Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-12-19
Ogłoszenie nr 637581-N-2019 z dnia 2019-12-19 r.
Gmina Miasto Częstochowa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu "Odkryj w sobie talent!"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Odkryj w sobie talent!, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego nalata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.1.Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrejjakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałania 11.1.4. Poprawaefektywności kształcenia ogólnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Częstochowa, krajowy numer identyfikacyjny
15139900200000, ul.
ul. Śląska
11/13
,
42-217
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48343707100, e-mail
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl, faks
+48343707170.
Adres strony internetowej (URL): www.czestochowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.czestochowa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu "Odkryj w sobie talent!"
Numer referencyjny:
FER.042.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu"Odkryj w sobie talent!" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia".
II.5) Główny kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 39162110-9 |
| 39162100-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to oferta musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis funkcjonalności oferowanego zamiennika. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).Upoważnie nie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Przewidywany zakres zmian: W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1. Zajęcia rozwijające kompetencje z języka angielskiego, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2. Zajęcia rozwijające kompetencje z języka niemieckiego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3. Zajęcia rozwijające kompetencje z matematyki, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4. Zajęcia rozwijające kompetencje techniczno-inżynieryjne, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5. Zajęcia rozwijające kompetencje techniczne - zajęcia konstruktorskie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Część 6. Zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Część 7. Zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się - mnemotechniki, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162000-5, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Część 8. Zajęcia rozwijające kompetencje społeczno-komunikacyjne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Część 9. Warsztaty przyrodnicze metodą eksperymentu, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162000-5, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Część 10. Warsztaty matematyczne metodą eksperymentu, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Część 11. Warsztaty fizyczne metodą eksperymentu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162000-5, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Część 12. Warsztaty zoologiczne przeprowadzane metodą eksperymentu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Część 13. Warsztaty biologiczne przeprowadzane metodą eksperymentu, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Część 14. Warsztaty chemiczne przeprowadzane metodą eksperymentu, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 15 | Nazwa: | Część 15. Warsztaty chemiczno-kosmetyczne przeprowadzane metodą eksperymentu, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 16 | Nazwa: | Część 16. Warsztaty geograficzne przeprowadzane metodą eksperymentu, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162000-5, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 17 | Nazwa: | Część 17. Warsztaty astronomiczne przeprowadzane metodą eksperymentu, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 18 | Nazwa: | Część 18. Warsztaty meteorologiczne przeprowadzane metodą eksperymentu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 19 | Nazwa: | Część 19. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z angielskiego, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162110-9, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 20 | Nazwa: | Część 20. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z niemieckiego, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 21 | Nazwa: | Część 21. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z francuskiego, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 22 | Nazwa: | Część 22. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z rosyjskiego, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162110-9, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 23 | Nazwa: | Część 23. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z matematyki, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 24 | Nazwa: | Część 24. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z konstruowania robotów, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162110-9, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 25 | Nazwa: | Część 25. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym naukowo-techniczne, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 26 | Nazwa: | Część 26. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym elektrotechniczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 27 | Nazwa: | Część 27. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym koło szachowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162110-9, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 28 | Nazwa: | Część 28. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym rozwijące umiejętność uczenia się |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 29 | Nazwa: | Część 29. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z zakresu mnemotechnik |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 30 | Nazwa: | Część 30. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym rozwijające kompetencje społeczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 31 | Nazwa: | Część 31. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym w zakresie przedsiębiorczości |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 32 | Nazwa: | Część 32. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z zakresu chemii |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 33 | Nazwa: | Część 33. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym koło młodego naukowca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 34 | Nazwa: | Część 34. Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem z niepełnosprawnościami terapia ręki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena całkowita brutto | 60,00 |
| termin dostawy | 35,00 |
| włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Zielona klasa - Powrót do Natury dla Szkoły Podstawowej w Różynach"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w Żłobku Miejskim nr 1 w Łukowie
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





