnątrz, zapewniając dodatkowy komfort i ciepło. Zmniejszy również niepokój i zapewni uspokojenie u dzieci nadpobudliwych. 7 Zestaw piłek sensorycznych 3 kpl Zestaw piłek - 1 dużej i pięciu małych o różnej fakturze i kolorystyce do zabawy razem lub oddzielnie, w wielu kombinacjach dla dzieci w wieku 6 m-cy - 4 lata *każda piłka wykonana jest inaczej i zachowuje się inaczej, wywołując odmienne doznania dotykowe * wymiary ok. : 16,5cm x 18,2cm x 17,8cm 8 Sensoryczne kafelki 1 kpl Sensoryczna kafelki to wspaniałe wizualne i dotykowe doświadczenie, które naprawdę zachęca do poruszania się i badania jej powierzchni. Płytki są wypełnione płynem kosmetycznym (nietoksycznym), są całkowicie zamknięte. Gruba warstwa ochronna jest wysoce odporna na zarysowania i ścieranie. Wytrzymają każdą ilość skoków! Mogą być również stosowane na blacie stołu i płaskiej powierzchni. Każda płytka o powierzchni 30 x 30 cm.Zestaw zawiera cztery płytki o różnych kolorach. Materiał: PVC, PE, woda z kolorowym płynem kosmetycznym 9 Magnetyczne emocje 1 szt. Zestaw 6 magnetycznych ludzików. Każdy ludzik składa się z 5 części, które łączą się ze sobą magnesami. Każda głowa, twarz ludzika wyraża inną emocję: radość, smutek, gniew, zaskoczenie, zdezorientowanie, i przerażenie. Zabawka ta pomaga rozwijać umiejętność rozpoznawania i rozumienia emocji. Emocje są również powiązane z kolorami. 30-częściowy zestaw zawiera 2 niebieskie, 2 żółte i 2 czerwone kulki(twarze), drążki, koszule oraz buty. Zestaw zawiera również wymienne fryzury. 10 Worek rozciągliwy 1 szt. Worek do ćwiczenia poprawy napięcia mięśniowego, siły, wytrzymałości, stymulowania czucia głębokiego ciała - propriocepcji, a także wyciszenia i relaksu.Wym. ok. 101cm x 68cm, kolor: niebieski 11 Kolumna bąbelkowa 120 cm 2 szt. Automatyczna zmiana kolorów, bąbelki a w zestawie również wypełnienie w postaci pływających rybek.Kolumna bąbelkowa ma średnicę 10 cm a jej wysokość to 120cm. 12 Taśma do ćwiczeń oporowych 1,5 m 30 szt. Taśmy o długości 1,5 m dostępne są w kolorach: - żółtym - taśma najsłabsza;- czerwonym - taśma słaba;- zielonym - taśma średnia;- niebieskim - taśma mocna;- czarnym - taśma najmocniejsza (po 6 szt. z każdego koloru) 13 Kamień do skakania 3 szt. Nowa wersja kamienia rzecznego, zawiera miękką podstawę i twardą platformę podpartą trzema mocnymi stalowymi sprężynami, umożliwiającymi odbijanie.Ćwiczy koordynację ruchową, równowagę oraz gibkość. 14 Mała misa do balansowania 3 szt. Plastikowa miska może służyć jako kołyska, fotel lub taboret. Można w niej usiąść, lub na nią wejść. 15 Deska motoryczna 3 szt. Deska do huśtania to zabawka motoryczna do ćwiczenia równowagi i koncentracji, wyposażona po bokach w miejsca do stania. Zabawa polega na znalezieniu równowagi po wejściu na "huśtawkę" delikatnym huśtaniu się (balansowaniu ciałem) i prowadzeniu piłek po torze do celu ze strony lewej na prawę i z powrotem. - od spodu deska wyposażona jest w miękką antypoślizgową wypustkę, - co zapewnia bezpieczeństwo podczas zabawy- w zestawie deska + 2 kolorowe kulki o średnicy 30mm- zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 5 lat- wymiary ok.: 70 x 20 x 6 cm- materiał: drewno brzozowe 16 Kącik manipulacyjny - Miasteczko 3 szt. Aplikacja, którą można zaaranżować cały kącik do zabaw manipulacyjnych. Wyposażona jest w rozmaite elementy wspierające rozwój małej motoryki u maluchów; labirynt ślimakowy, falisty, żłobienia, po których można wodzić paluszkiem, zaznaczając