eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzbickoPoprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Szko³y Podstawowej w Izbicku w systemie zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2018-10-12



Og³oszenie nr 635707-N-2018 z dnia 2018-10-12 r.

Gmina Izbicko: Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Szko³y Podstawowej w Izbicku w systemie zaprojektuj i wybuduj
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
EFRR RPO WO 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izbicko, krajowy numer identyfikacyjny 53296100000, ul. ul. Powstañców ¦l±skich  12 , 47180   Izbicko, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 0-77 461 72 21, e-mail grzegorz.k@izbicko.pl, faks 0-77 463 12 54.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.izbicko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.izbicko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.izbicko.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
- oferta w kopercie zaaddresowana na adres Zamawiaj±cego, oznaczenia na koprcie zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ
Adres:
Gmina Izbicko, ul. Powstañców ¦l.12, 47-180 Izbicko


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Szko³y Podstawowej w Izbicku w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny: ZP.271.7.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Celem zadania jest termomodernizacja i wymiana ¼ród³a ciep³a w budynku Szko³y Podstawowej wraz z sal± gimnastyczn± przyleg³± do budynku szko³y od strony wschodniej oraz ³±cznikiem nr I pomiêdzy budynkami szko³y podstawowej i gimnazjum. Przedsiêwziêcie bêdzie realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu pn. Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynku Szko³y Podstawowej w Izbicku w systemie zaprojektuj i wybuduj. Planowane przedsiêwziêcie s³u¿yæ bêdzie produkcji energii cieplnej z odnawialnego ¼ród³a na potrzeby w³asne obiektu publicznego oraz przeprowadzenie termomodernizacji. Dzia³ania te maj± skutkowaæ obni¿eniem kosztów zwi±zanych z utrzymaniem obiektu, poprawy komfortu cieplnego, oraz uzyskaniem efektu ekologicznego w postaci redukcji emisji do atmosfery dwutlenku wêgla oraz innych szkodliwych gazów. Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e postanowienia zawarte w audytach, programach funkcjonalno-u¿ytkowych i studium wykonalno¶ci inwestycji oraz wniosku o dofinansowanie stanowi± warunki minimalne, które Wykonawca musi spe³niæ. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z trzech etapów: A. I etap - obejmuje opracowanie przez Wykonawcê dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej wraz z uzyskaniem zg³oszeñ o zamiarze przyst±pienia do wykonywania robót budowlanych pozwolenia na budowê lub pozwoleñ budowlanych oraz uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnieñ w tym: 1) uzyskanie mapy do celów projektowych (je¿eli wymagane); 2) wykonanie niezbêdnych badañ geologicznych gruntu - je¿eli wymagane; 3) sporz±dzenie 2 wizualizacji elewacji ka¿dego z obiektów w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym i przedstawieniu Zamawiaj±cemu do wyboru jeden z wariantów do realizacji w II etapie prac, 4) sporz±dzenie projektu budowlanego wraz z informacj± dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia - w 5 egz.; 5) uzyskanie wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ oraz decyzji administracyjnej zatwierdzaj±cej projekt budowlany i udzielaj±cej pozwolenia na budowê w tym uzgodnieñ konserwatorskich; 6) sporz±dzenie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót - wraz z podzia³em na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane wed³ug wniosku o dofinansowanie i wytycznych RPO WO 2014-2020; 7) sporz±dzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objêtego ww. dokumentacj± projektow± - w 5 egz.; 8) zapis ca³o¶ci opracowania na no¶niku elektronicznym (p³yta CD) w tym: - koncepcja, dokumentacja projektowa oraz STWiORB w formacie dwg, pdf, doc; - kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w formacie xls, ath oraz PDF; 9) opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej; 10) wyst±pienie w imieniu Zamawiaj±cego do TAURON Dystrybucja SA w sprawie wydania warunków przy³±czenia pompy ciep³a i uk³adów fotowoltaiki do sieci energetycznej - je¿eli takie bêdzie wymagane; 11) sporz±dziæ karty informacyjne przedsiêwziêcia i/lub Raportu o oddzia³ywaniu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko, wraz z uzyskaniem decyzji o ¶rodowiskowych wymaganiach - je¿eli wymagane; 12) sporz±dziæ harmonogram rzeczowo-finansowy. 