eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanKONSERWACJA OŚWIETLENIA DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA NA URZĄDZENIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ URZĘDU MIASTA KOŚCIANA

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Kościan: KONSERWACJA OŚWIETLENIA DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA NA URZĄDZENIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ URZĘDU MIASTA KOŚCIANA
Numer ogłoszenia: 63728 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22/204, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 512 14 66, faks 065 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA NA URZĄDZENIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ URZĘDU MIASTA KOŚCIANA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych, ulic, placów, mostów, miejsc spacerowych znajdujących się na terenie miasta na urządzeniach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan. Konserwacją zostają objęte urządzenia oświetlenia drogowego będące własnością Gminy Miejskiej Kościan. 1. Zakres usługi obejmuje wykonanie czynności obligatoryjnych polegających na: 1) oględzinach linii oświetleniowych w celu ustaleniu stanu widocznych części przewodów, ich połączeń, osprzętu, szafek kablowych i zabezpieczeń, 2) ustaleniu stanu opraw i źródeł światła, 3) ustaleniu stanu ochrony przeciwporażeniowej oświetlenia, 4) ustaleniu stanu technicznego słupów oświetlenia, 5) ustaleniu stanu urządzeń zabezpieczających szafki bezpiecznikowe (drzwiczki i obejmy), 6) ustaleniu prawidłowości i kompletności oznaczeń informacyjno-ostrzegawczych urządzeń oświetlenia, 7) dokonaniu pomiaru napięć i obciążeń, 8) dokonaniu pomiaru rezystancji uziemień, 9) dokonaniu oceny stanu technicznego sieci, 10) utylizacji urządzeń oświetleniowych, 11) sprawdzeniu prawidłowości ustawień i działania czujników zmierzchowych i zegarów astronomicznych. 12) prowadzeniu dokumentacji techniczno-prawnej. 13) zgłoszeniu awarii całodobowo, również w dni wolne i święta. 2. Kontrola winna być dokonana w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy. 3. Z dokonanej kontroli Wykonawca w terminie 14 dni sporządzi protokół, który następnie w dwóch egzemplarzach zostanie przekazany Zamawiającemu. 4. Szczegółowy wykaz punktów świetlnych podlegających konserwacji stanowi zał. nr 1 do siwz. 5. Usługa będzie wykonywana według bieżących potrzeb Zamawiającego oraz według ustaleń dokonanych w wyniku kontroli, o której mowa w ust. 2, a zawartych w protokole z tych kontroli. 6. Zakres prac i termin ich wykonania będzie każdorazowo określony w pisemnym zleceniu. 7. Wykonawca zobligowany jest do przekazania protokołu z utylizacji urządzeń oświetleniowych. 8. Konserwacja bieżąca oświetlenia drogowego obejmuje: 1) przegląd punktów świetlnych z wymiana źródła, 2) przegląd linii kablowej 3) przegląd linii napowietrznej 4) przegląd szafek lub tablicy zasilającej, 5) grupową wymianę źródeł światła z konserwacją opraw, 6) wycinkę gałęzi zasłaniających oprawę, 7) wycinkę gałęzi zagrażających pracy linii skuteczności oświetlenia, 8) malowanie słupów stalowych o pow. 5m, 9) malowanie słupów parkowych, 10) malowanie wysięgników - do 1 m, 11) malowanie wysięgników o dł. od 1 do 3 m, 12) malowanie wysięgników o dł. pow. 3 m, 13) malowanie szafek oświetleniowych, 14) wymianę uszkodzonych kloszy i szyb oraz ich mycie, 15) lokalizację miejsc uszkodzenia kabli do 500 mb, 16) lokalizację miejsc uszkodzenia kabli od 500 - 2000 mb. 17) lokalizację uszkodzeń linii oświetleniowej, 18) lokalizację miejsca uszkodzeń i naprawę kabli wraz z pomiarem, 19) wymianę odcinków kabli, 20) naprawę zerwanych przewodów linii napowietrznej, 21) naprawę osprzętu liniowego napowietrznej sieci oświetleniowej, 22) awaryjną wymianę przepalonych źródeł światła, 23) wymianę uszkodzonych opraw, 24) wymianę uszkodzonych wysięgników, 25) wymianę przewodów w słupach i wysięgnikach do 6 m, 26) wymianę przewodów w słupach i wysięgnikach ok. do 10 m, 27) wymianę uszkodzonych latarni (w przypadku nieustalenia sprawcy szkody), 28) wymianę słupów, 29) wymianę tablic oświetleniowych 30) wymianę szafek oświetleniowych, 31) wymianę główek bezpiecznikowych, 32) wymianę podstaw bezpiecznikowych, 33) wymianę uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych, 34) naprawę elementów układu sterowniczego, 35) wymianę styczników, 36) wymianę przekaźników pomocniczych, 37) wymianę łączników warstwowych, 38) wymianę przekaźników zmierzchowych, 39) wymianę uziemień roboczych, 40) naprawę zamknięć wnęk latarni oraz złączy oświetleniowych, 41) wymianę tabliczek bezpiecznikowych, 42) wymianę przepalonych bezpieczników w sieci oświetleniowej, 43) wymianę zegara sterującego, 44) włączanie i wyłączanie obwodu poza czasem normalnej pracy urządzeń oświetleniowych. 9.Z wykonanych prac konserwacyjnych Wykonawca sporządzi raz w miesiącu, do 10 dnia każdego następnego miesiąca, pisemny dokument, zawierający wykaz wykonanych czynności i prac ze wskazaniem daty jej wykonania oraz lokalizacji naprawy, wymiany i konserwacji. Dokument w dwóch egzemplarzach niezwłocznie po sporządzeniu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 10.Wykonawca prowadzić będzie prace stanowiące przedmiot umowy w oparciu o własne narzędzia, materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia eksploatacji urządzeń oświetlenia ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa pracy oraz winien przestrzegać przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych ( Dz. U. z 1999 r., Nr 80, poz. 912). 12.Wykonawca wykonuje przedmiot umowy po powzięciu informacji o awarii urządzeń oświetlenia, na zgłoszenie Zamawiającego dokonane w formie telefonicznej, pisemnej ( faksem) lub elektroniczną w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia. 13. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. 14.W razie niewłaściwej jakości wykonanych prac, Wykonawca zobowiązany będzie w 17.Zmawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie zasady stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm.) w zakresie: eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniami utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego, posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem, dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace konserwacji, napraw i montażu urządzeń oświetlenia drogowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia konieczności wprowadzenie zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy. b) konieczność zmiany osób wskazanych w ofercie ( śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenie losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień złożenia ofert, warunki określone przez Zamawiającego w siwz. 6 2. Konserwacja dla nowego punktu poboru nie objętego załącznikiem do umowy lub dla punktu, w związku z dokonaną rozbudowa, będzie dokonywana na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków umowy. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscian.pl w meneu zamówienia publiczne Urząd Miejski Kościana
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22 , pok. 104..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 10:30, miejsce: kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.