kształt okien, drzwi czy cyferek na zegarze.Zegar wyposażony jest w ruchome wskazówki, co oprócz zaznajamiania z jego funkcjonowaniem pozwala także ćwiczyć znajomość cyferek. Szeleszczące elementy w dwóch wyróżniających się na tle naturalnej sklejki odcieniach zieleni są dodatkowym bodźcem służącym ogólnemu rozwojowi.Ruchomy motylek, ptaszek, biedronka czy kółka samochodu zaciekawią maluszka, zachęcą do manipulacji usprawniając tym samym sprawność manualną rączek.Centralne miejsce przeznaczone jest na duże, bezpieczne lustro, w którym dziecko lub nawet kilkoro dzieci może się przyglądać własnemu odbiciu oraz towarzyszącym mu obrazom. 17 Zręcznościowa pajęczyna 3 szt. Zabawa polega na zdobyciu jak największej ilości punktów, które zdobywa się za celny rzut kolorowym pająkiem w pajęczynę.Im bliżej pająk znajdzie się pajęczyny tym więcej punktów dla zawodnika.Zabawka wykonana z drewna bambusowego. Wym. ok. 38 x 8 x 38 cm 18 Zestaw klocków sensorycznych 1 szt. W zestawie znajdziesz 16 dużych drewnianych klocków, które mają kolorowe okienka z wykonane z akrylu. A w środku: koraliki, kolorowy piasek i wodę z brokatem! Klocki są w 4 różnych kształtach: półkole, kwadrat, trójkąt i prostokąt. Rozmiar prostokąta ok. 14 cm x 7cm x 4 cm. 19 Trzy sensoryczne piłki 1 kpl Zestaw trzech piłek, każda z nich posiada unikalną powierzchnie (gładka, gładkie wypustki, ostre wypustki) oraz wypełnienie (duże kuleczki, małe kuleczki, piasek). Każda z nich jest przezroczysta a więc widać wypełnienie. W każdej z piłek w jej wypełnieniu jest ukryty wąż. Musisz tak manipulować wypełnieniem aby dotrzeć do węża. Każda piłka posiada wentyl dzięki czemu możesz regulować ilość powietrza. Podczas zabawy mamy możliwość nauki komunikacji opisując podobieństwa i różnice. Piłki idealnie nadają się do ćwiczenia percepcji wzrokowej jak i percepcji dotykowej. Produkt świetnie sprawdza się w terapii ręki. 20 Duży zestaw do treningu zapachowego/węchowego owoce 1 szt. W skład zestawu wchodzi ok. 15 owocowych zapachów. 8 zapachów wyciszających oraz 7 zapachów pobudzających, 30 kart oraz drewniana skrzynka. Każdy zapach posiada dwie karty, jedna karta przedstawia owoc w całości a druga karta owoc przepołowiony. Zestaw daje wiele możliwości do ćwiczeń z dziećmi 21 Aplikacja żółw 1 szt. Kolorowe aplikacje z płyty MDF, do zamocowania na ścianę. Stanowi zarówno dekorację sali, jak również panel manipulacyjny usprawniający motorykę ręki dziecka.o wym. ok. 68 x 60,8 cm 22 Ścianka manipulacyjna - labirynt 1 szt. Podzielona na dwie części tablica przeznaczona jest do ćwiczeń manipulacyjnych i doskonalenia koordynacji wzrokowo-ruchowej. Ściankę wyposażono w dwa typy labiryntów, po których dziecko może przesuwać kolorowy krążek, ćwicząc motorykę dłoni i nadgarstki. Ścianka zabezpieczona pleksi! Kulka podąża za magnetycznym pisakiem - ćwiczenie chwytu pęsetkowego. Wym. ok.: 139 x 86 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162110-9, 39162200-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 30,00