13) Dokumentacja projektowa sporz±dzona odrêbnie dla ka¿dego obiektu zawieraæ powinna min: a) Pe³ny opis wraz z wszystkimi obliczeniami niezbêdnymi do jednoznacznego wykonania prac, b) Rysunki/ schematy technologiczne, c) Rysunki/rzuty rozmieszczenia urz±dzeñ, d) Wytyczne dotycz±ce przygotowania przez u¿ytkownika placu budowy, e) Wytyczne ogólnobudowlane i elektryczne, f) Uproszczony kosztorys materia³ów i prac niezbêdnych do wykonania prac, który winien zawieraæ zestawienie wszelkich elementów koniecznych do wykonania robót zgodnie ze szczegó³owym zakresem przedmiotu zamówienia. 14) Dokumentacja projektowa zostanie wykonana oddzielnie dla ka¿dego budynku oraz ka¿dej bran¿y. B. II etap - obejmuje wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wykonanej przez osoby do tego uprawnione i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót termomodernizacyjnych, monta¿u instalacji i urz±dzeñ. W zakres rzeczowy zamówienia wchodz±: 1. termomodernizacja budynku szko³y podstawowej z ma³± sal± gimnastyczn± i ³±cznikiem nr I , a) docieplenie stropodachu sali gimnastycznej, b) docieplenie ¶cian zewnêtrznych sali gimnastycznej, c) docieplenie ¶cian zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej, d) docieplenie stropodachu budynku szko³y podstawowej, e) docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku szko³y podstawowej, f) docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku szko³y podstawowej na poziomie szatni (przyziemie), z zamurowaniem 12 szt otworów okiennych, g) docieplenie stropodachu ³±cznika nr I, h) docieplenie ¶cian zewnêtrznych ³±cznika nr I, i) wymiana okien w budynku szko³y podstawowej i budynku ³±cznika nr I j) wymiana drzwi zewnêtrznych w budynku szko³y podstawowej i budynku ³±cznika nr I, k) odciêcie istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania wraz z zabezpieczeniem mo¿liwo¶ci pracy instalacji w pozosta³ych obiektach w okresie pomiêdzy etapami realizacji l) wymiana ca³kowita instalacji centralnego ogrzewania w budynku szko³y podstawowej wraz z sal± gimnastyczn± i ³±cznikiem nr I, m) budowa "dolnego ¼ród³a ciep³a nr I" na obszarze przyleg³ym do budynku szko³y podstawowej n) budowa maszynowni nr I wraz z zabudow± pomp ciep³a w piwnicy budynku szko³y podstawowej o) przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej w obiekcie, w tym budowa elektrycznej instalacji zasilaj±cej maszynowniê pomp ciep³a oraz wymiana starej, niespe³niaj±cej wspó³czesnych wymogów, instalacji elektrycznej i wymiana ¼róde³ ¶wiat³a na energooszczêdne p) wykonanie robót zabezpieczaj±cych, wykonanie robót wewnêtrznych, modernizacja pomieszczeñ sanitarnych, wykonanie robót wykoñczeniowych po wymianie instalacji grzewczej i modernizacji instalacji elektrycznej w zakresie dotycz±cym budynku szko³y podstawowej z sal± gimnastyczn± i ³±cznika nr I, 2. Ponadto od Wykonawcy wymagane bêdzie: a) przeprowadzenie wymaganych prób i badañ, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów zwi±zanych z oddaniem do u¿ytkowania zmodernizowanych obiektów i instalacji. W trakcie prób nale¿y zweryfikowaæ na drodze pomiarów osi±gniêt± sprawno¶æ elektryczn± systemu fotowoltaicznego w odniesieniu do sprawno¶ci deklarowanej przez producenta elementów fotowoltaiki; b) przeprowadzeniu dwóch szkoleñ w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym w obiektach dla personelu technicznego w zakresie eksploatacji i obs³ugi nowych urz±dzeñ; c) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia podczas realizacji ca³ego przedsiêwziêcia; d) uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu, je¿eli takie bêdzie wymagane; e) wykonanie dokumentacji wytwarzania energii w odnawialnym ¼ródle energii w zakresie, o której mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2008 r. w sprawie szczegó³owego zakresu obowi±zku zakupu energii elektrycznej i ciep³a wytworzonych w odnawialnych ¼ród³ach energii oraz obowi±zku potwierdzenia danych dotycz±cych ilo¶ci energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym ¼ródle energii (Dz. U. Nr 156, poz. 969) - je¿eli taki bêdzie wymagane, f) wykonanie wizualizacji komputerowej zrealizowanych robót do prezentacji publicznej w formacie JPG; g) w ramach niniejszej czê¶ci zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania optymalizacji za³o¿eñ w zakresie zu¿ycia energii elektrycznej oraz przygotowanie, we w³asnym zakresie, w uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja SA, wszelkich dokumentów wymaganych do zmiany (z projektami aneksów do umów w³±cznie) warunków dostarczania tych mediów. h) Wykonanie audytów energetycznych po wykonaniu prac, którego podstawê stanowi± badania i pomiary dokonane na ka¿dym obiekcie.

