eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla"Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Kotli".



Og³oszenie z dnia 2017-12-27



Og³oszenie nr 636225-N-2017 z dnia 2017-12-27 r.

Gmina Kotla: "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Kotli".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kotli oraz Szko³y Filialnej w Chociemy¶li" dofinansowanego ze ¶rodków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, O¶ Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Poddzia³anie 1. OSI - 3.3.1. Efektywno¶æ energetyczna w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Tak

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla, krajowy numer identyfikacyjny 39064735700000, ul. ul. G³ogowska  93 , 67240   Kotla, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 768 318 361, e-mail gmina@kotla.pl, faks 768 318 308.
Adres strony internetowej (URL): www.kotla.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.kotla.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.kotla.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Kotli".
Numer referencyjny: GK.271.17.2017.EN
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Kotli" w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kotli oraz Szko³y Filialnej w Chociemy¶li" dofinansowanego ze ¶rodków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, O¶ Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Poddzia³anie 1. OSI - 3.3.1. Efektywno¶æ energetyczna w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI. 2. Zakres zamówienia obejmuje termomodernizacjê budynku Szko³y Podstawowej w Kotli: ? ocieplenie ¶cian zewnêtrznych, dachów wraz z wymian± pokrycia, wymianê zewnêtrznej stolarki drzwiowej, wymianê czê¶ci stolarki okiennej, wykonanie niezbêdnych obróbek i napraw w obrêbie elewacji budynku oraz przyleg³ych zadaszeñ i schodów, ? modernizacja ¼ród³a ciep³a - monta¿ kaskadowy dwóch powietrznych pomp ciep³a ka¿da o mocy 60kW, ? wykonanie nowych instalacji c.o. i c.w.u. oraz zwi±zane z powy¿szym zmiany w zakresie instalacji elektrycznych, ? wymiana opraw o¶wietleniowych zewnêtrznych - nast±pi monta¿ opraw LED, ? dla instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u. zostan± zamontowane energooszczêdne pompy, ? remont wej¶æ do budynku, ? budowa mikro instalacji fotowoltaicznej typu "Off-grid", o mocy 30.21 kWp niepo³±czonej z sieci± energetyczn± z czê¶ciowym magazynowaniem energii do zasilania energi± elektryczn± wybranych obwodów instalacji wewnêtrznej z OZE; zabudowê paneli PV , monta¿ 114 paneli polikrystalicznych fotowoltaicznych na dachu, ? przeszkolenie przez Wykonawcê robót wyznaczonych pracowników szko³y, którzy bêd± zajmowali siê obs³ug± urz±dzeñ i systemów zwi±zanych z powsta³± infrastruktur± po zakoñczonych pracach inwestycyjnych. Jednym z elementów przeszkolenia bêdzie przekazanie informacji, jak korzystaæ z poszczególnych urz±dzeñ i systemów bez szkody dla ¶rodowiska oraz racjonalnego wykorzystania energii/zwiêkszenia efektywno¶ci energetycznej budynku, ? remont pomieszczeñ, pod³óg, wymianê drzwi wewnêtrznych, remont klatek schodowych, toalet, ogrodzenia boiska. 2.1.Inwestycja realizowana jest w ramach projektu "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kotli oraz Szko³y Filialnej w Chociemy¶li" dofinansowanego ze ¶rodków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, O¶ Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Poddzia³anie 1. OSI - 3.3.1. Efektywno¶æ energetyczna w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI. 3. Szczegó³owy zakres i warunki realizacji zamówienia ujête zosta³y w: 3.1. Dokumentacji technicznej: projekcie budowlanym, oraz STWiOR, inwentaryzacji, stanowi±cych za³. nr 7 do SIWZ 3.2. Przedmiarach robót które s± dokumentem pomocniczym przy wycenie za³. nr 8 do SIWZ 3.3. Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - za³. nr 1 do SIWZ W przypadku wyst±pienia w którymkolwiek za³±czniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwi±zañ, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. Przy czym, je¶li Wykonawca powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone w SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45300000-0
45320000-6
45311200-2
45332200-5
45331100-7
45331000-6
45421130-4
45443000-4
45261210-9
45400000-1
09330000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-09-14
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-09-14