Aspekty społeczne10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup i dostawa mebli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa Ilość Jedn. Opis przedmiotu zamówienia 1 Zestaw meblowy typu Quadro 75,90 St 1 szt. o wym. ok. 275 (szer) x 41,5 (gł) cm, meble wykonane z płyty laminowanej w tonacji klonu (korpus) oraz białej (przegrody i półki) o gr. 18 mm, fronty o gr. 18 mm pokryte trwałą okleiną termoplastyczną. Opis składników zestawu: o - szeroka szafka wisząca - lewa, 1 szt; o wym.ok. 116,6 x 41,5 x 41 cm; o mała półka w komplecie; o - wąska szafka wisząca z półką, 1 szt; o wym.ok. 79,2 x 41,5 x 41 cm; o - wąska szafka wisząca z przegrodą, 1 szt;o wym. ok. 79,2 x 41,5 x 41 cmo - szafka S na 4 szuflady na cokole, 2 szto wym.ok. 79,2 x 41,5 x 49,4 cmo - regał M z 2 przegrodami i półką, 1 szto wym. ok. 116,6 x 41,5 x 86,8 cmo - szuflada wąska środkowa - biała, 1 szto wym. frontu ok. 37 x 18,3 cmo - szuflada wąska środkowa - niebieska, 1 szto wym. frontu ok. 37 x 18,3 cmo - szuflada wąska - biała, 2 szto wym. frontu ok. 37 x 18,3 cmo - szuflada wąska - błękitna, 4 szto wym. frontu ok. 37 x 18,3 cmo - szuflada wąska - niebieska, 2 szto wym. frontu ok. 37 x 18,3 cmo- szuflada wąska - szara, 4 szto wym. frontu 37 x 18,3 cmo - drzwiczki małe 90 - białe, 5 szto wym. ok. 37 x 37 cmo - małe drzwiczk 90, mocowane do przegrody - szare, 1 szto wym. ok.37 x 37 cm 2 Ławeczka typu Quadro 1 szt. Ławeczka typu Quadro na 3 małe skrzynie wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. 18 mm.Ławeczkę można uzupełnić skrzyniami małymi lub dużymio wym. ok. 116,6 x 41,5 x 49,4 cm 3 Mała skrzynia do ławeczeki typu Quadro 3 szt. Pojemne skrzynie wyposażone w kółka ułatwiające wysuwanie. Wykonane z białej płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, front wykonany z płyty o gr. 18 mm pokrytej trwałą okleiną termoplastyczną.o wym. frontu ok. 37 x 37 cmo wym. wewn. ok. 34 x 32,5 x 28 cm. Kolory frontu: 1xbłękitny,1xlimonka,1x szary 4 Szafka na plastikowe pojemniki z 2 przegrodami 1 szt. Szafka typu S Quadro z przeznaczeniem na plastikowe pojemniki. Wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. ok. 18 mm. Wym. ok. 70,2x48x86,8 cm 5 Szafka S na plastikowe pojemniki z 2 przegrodami 1 szt. Szafka typu S Quadro z przeznaczeniem na plastikowe pojemniki. Wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. 18 mm. Wym. ok. 70,2x48x49,4 cm 6 Biurko typu Quadro 1 szt. Biurko z szafką i jedną szufladą; skrzynia klon , fronty szare wykonanej z foliowanej płyty MDF o grubości 18 mm; wym. ok. 120 x 60 x76 cm; wym. frontu szuflady ok. 37 x 18,3 cm; wym. Szuflady wew. ok. 32 x 43 x 9 cm.; wym. Frontu szafki ok. 37 x 37 cm. ; wym wew. szafki ok. 37 x37 x49 cm. 7 Biblioteczka typu Quadro 1 szt. Biblioteczka służąca do ekspozycji książek w taki sposób, by były widoczne ich okładki. Wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji klonu, oraz z płyty o gr. 18 mm pokrytej trwałą okleiną termoplastyczną. kolor limonkowyo wym. ok. 60 x 35 x 89 cmo 5 półek (szerokość ok.: 4 cm) 8 Zestaw typu 31,90 st 1 szt. Szafka zawiera zarówno szuflady jak i zamykane półki co daje możliwość przechowywania różnorodnych materiałów dydaktycznych czy zabawek. Fronty szafki mają biały kolor, który świetnie komponuje się z drzwiczkami w kolorze optymistycznej limonki. Korpus regału ma kolor naturalnego klonu. Skrzynia to płyta laminowana o gr. 18 mm. Fronty o gr. 18 mm pokryte zostały trwałą okleiną termoplastyczną i nie wymagają dodatkowego obrzeża. Chowane uchwyty dodają uroku regałom, ale są także bezpieczne w użytkowaniu przez małe dzieci w przedszkolu czy szkole. Wymiary zestawu: ok. 79,2 x 41,5 x 124,2 cm. Skład zestawu: - regał L z przegrodą i 2 półkami, 1 szt. o wym. ok. 79,2 x 41,5 x 124,2 cm, Półki - 2 szt., 1 kpl. o wym. ok. 36,5 x 37 cm, - szuflada wąska - biała, 4 szt. o wym. ok. frontu 37 x 18,3 cm, - drzwiczki średnie 90 - białe, 1 