Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-10-10
Og³oszenie nr 634232-N-2018 z dnia 2018-10-10 r.
Gmina Micha³owice: "Zimowe utrzymanie dróg".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Micha³owice, krajowy numer identyfikacyjny
01326929000000, ul.
Aleja Powstañców Warszawy
1
,
05-816
Micha³owice, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 350 91 91, e-mail
k.borecka@michalowice.pl, d.kwiecinska@michalowice.pl, faks
22 350 91 01.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.michalowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.michalowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej
Adres:
Gmina Micha³owice, ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, Regu³y, 05-816 Micha³owice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Zimowe utrzymanie dróg".
Numer referencyjny:
ZP.271.2.75.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi zimowego utrzymania dróg z podzia³em na nastêpuj±ce 2 czê¶ci: Czê¶æ I Zimowe utrzymanie dróg Rejon I - w za³±czeniu wykaz I-ej i II-ej kolejno¶ci 1) Od¶nie¿anie dwustronne - I i II kolejno¶ci utrzymania; 2) Dwustronne zwalczania ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci 50% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania - I kolejno¶æ utrzymania; 3) Dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem soli z dodatkiem chlorków chemicznych (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania; 4) Dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci 30% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I i II kolejno¶ci utrzymania; 5) Wywiezienie ¶niegu na odleg³o¶æ do 3km; 6) Praca ³adowarki. Czê¶æ II Zimowe utrzymanie dróg Rejon II - w za³±czeniu wykaz I-ej i II-ej kolejno¶ci 1) Od¶nie¿anie dwustronne - I i II kolejno¶ci utrzymania; 2) Dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci poprzez posypanie piaskiem (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania; 3) Dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci 30% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I i II kolejno¶ci utrzymania; 4) Dwustronne zwalczanie ¶lisko¶ci z zastosowaniem ¶rodków uszorstniaj±cych z domieszk± ¶rodków chemicznych w ilo¶ci 50% (w cenê wliczyæ za³adunek oraz u¿yty materia³) dróg I kolejno¶ci utrzymania; 5) Wywiezienie ¶niegu na odleg³o¶æ do 3km; 6) Praca ³adowarki. Dotyczy obu czê¶ci zamówienia: 2 .2 Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule spo³eczne) ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z pó¼n. zm.) osoby wykonuj±ce czynno¶ci kierowcy p³ugo-piaskarki. Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówieni, wymaga siê, aby dysponowa³ odrêbn± osob± zatrudnion± na podstawie umowy o pracê dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia. 2. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego, obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnianie osób, o których mowa powy¿ej. W zwi±zku z tym Wykonawca obowi±zany jest ewidencjonowaæ czas pracy tych osób ze wskazaniem to¿samo¶ci danej osoby oraz czynno¶ci, które by³y wykonywane przez tê osobê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 4. Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y dowody zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej; 5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwi±¿e umowê lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowi±zany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 6. Z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia ww. osób, w zwi±zku z realizacj± zamówienia Wykonawca zap³aci karê umown± w wysoko¶ci 0,2 % warto¶ci zamówienia brutto za ka¿d± osobê; 7. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y jedynie o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 ww. osób przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (za³±cznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentacjê potwierdzaj±c± spe³nianie tych wymogów obowi±zany bêdzie przedstawiæ na etapie realizacji zamówienia, na ¿±danie Zamawiaj±cego. 2.3 Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ. 2.4 Orygina³ SIWZ podpisany w imieniu Zamawiaj±cego przez osoby uprawnione, stanowi±cy podstawê do rozstrzygania ewentualnych sporów zwi±zanych z tre¶ci± tego dokumentu, dostêpny jest w formie papierowej u Zamawiaj±cego i udostêpniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl 2.5 UWAGA! 