Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Grudziądz: Dostawy systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi
wraz z dzierżawą automatu do odczytu OB,
dostawy sprzętu laboratoryjnego, testów i odczynników laboratoryjnych
i dostawy urządzeń, odczynników, materiałów zużywalnych do mikrometody kolumnowej żelowej
Numer ogłoszenia: 63532 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego , ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 4500119, faks (056) 4621334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatu do odczytu OB, dostawy sprzętu laboratoryjnego, testów i odczynników laboratoryjnych i dostawy urządzeń, odczynników, materiałów zużywalnych do mikrometody kolumnowej żelowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatu do odczytu OB, dostawy sprzętu laboratoryjnego, testów i odczynników laboratoryjnych i dostawy urządzeń, odczynników, materiałów zużywalnych do mikrometody kolumnowej żelowej z podziałem na zadania (1-11).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0, 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 33.12.41.31-2, 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 42.93.11.00-2, 38.43.71.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta - wg formularza załączonego do niniejszej SIWZ Formularz cenowy - wg załącznika do niniejszej SIWZ Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16, codziennie od godz. 8.00 do godz. 14.00 (oprócz dni wolnych od pracy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16, codziennie od godz. 8.00 do godz. 14.00 (oprócz dni wolnych od pracy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatu do odczytu OB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatu do odczytu OB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Probówki, naczynka, korki, kontenery transportowe i statywy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki, naczynka, korki, kontenery transportowe i statywy - 18 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pipety i sprzęt do pipet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety i sprzęt do pipet - 17 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkiełka laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka laboratoryjne - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Probówki do mikrometody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki do mikrometody - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Testy paskowe do jakościowego wykrywania narkotyków i leków w moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy paskowe do jakościowego wykrywania narkotyków i leków w moczu - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy analityczne jakościowe i ilościowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy analityczne jakościowe i ilościowe - 10 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki laboratoryjne - 13 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkło laboratoryjne - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenia, odczynniki oraz materiały zużywalne do mikrometody kolumnowej żelowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia, odczynniki oraz materiały zużywalne do mikrometody kolumnowej żelowej - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 42.93.11.00-2, 38.43.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz wraz z usługami towarzyszącymi w sezonie 2026/2028
- Przebudowa placu zabaw w Żłobku Miejskim Nr 1 w Grudziądzu
- Dostawa oraz instalacja licencji do urządzeń i systemów bezpieczeństwa Fortinet - znak sprawy: Z/85/PN/25
- Usługa cateringu dla dzieci, które uczęszczają do Przedszkola Miejskiego Tarpno przy ul. Paderewskiego 10 w Grudziądzu w 2026 r.
- Modernizacja drogi gminnej nr 040185C na terenie Leśnictwa Zakurzewo
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa odczynników do oznaczeń hematologicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