II.5) G³ówny kod CPV: 45121000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45214200-2
45262100-2
45310000-3
45331100-7
45331110-0
45400000-1
45315700-5
45410000-4
45421130-4
45453000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 300. 000,00 z³otych wykonawca wyka¿e, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1. 000 000,00 z³ (jeden milion z³)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) dysponuje dla ka¿dej z bran¿ co najmniej 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej bez ograniczeñ zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z.2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65)); a. w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, b. w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa c. w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie poszczególnych funkcji przez osoby skierowane do realizacji zamówienia je¿eli osoby te posiadaj± stosowne uprawnienia. 2) dysponuje co najmniej 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65: a. w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, b. w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa c. w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie poszczególnych funkcji przez osoby skierowane do realizacji zamówienia je¿eli osoby te posiadaj± stosowne uprawnienia. 3) Wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± zdoln± do wykonywania zamówienia, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj. posiadaj±c± certyfikat wydawany przez Urz±d Dozoru Technicznego potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji do instalowania nastêpuj±cych rodzajów instalacji odnawialnego ¼ród³a energii: o pomp ciep³a o p³ytkich systemów geotermalnych. 4) udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu termomodernizacji obiektów o powierzchni wiêkszej ni¿ 1000 m2 wraz z wymian± ¼ród³a ciep³a o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800.000,00 z³ brutto ( osiemset tysiêcy z³) ka¿da, Powy¿sze roboty musz± byæ potwierdzone dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonywane okre¶laj±cymi, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1. 000 000,00 z³ (jeden milion z³) 2) informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 m-c przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy wykonanie robót budowlanych okre¶lonych w Rozdziale V ust. 2 lit. c pkt. 4 SIWZ z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania, podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wzór wykazu znajduje siê w Za³±czniku nr 6 do SWIZ. 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wraz z o¶wiadczeniem na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy. Informacje bêd± weryfikowane pod k±tem wymagañ okre¶lonych w Rozdziale V, ust. 2 lit. c pkt. 1, 2 i 3 SIWZ. wykonawca udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu termomodernizacji obiektów o powierzchni wiêkszej ni¿ 1000 m2 wraz z wymian± ¼ród³a ciep³a o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800.000,00 z³ brutto ( osiemset tysiêcy z³) ka¿da, Powy¿sze roboty musz± byæ potwierdzone dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonywane okre¶laj±cymi, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

pe³nomocnictwo- je¿eli dotyczy, zobowi±zanie do oddania zasobów - je¿eli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA (ca³kowity koszt zamówienia) z VAT-em (C)60,00
OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI (G) 10,00
OKRES GWARANCJI JAKO¦CI POMPY CIEP£A (po¶wiadczonych przez producenta) (R) 10,00
CZAS USUNIÊCIA AWARII (WAD) OD MOMENTU ZG£OSZENIA USTERKI (T)10,00
MODU£ INTERNETOWY DO ZARZ¡DZANIA POMP¡ CIEP£A (M)10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Warunki umowy zosta³y zwarte w za³±czniku do SIWZ nr 4 - Projekt umowy