1) Przed z³o¿eniem oferty zaleca siê Wykonawcy dokonaæ wizji w terenie w celu zapoznania siê ze stanem istniej±cym dróg. 2) Ilekroæ w niniejszej tre¶ci SIWZ w zakresie dotycz±cym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje siê, ¿e wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równowa¿ne". 3) Je¿eli Wykonawca zamierza z³o¿yæ ofertê równowa¿n±, jest wówczas zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu na pi¶mie, ¿e proponowany przez niego produkt lub materia³ nie jest gorszej jako¶ci lub nie ma gorszych w³a¶ciwo¶ci ni¿ wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonaæ pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiaj±cego oraz proponowanego przez siebie. Porównania nale¿y dokonaæ w taki sposób, aby Zamawiaj±cy bez ¿adnych w±tpliwo¶ci i w sposób jednoznaczny móg³ stwierdziæ równowa¿no¶æ proponowanego przez Wykonawcê produktu. 2.6 Szczegó³owy zakres us³ug przewidzianych do wykonania okre¶lony zosta³ w przedmiarze robót - za³±cznik - A i B do SIWZ. 2.7. Wykonawca zobowi±zany jest: a) zapewniæ bezpieczn± organizacjê prac, b) przyst±piæ do usuwania zjawisk na drogach I kolejno¶ci utrzymania winno nast±piæ w ci±gu 1,5 godziny od wyst±pienia i ich zakoñczenia w ci±gu 4 godzin po ust±pieniu. Efektem uznania przez Zamawiaj±cego wykonania us³ugi jest osi±gniêcie stanu nawierzchni drogi z warstw± ¶niegu lub b³ota po¶niegowego o grubo¶ci nie wiêkszej ni¿ 2 cm. c) w rejonie I zimowego utrzymania dróg dla ci±gu ulic: Nowozachodnia od ul. Polnej i ul. ¦rodkowa do ul. Szyszkowej w Warszawie przyst±piæ do usuwania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych z chwil± ich wyst±pienia, lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 1 godziny od chwili ich wyst±pienia i zakoñczyæ w ci±gu 2 godzin po ust±pieniu. Efektem uznania przez Zamawiaj±cego wykonania us³ugi jest osi±gniêcie stanu nawierzchni drogi z warstw± ¶niegu lub b³ota po¶niegowego o grubo¶ci nie wiêkszej ni¿ 2 cm. W przypadku ¶lisko¶ci przy niskich temperaturach nale¿y u¿yæ samej soli z dodatkiem chlorku. Powy¿szy odcinek obejmuje 2 wiadukty nad Po³udniow± Obwodnic± Warszawy. d) przyst±piæ do usuwania zjawisk na drogach II kolejno¶ci utrzymania winno nast±piæ w ci±gu 2-ch godzin od wyst±pienia zjawisk i ich zakoñczenia w ci±gu 6 godzin po ust±pieniu. Efektem uznania wykonania us³ugi bêdzie utrzymanie nawierzchni dróg II kolejno¶ci w stanie zapewniaj±cym bezpieczny ruch ko³owy i pieszy. e) materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.). Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ. 2.8 Orygina³ SIWZ podpisany w imieniu Zamawiaj±cego przez osoby uprawnione, stanowi±cy podstawê do rozstrzygania ewentualnych sporów zwi±zanych z tre¶ci± tego dokumentu, dostêpny jest w formie papierowej u Zamawiaj±cego i udostêpniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
II.5) G³ówny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 90630000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 5.1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy us³ug. Zamówienia te polegaj± na powtórzeniu podobnych us³ug i s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a ich ca³kowita warto¶æ zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci zamówienia podstawowego. 5.2 Zakres prac objêtych zamówieniami, o których mowa, mo¿e dotyczyæ prac zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg. 5.3 Zamówienia, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ zostan± udzielone po negocjacjach, na podstawie odrêbnej umowy lub umów. Przed przyst±pieniem do negocjacji Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ przedstawienia przez Wykonawcê kosztorysu, sporz±dzonego zgodnie z wymaganiami przekazanymi przez Zamawiaj±cego. 5.4 Termin wykonania zamówienia o którym mowa w pkt. 5.1 bêdzie przedmiotem negocjacji z Wykonawc±. Odpowiednie zastosowanie znajd± równie¿ postanowienia umowy w sprawie nin. zamówienia (zob. za³. nr 4 do SIWZ), w szczególno¶ci dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania zamówienia, podwykonawców, warunków p³atno¶ci, odpowiedzialno¶ci cywilnoprawnej Zamawiaj±cego i Wykonawcy, warunków odst±pienia od umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-31
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek dla czê¶ci I i dla czê¶ci II zamówienia, je¿eli wyka¿e ¿e:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 100 tys. z³.
- posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 100 tys. z³.
Informacje dodatkowe
Uwaga! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia:
- wystarczy z³o¿enie tylko jednego egz. op³aconej polisy, opiewaj±c± na kwotê min. 200 ty¶. z³,
- Wykonawca musi wykazaæ zdolno¶æ finansow± na poziomie min. 200 tys. z³.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek dla czê¶ci I i dla czê¶ci II zamówienia, je¿eli wyka¿e ¿e:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie lub wykonuje nale¿ycie co najmniej 3 us³ugi o podobnym zakresie do niniejszego zamówienia, tj. polegaj±ce na zimowym utrzymaniu dróg o warto¶ci min. 100 ty¶ z³ brutto ka¿da.
Wykonawca przedstawi dowody okre¶laj±ce czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.
Uwaga!!!
Je¶li wykonawca sk³ada ofertê wiêcej ni¿ na jedn± czê¶æ zamówienia - dla ka¿dej z czê¶ci zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia odrêbnego wykazu!
Uwaga! W przypadku, gdy warto¶æ us³ugi wyra¿ona jest w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia warto¶ci wykonanej roboty w innej walucie na z³ote polskie - na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych, okre¶lonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowi±zuj±cego na dzieñ sk³adania ofert.
2) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby w szczególno¶ci odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci, tj.:
* min. 2 kierowców p³ugo-pisarek
* min 1 operator koparki
Uwaga! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia tylko wykazów osób na ile czê¶ci sk³ada ofertê.
W przypadku ubiegania siê tego samego wykonawcy o udzielenie zamówienia w ramach wiêcej ni¿ jednej czê¶ci, Wykonawca obowi±zany jest wykazaæ siê do¶wiadczeniem w wykonaniu us³ug dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie (z³o¿yæ wykaz us³ug na ka¿d± czê¶æ). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powo³ywania siê przez Wykonawcê na te same realizacje dla wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia.
W przypadku ubiegania siê tego samego wykonawcy o udzielenie zamówienia w ramach wiêcej ni¿ jednej czê¶ci - Wykonawca obowi±zany jest wskazaæ dla ka¿dej z czê¶ci oddzielny wykaz osób (z³o¿yæ wykaz osób na ka¿d± czê¶æ). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powo³ywania siê przez Wykonawcê na ten sam potencja³ osobowy dla wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie którzy nabyli do¶wiadczenie w ramach tzw. konsorcjum:"(...) Wykonawca udostêpniaj±cy swoje zdolno¶ci oraz do¶wiadczenie mo¿e zatem uczyniæ to jedynie w zakresie, w którym sam je naby³. Je¶li do¶wiadczenie zosta³o nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegaj± zasoby powsta³e jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca bior±cy indywidualnie udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem przy innym zamówieniu publicznym, je¿eli faktycznie i konkretnie nie uczestniczy³ w jego realizacji (...)" - wyrok sygn. akt KIO 905/17, sygn. Akt KIO 925/17, syng. akt KIO 933/17, wyrok Trybuna³u Sprawiedliwo¶ci UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt.
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 11.2.3 SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego): 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert , lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ; 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ; 6) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 9 do SIWZ. Uwaga! W przypadku ubiegania siê tego samego wykonawcy o udzielenie zamówienia w ramach wiêcej ni¿ jednej czê¶ci, Wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty o których mowa wy¿ej dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postepowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla czê¶ci I i dla czê¶ci II zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego):
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
Uwaga! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia - wystarczy z³o¿enie tylko jednego egz. op³aconej polisy.
