eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODEROWANIE SPOTKAŃ KONSULTACYJNO- WARSZTATOWYCH ORAZ PRZEPROWADZENIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE (IV ETAP)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODEROWANIE SPOTKAŃ KONSULTACYJNO- WARSZTATOWYCH ORAZ PRZEPROWADZENIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE (IV ETAP)
Numer ogłoszenia: 63475 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. , al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3432910, faks 41 3432912.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.it.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODEROWANIE SPOTKAŃ KONSULTACYJNO- WARSZTATOWYCH ORAZ PRZEPROWADZENIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE (IV ETAP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących Zadań w ramach realizacji projektu pn. Perspektywy RSI Świętokrzyskie (IV Etap): 1. Moderowanie spotkań konsultacyjno-warsztatowych dla przedsiębiorców z zakresu Partnerstwa Publiczno Prywatnego; 2. Przeprowadzenie usług doradczych analiz wykonalności i rentowności inwestycji w oparciu o PPP; 3. Przeprowadzenie usług doradczych testów rynku dla inwestycji w formule PPP; 4. Przeprowadzenie usługi doradczej kompleksowego wdrożenia inwestycji w formule PPP. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej 5 szkoleń (obejmujących co najmniej 1 dzień szkoleniowy) w zakresie przeprowadzenia szkoleń grupowych (każde szkolenie dla min. 20 osób) o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia, tj. dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego, w każdym przypadku z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, które powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem, iż w okresie do dnia 20.02.2014 r. Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw lub usług i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817); 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)-2) co najmniej 2 usługi doradcze przy projektach z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego dla podmiotu publicznego lub prywatnego, polegających na analizie uwarunkowań ekonomicznych, finansowych i prawnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z zastrzeżeniem, iż co najmniej jedna z usług doradczych musi być zakończona zawarciem umowy o koncesji lub o partnerstwie publiczno-prywatnym, w każdym przypadku z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 6) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, które powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem, iż w okresie do dnia 20.02.2014 r. Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw lub usług i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817); 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Przedstawiony Zamawiającemu dokument winien dotyczyć wyłącznie usługi wskazanej w Załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym: Koordynatorem zespołu doradczego, osobą, która łącznie spełnia poniższe wymagania: posiada udokumentowane doświadczenie w koordynacji prac zespołów doradczych przy co najmniej 2 projektach doradczych z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert; Ekspertką/tem ds. partnerstwa publiczno-prywatnego, osobą, która łącznie spełnia poniższe wymagania: posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, uczestniczył/a w roli eksperta/ki w co najmniej 2 projektach doradczych z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, w tym co najmniej jeden projekt doradczy zakończył się zawarciem umowy o koncesji lub o partnerstwie publiczno-prywatnym; Ekspertką/tem ds. finansowo-ekonomicznych, osobą, która łącznie spełnia poniższe wymagania: posiada udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu co najmniej 5 analiz finansowo-ekonomicznych i ryzyk dotyczących postępowań w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, uczestniczył/a w roli eksperta/ki w co najmniej 2 projektach doradczych z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, w tym co najmniej jeden projekt doradczy zakończył się zawarciem umowy o koncesji lub o partnerstwie publiczno-prywatnym; Ekspertką/tem ds. zamówień publicznych, osobą, która łącznie spełnia poniższe wymagania: posiada udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 2 postępowań, w tym co najmniej 1 postępowania o wartości przekraczającej kwotę od której jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 należy złożyć wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 7, który będzie zawierał opis kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, osoby lub osób wskazanych w powyższym Załączniku, zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i z którego wynikać będzie spełnienie powyżej wskazanych wymogów w zakresie doświadczenia. Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dotyczących szkoleń o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia, tj. dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego oraz usług doradczych przy projektach z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego dla podmiotu publicznego lub prywatnego;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług doradczych przy projektach z zakresu PPP dla podmiotu publicznego lub prywatnego - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wydłużenia okresu realizacji Projektu, ostateczny termin wykonania Umowy może ulec wydłużeniu nie dłużej niż o okres realizacji Projektu, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej przed upływem okresu obowiązywania Umowy, jak również: w trybie §3 ust. 4 i 5 Umowy, tj. w przypadku, gdy zaistnieje konieczność zmiany którejkolwiek z osób mających realizować określoną część zamówienia, wskazanych imiennie przez Wykonawcę w ofercie. Tryb zmiany: w takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do: a)niezwłocznego pisemnego zawiadomienia z podaniem przyczyn Zamawiającego o tym, iż nie jest możliwym przez którąkolwiek z ww. osób wykonanie powierzonych jej przez Wykonawcę w związku z zawarciem niniejszej umowy zadań, b) równoczesnego z zawiadomieniem, o którym mowa w pkt a) powyżej, imiennego wskazania na piśmie Zamawiającemu innej osoby mającej realizować w miejsce dotychczas wskazanej określoną część zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich informacji o danej osobie zdolnej do wykonania zamówienia zawartych w załączniku nr 7 do SIWZ. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi posiadać umiejętności i doświadczenie równe lub wyższe od umiejętności i doświadczenia osoby zastępowanej. Zamawiający, po otrzymaniu informacji wraz ze wskazaniem innej osoby, o których mowa w b), niezwłocznie zaakceptuje wskazaną nową osobę lub odmówi jej akceptacji. W przypadku odmowy akceptacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu imiennie innej osoby spełniającej warunki, o których mowa wyżej. Odmowa akceptacji wskazanej przez Wykonawcę osoby nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapewnienia eksperta o odpowiednich kwalifikacjach dla realizacji umowy. Osoba, co do której Zamawiający odmówił akceptacji, nie może prowadzić realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.it.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z o. o. al. Solidarności 34, 25-323 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, VI piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działania 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o. o. realizuje przedmiotowy Projekt jako Partner, na podstawie Umowy partnerskiej z dnia 6 grudnia 2012 r., zawartej z Województwem Świętokrzyskim - Biurem Innowacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (Lider Projektu).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.