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: 1. Wyka¿e siê do¶wiadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert - a w przypadku, gdy okres dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie - tj. wykona³ co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej (docieplenie ¶cian, wymiana stolarki) ka¿de o warto¶ci brutto min. 500 000,00 z³ oraz 1 zamówienie polegaj±ce na budowie powietrznych pomp ciep³a o warto¶ci brutto min. 150 000,00 z³ oraz instalacji fotowoltaicznej i potwierdzi nale¿yte wykonanie tych robót budowlanych przy pomocy dowodów (np. referencje), zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. 2. Wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i uprawniania w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U.2017, poz. 1332 ze zm.), po które w trakcie realizacji zamówienia bêd± kierowaæ robotami, w tym w szczególno¶ci: a)kierownika robót bran¿y budowlanej - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. b)kierownika robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, c)kierownik robót elektrycznych - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W odniesieniu do obywateli pañstw cz³onkowskich UE, wymagania spe³nia³y bêd± osoby które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, uprawnienia odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wyka¿e siê, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2 000 000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i uprawniania w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U.2017, poz. 1332 ze zm.), po które w trakcie realizacji zamówienia bêd± kierowaæ robotami, w tym w szczególno¶ci: a)kierownika robót bran¿y budowlanej - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. b)kierownika robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, c)kierownik robót elektrycznych - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W odniesieniu do obywateli pañstw cz³onkowskich UE, wymagania spe³nia³y bêd± osoby które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, uprawnienia odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz w ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia, A MIANOWICIE: 1. Wykonawcê, który nie wykaza³ spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub nie wykaza³ braku podstaw wykluczenia; 2. Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn±, którego prawomocnie skazano za przestêpstwo: a) o którym mowa w art. 165a, art. 181 - 188, art. 189a, art. 218 - 221, art. 228 - 230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270 - 309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 2204) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1463), b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny, c) skarbowe, d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r. poz. 769); 3. Wykonawcê, je¿eli urzêduj±cego cz³onka jego organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestêpstwo, o którym mowa w pkt 2; 4. Wykonawcê, wobec którego wydano prawomocny wyrok s±du lub ostateczn± decyzjê administracyjn± o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci; 5. Wykonawcê, który w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa wprowadzi³ Zamawiaj±cego w b³±d przy przedstawieniu informacji, ¿e nie podlega wykluczeniu, spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu lub który zatai³ informacje lub nie jest w stanie przedstawiæ wymaganych dokumentów; 6. Wykonawcê, który w wyniku lekkomy¶lno¶ci lub niedbalstwa przedstawi³ informacje wprowadzaj±ce w b³±d Zamawiaj±cego, mog±ce mieæ istotny wp³yw na decyzje podejmowane przez Zamawiaj±cego w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; 7. Wykonawcê, który bezprawnie wp³ywa³ lub próbowa³ wp³yn±æ na czynno¶ci Zamawiaj±cego lub pozyskaæ informacje poufne, mog±ce daæ mu przewagê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; 8. Wykonawcê, który bra³ udzia³ w przygotowaniu postêpowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a tak¿e osoba wykonuj±ca pracê na podstawie umowy zlecenia, o dzie³o, agencyjnej lub innej umowy o ¶wiadczenie us³ug, bra³ udzia³ w przygotowaniu takiego postêpowania, chyba ¿e spowodowane tym zak³ócenie konkurencji mo¿e byæ wyeliminowane w inny sposób ni¿ przez wykluczenie Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu; 9. Wykonawcê, który z innymi Wykonawcami zawar³ porozumienie maj±ce na celu zak³ócenie konkurencji miêdzy Wykonawcami w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych ¶rodków dowodowych; 10. Wykonawcê bêd±cego podmiotem zbiorowym, wobec którego s±d orzek³ zakaz ubiegania siê o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 pa¼dziernika 2002 r. o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod gro¼b± kary (Dz. U. z 2016 r. poz. 1541); 11. Wykonawcê, wobec którego orzeczono tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakaz ubiegania siê o zamówienia publiczne; 12. Wykonawców, którzy nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), z³o¿yli odrêbnie oferty, chyba ¿e wyka¿±, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie prowadz± do zak³óceñ konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. oraz 13. Wykonawcê w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy a dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 ) LUB KTÓREGO UPAD£O¦Æ OG£OSZONO, Z WYJ¡TKIEM Wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba, ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 266 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171);