szt. o wym. ok. 37 x 74,4 cm, - drzwiczki średnie 90 - limonkowe, 1 szt. o wym. ok. 37 x 74,4 cm o wym. ok. 79,2 x 41,5 x 161,6 cm 9 Szuflady typu Quadro 61, 90st. 1 szt. Skład zestawu: typu Quadro - szafka asymetryczna M na szerokie szuflady, klonowa 1 szto wym. ok. 116,6 x 41,5 x 86,8 cmo - drzwiczki małe 90 - szare, 1 szto wym. ok. 37 x 37 cmo - drzwiczki małe 90 - limonkowe, 1 szto wym. ok. 37 x 37 cmo- szuflada szeroka - biała, 2 szto wym. frontu ok. 75,2 x 18,3 cmo - szuflada szeroka - szara, 1 szto wym. frontu ok. 75,2 x 18,3 cmo- szuflada szeroka - limonkowa, 1 szt 10 Szafa ubrabiowa mała typu Prima NB 4042 1 szt. Szafa ubraniowa mała(drążek na wieszaki, wymiary ok. 46x40x190(jedna półka na dole i jedna nad wieszakiem), kolor brzoza 11 Regał typu Prima NB 2012 1 szt. Regał o wym. ok. 90x40x190 z półkami i na dole parą drzwi małych; kolor buk, płyta laminowana 12 Regał typu Prima NB 2032 1 szt. Regał z dużymi drzwiami, kolor buk, wymiary ok. wys.190,szer.90,gł. 40 z dużymi drzwiami 3/4 wysokości, jedna półką nad drzwiami 13 Regał typu Prima NB 2112 1 szt. Regał z dwoma parami drzwi małych wymiary ok.: wys.190,szer.90, gł. 40,kolor buk(pomiędzy drzwiczkami jedna półka) 14 Stół konferencyjny typu Prima NB 5002 1 szt. Stół na 6-8 osób, wymiary ok. 70x80x73 cm., kolor brzoza 15 Krzesło przedszkolne typu motylek 3 szt. Lekkie krzesełko z tworzywa sztucznego. Lekko sprężyste oparcie, otwór między oparciem a wyprofilowanym siedziskiem oraz właściwości tworzywa, z którego są wykonane pomagają korygować postawę dziecka oraz utrzymać kręgosłup we właściwym ułożeniu. Krzesełka są łatwe do przenoszenia i przechowywania, można nakładać je na siebie, kolor czerwony -(wys.2 - siedzisko ok. 30 cm, całkowita ok.55 cm). 16 Krzesło przedszkolne typu motylek 3 szt. Lekkie krzesełko z tworzywa sztucznego. Lekko sprężyste oparcie, otwór między oparciem a wyprofilowanym siedziskiem oraz właściwości tworzywa, z którego są wykonane pomagają korygować postawę dziecka oraz utrzymać kręgosłup we właściwym ułożeniu. Krzesełka są łatwe do przenoszenia i przechowywania, można nakładać je na siebie, kolor zielony -(wys.3 - siedzisko ok. 35 cm, całkowita ok. 63 cm). 17 Pojemniki typu Gratnells 4 szt. Pojemniki z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujące do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczane z prowadnicami. Kolor żółtyo wym. ok. 31,2 x 42,7 x 7,5 cm 18 Pojemniki typu Gratnells 2 szt. Pojemnik z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujący do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczany z prowadnicami. Kolor limonkowyo wym. ok. 31,2 x 42,7 x 15 cm 19 Pojemniki typu Gratnells 2 szt. Pojemnik z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujący do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczany z prowadnicami. Kolor transparentnyo wym. ok. 31,2 x 42,7 x 15 cm 20 Pojemniki typu Gratnells 4 szt. Pojemnik z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujący do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczany z prowadnicami. Kolor transparentnyo wym. ok. 31,2 x 42,7 x 30cm 21 Półki na kubki 4 szt. Półka wykonana z laminowanej płyty o grubości 18 mm w tonacji klonu. Zawiera miejsce na 4 kubeczki z akcesoriamio wym. ok. 31 x 15,2 x 46,4 cm 22 Kanapy z podłokietnikami 2 szt. Kanapa z pianki, pokryta wytrzymałą tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości. Tkanina nie zawiera ftalanów. 