To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Białystok:
Postępowanie na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 63863 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23555 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 665 62 22, faks 085 6656405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku, w którym zatrudnionych jest około 450 osób.
2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych w wersji elektronicznej, w wyjątkowym przypadku, np. awarii również telefonicznie, faksem lub pisemnie), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (siedziby sekretariatów wydziałów/oddziałów/zespołów/sekcji Sądu Rejonowego w ilości 27 szt.). Wszystkie sekretariaty znajdują się w siedzibie Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 103.
3. Dostawa do wydziału/oddziału/zespołu/sekcji musi zostać potwierdzona na oryginale wystawionej faktury (lub innego dokumentu np. WZ), podpisem (pokwitowanie odbioru) osób wskazanych przez zamawiającego. Osobami tymi są kierownicy sekretariatów, oddziałów, zespołów, sekcji lub osoby je zastępujące. Pełny wykaz tych osób zostanie podany przed podpisaniem umowy i stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy.
4. W przypadku trzykrotnego nie dostarczenia zamówionych materiałów do miejsc docelowych, tj. wskazanych w zamówieniu sekretariatów wydziałów, oddziałów, zespołów lub sekcji, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym z winy wykonawcy.
5. Wykonawca musi umożliwić składanie zamówień w wersji elektronicznej (za pośrednictwem strony www lub dedykowanej aplikacji). Powyższa funkcjonalność musi umożliwiać m.in.:
1) uwierzytelnianie użytkowników uprawnionych do składania zamówień za pomocą unikalnego loginu i hasła,
2) uwierzytelnianie użytkowników uprawnionych do zatwierdzania zamówień za pomocą unikalnego loginu i hasła,
3) składanie zamówień spośród asortymentu wymienionego w siwz, z zastosowaniem cen jednostkowych z oferty wykonawcy. Każde zamówienie musi posiadać podsumowanie wartości zamawianego towaru.
4) korygowanie zamówienia przez osoby uprawnione do zatwierdzania zamówień,
5) raportowanie wykonania zamówienia poprzez podanie wartości i ilości dostarczonego asortymentu w rozbiciu na poszczególne jednostki Sądu oraz sumaryczną wartość realizacji zamówienia w danym okresie,
6) zgłoszenie zamówienia do realizacji tylko i wyłącznie po weryfikacji i zatwierdzeniu przez uprawnioną osobę.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Spółka Jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 448002,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 507242,41
Oferta z najniższą ceną: 507242,41 / Oferta z najwyższą ceną: 507242,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