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ w ofercie: 1.1. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ; 1.2. je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej; - w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w niniejszym postêpowaniu: 1.3. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualne na dzieñ sk³adania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca siê skorzystanie z druków o¶wiadczeñ stanowi±cych za³±czniki nr 2A i 2B do SIWZ); Je¿eli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). O¶wiadczenie mo¿e byæ z³o¿one odrêbnie przez ka¿dego Wykonawcê lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pe³nomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mog± z³o¿yæ niniejsze o¶wiadczenie na jednym dokumencie. 1.4. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, w przypadku kiedy Wykonawca nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej (zaleca siê skorzystanie z druku o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ z zaznaczeniem tre¶ci pkt 1 tego o¶wiadczenia); 1.5. Je¿eli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jako dowód polegania przez Wykonawcê w doniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu za³±cznik nr 6A i 6B. W przypadku gdy zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, innego podmiotu nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) z³o¿y³ zobowi±zanie do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie. 2. Na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 1 powy¿ej - zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp - Zamawiaj±cy dokona wstêpnej oceny ofert. 3. Niezw³ocznie po otwarciu ofert Zamawiaj±cy zamie¶ci na swojej stronie internetowej pod og³oszeniem o niniejszym zamówieniu informacje podane na otwarciu ofert - dotycz±ce: 1) kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; 3) cen oraz danych wskazanych na innych kryteriach - podanych w tych ofertach. 4. O ile Wykonawca - nie z³o¿y³ wraz z ofert± o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do ¿adnej grupy kapita³owej - zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu, bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o których mowa powy¿ej w pkt. 3 o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz ze z³o¿onym o¶wiadczeniem, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca siê skorzystanie z druku o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ). Powy¿sze o¶wiadczenie nie bêdzie wymagane w przypadku z³o¿enia tylko jednej oferty w postêpowaniu. Je¿eli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie mo¿e byæ z³o¿one odrêbnie przez ka¿dego Wykonawcê lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pe³nomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mog± z³o¿yæ niniejsze o¶wiadczenie na jednym dokumencie. 5. W nastêpnej kolejno¶ci (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp) Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym (nie krótszym ni¿ 5 dni) terminie - aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia: a) wykaz robót budowlanych (na potwierdzenie spe³niania warunku wskazanego w sekcji V pkt 1.1. SIWZ), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, powierzchni budynku, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Wykaz robót zaleca siê sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik 5A do SIWZ. b) do ka¿dej roboty, wskazanej w wykazie robót, nale¿y za³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, zawieraj±ce w szczególno¶ci informacje, o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; c) wykaz osób (na potwierdzenie spe³niania warunku wskazanego w sekcji V pkt 1.2. SIWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ. Wykaz osób zaleca siê sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik 5B do SIWZ. d) op³acona polisê a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Z polisy oraz dokumentów za³±czonych do niej musi wynikaæ, ¿e zosta³a ona op³acona zgodnie z warunkami zawartymi w tre¶ci polisy oraz musi byæ aktualna. e) kosztorys ofertowy - jako dokument pomocniczy podczas procesu inwestycyjnego. Dla kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± uproszczon± nale¿y podaæ stawkê roboczogodziny, koszty po¶rednie, koszty zakupu i zysk oraz tabelê elementów scalonych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± "spe³nia -- nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w ¿±danych dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przed up³ywem terminu sk³adania ofert zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³otych (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone: 2.1. przelewem - wp³acane na rachunek Gminy Kotla w Banku Spó³dzielczym we Wschowie 42 8669 0001 2018 0180 9545 0008 z dopiskiem "wadium - "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Kotli" - GK.271.17.2017.EN - tak, aby przed up³ywem terminu sk³adania ofert wadium znajdowa³o siê na ww. rachunku (UWAGA: w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu nale¿y wyra¼nie wskazaæ na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2.2. w porêczeniach bankowych, porêczeniach pieniê¿nych spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub porêczeniach udzielanych przez podmiotu o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z pó¼n. zm.) -za³±czane do oferty (tj. w kopercie z ofert±, w takim przypadku Zamawiaj±cy przeka¿e orygina³ dokumentu stanowi±cego wadium do kasy). W przypadku za³±czenia dokumentu do koperty zawieraj±cej ofertê nale¿y pamiêtaæ, aby nie spinaæ ww. dokumentu z ofert± i nie numerowaæ go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewniæ mo¿liwo¶æ swobodnego przekazania do kasy, bez konieczno¶ci naruszania integralno¶ci samej oferty. 2.3. Dopuszczalne jest z³o¿enie wadium w wiêcej ni¿ jednej formie. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi: 3.1. musi byæ wystawione na Gminê Kotla, ul. G³ogowska 93, 67-240 Kotla, 3.2. musi zawieraæ w swej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta (porêczyciela), w którym zobowi±zuje siê on do bezwarunkowej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 3.3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia - musi obejmowaæ zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp ka¿dego z tych Wykonawców; 3.4. okres wa¿no¶ci wadium nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres zwi±zania z ofert±. 4. Zamawiaj±cy zwróci wadium w sposób odpowiadaj±cy formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wp³aty przelewem Zamawiaj±cy zwróci kwotê wadium wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszon± o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej ni¿ w pieni±dzu kasa Referatu finansowego wydaje, pracownik merytoryczny przesy³a Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
wyd³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji 30,00
terminowo¶æ 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, przy uwzglêdnieniu postanowieñ art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy; w takim przypadku zmianie mog± ulec te zapisy umowy, na które zmiana przepisów mia³a wp³yw, 2) nast±pi zmiana stawki VAT; w takim przypadku zmianie ulegnie kwota brutto wynagrodzenia, a kwota netto pozostanie bez zmian, 3) zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna, gdy zaistniej± okoliczno¶ci niezale¿ne od Stron, uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie umowy, w tym wyst±pienie si³y wy¿szej; za si³ê wy¿sz± uznaje siê okoliczno¶ci o charakterze zewnêtrznym, maj±ce nadzwyczajny charakter, nie daj±ce siê przewidzieæ, oraz którym nie mo¿na zapobiec; w szczególno¶ci s± to zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych (np. powodzie, huragany, trzêsienia ziemi) lub nadzwyczajne zaburzenia ¿ycia zbiorowego (wojna, stan wyj±tkowy, og³oszenie stanu klêski ¿ywio³owej); nie uznaje siê za si³ê wy¿sz± strajku, wzrostu cen materia³ów, wyrobów, urz±dzeñ lub us³ug. 4) nast±pi utrudnienie mo¿liwo¶ci wykonywania inwestycji z winy Zamawiaj±cego; w takim przypadku mo¿e ulec zmianie termin wykonania inwestycji. 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia mo¿e nast±piæ, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zawieszenia robót przez Organy Nadzoru Budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 4. Zmiana terminu wykonania, ilo¶ci robót i warto¶ci Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, zamówieñ dodatkowych. Je¿eli konieczno¶æ robót dodatkowych wynika z b³êdów lub zaniedbañ Wykonawcy, prace takie zostan± wykonane przez Wykonawcê bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminach wynikaj±cych z niniejszej Umowy. 5. Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególno¶ci: 1) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, 2) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej, 3) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. 6. Zmiana dotycz±ca wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 15 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 7. Zmiana dotycz±ca wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia robót zaniechanych, obni¿enie proporcjonalne do warto¶ci robót nie wykonanych w umowie wycenionych na podstawie kosztorysu ofertowego, który ma charakter pomocniczy. 8. Zmiana terminu mo¿e nast±piæ w przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru ze wzglêdu na warunki atmosferyczne. 9. Zmiana Umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. 9. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci przez Kierownika Budowy oraz Inspektora Nadzoru w formie opisowej (protokó³ wraz z uzasadnieniem), zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-01-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.