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieni±dzu, zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy nr 34 8907 1076 2006 5000 2017 0005 w Banku Spó³dzielczym Le¶nica oddzia³ Izbicko W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniê¿nej Zamawiaj±cy przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank, ubezpieczyciel, porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego ¿±dania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w wysoko¶ci 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane rozumiane jako dokonanie odbioru koñcowego wdro¿enia (zadania inwestycyjnego). Zabezpieczenie w wysoko¶ci 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady i zostanie zwrócone nie pó¼niej ni¿ w 14 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ: 1) wyst±pienia zamian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, 2) wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany osób wskazanych w ofercie (¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezale¿ne od Wykonawcy) przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest mo¿liwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spe³niaj±cych na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w SIWZ, 4) zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych bêdzie podmiotem udostêpniaj±cym zasoby niezbêdne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany zaproponowaæ innego podwykonawcê spe³niaj±cego warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego wraz za³±czeniem wszystkich wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w SIWZ, 5) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci: a) je¿eli bêd± nastêpstwem: polecenia przez Zamawiaj±cego dokonania zmian w uzgodnionych wcze¶niej rozwi±zaniach projektowych. b) je¿eli bêd± nastêpstwem dzia³añ organów administracji pañstwowej lub samorz±dowej: o przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp., o odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. 6) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a. si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem, tj. zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe (lub prawie niemo¿liwe) do przewidzenia, którego skutkom nie mo¿na zapobiec np. powód¼, po¿ar, wybuchy wulkanów, trzêsienia ziemi, epidemie, zamieszki, strajki generalne, dzia³ania zbrojne, dzia³ania w³adzy pañstwowej, zakazy importu i eksportu, blokady granic i portów b. zmiana danych zwi±zanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), c. zmiana danych teleadresowych, d. rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. 7) Wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, w tym wyst±pienia opó¼nieñ niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci w zakresie wysoko¶ci udzielonego dofinansowania, 8) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy. 2. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych w pkt 1.6) powy¿ej, termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± pisemnego aneksu podpisanego przez strony. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. 5. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do pisemnego powiadamiania Zamawiaj±cego o: 1) og³oszeniu upad³o¶ci, 2) og³oszeniu likwidacji, 3) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 4) zmianie osób reprezentuj±cych, 5) zawieszenia dzia³alno¶ci, 6) wszczêciu postêpowania uk³adowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-30, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, uk³adanie ruroci±gów, prace fizyczne zwi±zane z dociepleniem ¶cian, dachu, stropów, wykonaniem instalacji odgromowej, wykonaniem obróbek blacharskich, wykonaniem instalacji c.o., wykonaniem monta¿u stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniem elewacji, opasek wokó³ budynku, budow± instalacji nawiewno-wywiewnej, wykonaniem odwiertów i monta¿u pompy ciep³a i instalacji rozprowadzaj±cej ciep³o, wykonaniem przebudowy instalacji elektrycznej oraz robót rozbiórkowych i wykoñczeniowych je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci bêdzie w przypadku danego wykonawcy polega³o na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowi±zek ten dotyczy tak¿e podwykonawców - wykonawca zobowi±zany jest zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.