eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kałdowousługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji projektu budowy biogazowni rolniczej o mocy 760 kW dla OHZ GAJEWO Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Kałdowo: usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji projektu budowy biogazowni rolniczej o mocy 760 kW dla OHZ GAJEWO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 63856 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Hodowli Zarodowej "Gajewo" Sp. z o.o. , Kałdowo 2, 82-200 Kałdowo, woj. pomorskie, tel. 55 272 20 02, faks 55 272 20 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmalbork.mojbip.pl/?pid=729

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji projektu budowy biogazowni rolniczej o mocy 760 kW dla OHZ GAJEWO Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór: Kogenerator 380 kW BHKW (2 szt.) Urządzenie załadowcze 50m3 (2 szt.). Place magazynowe i drogi technologiczne (powierzchnia ok. 1 000 m2) Zbiornik wstępny buforowy (objętość 153 m3) Fermentor fi22 m (2 szt.) (Objętość 1 885 m3) Dofermentor fi22 m (1 szt.) (Objętość 2 281 m3) Zbiornik magazynowy fi36m (1 szt.) (Objętość 8140 m3) Przyłącza elektryczne Budynek sterowni dla jednostek kogeneracyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą Aparatura sterująca Instalacja przepompowująca gazy oraz substraty między zbiornikami Trafostacja 1000 kVA z siecią elektroenergetyczną 300m Separator Hala magazynowa z tunelowo - taśmową suszarnia do suszenia sprasowanego sedymentu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Konieczne oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) Konieczny wykaz kadry inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadających właściwe dla rodzajów prowadzonych prac uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (załącznik nr 5 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Konieczne oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) Konieczny wykaz osób z przynajmniej trzyletnim doświadczeniem w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych (w tym inwestycji współfinansowanych przez NFOŚiGW lub WFOŚiGW) (załącznik nr 3 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) Konieczny wykaz osób z przynajmniej trzyletnim doświadczeniem w zarządzaniu inwestycją (kierownik kontraktu, inżynier kontraktu, koordynator zespołu inspektorów nadzoru itp.) (załącznik nr 4 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) Konieczny wykaz min. 3 usług o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym (załącznik nr 4 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Konieczne oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Konieczne oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) Konieczny wykaz kadry inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadających właściwe dla rodzajów prowadzonych prac uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (załącznik nr 5 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) Konieczny wykaz osób z przynajmniej trzyletnim doświadczeniem w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych (w tym inwestycji współfinansowanych przez NFOŚiGW lub WFOŚiGW) (załącznik nr 3 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) Konieczny wykaz osób z przynajmniej trzyletnim doświadczeniem w zarządzaniu inwestycją (kierownik kontraktu, inżynier kontraktu, koordynator zespołu inspektorów nadzoru itp.) (załącznik nr 4 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Konieczne oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisany wzór umowy - przyjęcie warunków umowy bez zastrzeżeń (załącznik nr 7 do SIWZ) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmalbork.mojbip.pl/?pid=729
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej: http://ugmalbork.mojbip.pl/?pid=729 lub w siedzibie Zamawiającego (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji można uzyskać: Piotr Brudnicki, tel. (055) 272-20-02; fax: (055) 272-20-17, e-mail: ohzgajewo@wp.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.