1 szt. kolor niebeski i 1 szt. kolor zielonyo wym. ok. 98 x 39 x 45 cm 23 Stolik motylek dla dzieci typu wyspa 1 szt. Komfortowe stoliki dla dzieci wyróżniają się praktyczną formą oraz eleganckim kształtem . Solidny zaokraglony blat i łagodne krawędzie gwarantują bezpiczeństwo dzieci nawet w trakcie emocjonującej pracy twórczej . Blaty wykonane są z tworzywa sztucznego wzmocnionego metalową ramą oraz metalowymi nogami o regulowanej wysokości (40-60 cm). Nierysująca antypoślizgowa stopka. Wym. ok. 105x150 cm 24 Stolik motylek dla dzieci typu prostokąt 1 szt. Komfortowe stoliki dla dzieci wyróżniają się praktyczną formą oraz eleganckim kształtem . Solidny zaokraglony blat i łagodne krawędzie gwarantują bezpiczeństwo dzieci nawet w trakcie emocjonującej pracy twórczej . Blaty wykonane są z tworzywa sztucznego wzmocnionego metalową ramą oraz metalowymi nogami o regulowanej wysokości (40-60 cm). Nierysująca antypoślizgowa stopka. Wym. ok. 62x122 cm 25 Krzesło obrotowe 2 szt. Wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, zapewniające optymalne wsparcie dla kręgosłupa. Regulowana wysokość. Krzesło na kółkach. Materiał: 100% włókno syntetyczne.o śr. ok. 63 cmo wys. ok. siedziska 42,5-55,5 cm 26 Stoliki typu FLEXI 4 szt. Stoliki typu FLEXI 2szt. x okrągły, blat żółty; 1szt.x okrągły, blat niebieski; 1szt.x okrągły, blat zielony. Bardzo wytrzymałe stoły, wykonane ze sklejki o grubości ok.25 mm, z kolorowym laminatem HPL, który cechuje: odporność na zarysowania i uderzenia, wysoka odporność na wilgoć, czynniki chemiczne, wysoką temperaturę, gładka i nieporowata powierzchnia - łatwa do czyszczenia, antystatyczność, odporność na zabrudzenia. Rogi blatów delikatnie zaokrąglone. Nogi okrągłe o śr.ok. 55 mm, z regulacją wysokości: min. 40, 46, 52, 58 cm. Zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016, PN-EN 1729-2+A1:2016, PN-F-06009:2001 27 Krzesełko drewniane typu Filipek 11 szt. Krzesła wykonane z lakierowanej sklejki bukowej o gr. ok. 6 mm. Stelaż wykonany z profilu drewnianego o przekroju ok. 22 x 45 mm. Wyprofilowane siedzisko eliminuje ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia, a wygodne oparcie zapewnia właściwą postawę ciała. Płyta siedziska umieszczona pomiędzy elementami konstrukcyjnymi stelaża. Solidna, drewniana konstrukcja zapewnia stabilność. Stopki z tworzywa lub filcu chronią podłogę przed zarysowaniem. Krzesła można stawiać jedno na drugim. Zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016-2 oraz PN-EN 1729-2+A1:2016-2. o wymiar siedziska: ok. 32 x 25,5 cm (rozmiar 1) kolor naturalny 28 Krzesełko drewniane typu Filipek 4 szt. Krzesła wykonane z lakierowanej sklejki bukowej o gr. ok. 6 mm. Stelaż wykonany z profilu drewnianego o przekroju ok. 22 x 45 mm. Wyprofilowane siedzisko eliminuje ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia, a wygodne oparcie zapewnia właściwą postawę ciała. Płyta siedziska umieszczona pomiędzy elementami konstrukcyjnymi stelaża. Solidna, drewniana konstrukcja zapewnia stabilność. Stopki z tworzywa lub filcu chronią podłogę przed zarysowaniem. Krzesła można stawiać jedno na drugim. Zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016-2 oraz PN-EN 1729-2+A1:2016-2. o wymiar siedziska: ok. 33 x 29 cm (rozmiar 2) kolor naturalny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39161000-8, 39150000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Aspekty społeczne10,00
Termin płatności faktury 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.