Uwaga!
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 2, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego warunku.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postepowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dla czê¶ci I i dla czê¶ci II zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (dokumenty sk³adana na wezwanie Zamawiaj±cego):
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane,
Uwaga! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± cze¶æ zamówienia - sk³ada tyle wykazów na ile czê¶ci sk³ada ofertê!
2) dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie i prawid³owo ukoñczone;
Uwaga!
Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
W przypadku gdy Zamawiaj±cym jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Uwaga! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia tylko wykazów osób na ile czê¶ci sk³ada ofertê. W wykazie Zamawiaj±cy wymaga wskazania osób w takiej ilo¶ci, aby Wykonawca móg³ sprawnie i nale¿ycie wykonaæ ca³e zamówienie, na które sk³ada ofertê.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ w ofercie nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia: 1) formularz ofertowy (wed³ug za³±czonego druku, za³±cznik nr 1 do SIWZ), Je¶li wykonawca sk³ada ofertê wiêcej ni¿ na jedn± czê¶æ zamówienia - dla ka¿dej z czê¶ci zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia odrêbnego formularza ofertowego. 2) dowód wp³acenia (wniesienia) wadium (za³±cznik Wykonawcy), 3) o¶wiadczenie okre¶lone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 - 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych oraz spe³nienia warunków udzia³u (za³±cznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), Je¶li wykonawca sk³ada ofertê wiêcej ni¿ na jedn± czê¶æ zamówienia - dla ka¿dej z czê¶ci zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia odrêbnych o¶wiadczeñ. 4) zobowi±zanie podmiotu na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca (je¶li dotyczy, za³±cznik Wykonawcy). 5) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, 6) pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, 7) kosztorys ofertowy dla cze¶ci I/II zamówienia. JE¯ELI WYKONAWCA MA SIEDZIBÊ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.3: ppkt. 1-3 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5) W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 6) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwotach:
dla czê¶ci I zamówienia 11 000 z³ (s³ownie: jedena¶cie tysiêcy),
dla czê¶ci II zamówienia 15 000 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| czas przyst±pienia do od¶nie¿ania | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
24.1 Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie nin. zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do specyfikacji. 24.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa; 2) w wypadku zmian formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z art. 149 ustawy; 3) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie; 4) z powodu konieczno¶ci wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego (lub Wykonawcy), 5) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego i wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia wymaganego postanowieniami SIWZ, 6) z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej powoduj±cej powstanie zdarzenia losowego, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, a które zagra¿a bezpieczeñstwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powsta³a szkoda w znacznych rozmiarach, 7) z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci nie zawinionych przez strony, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, 8) z powodu zmian przepisów prawa zwi±zanych z realizacj± zamówienia (VAT, przepisy bran¿owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia); 9) z powodu zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli taka zamiana le¿y w interesie publicznym; 24.3 Zmiany w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. 3) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 24.4. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonane za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy informujê, ¿e: ? administratorem Pana/Pani danych osobowych jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Micha³owice jest Pan Piotr Glen, adres do korespondencji e-mail: daneosobowe@michalowice.pl; ? Pana/Pani dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Zimowe utrzymanie dróg" (nr sprawy: ZP.271.2.75.2018), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pana/Pani± danych osobowych bezpo¶rednio Pana/Pani dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Panu/Pani: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE PORZ¡DKU I CZYSTO¦CI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIʯKOWICE W ROKU 2026
- Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2025/2026 na terenie Gminy Gnojnik w Obrêbach: Uszew, Zawada Uszewska, Biesiadki, ¯erków
- Bie¿±ce utrzymanie terenu Parku im. Armii Krajowej w Wêgrowie
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca w 2026 roku"
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Nowa Wie¶ Wielka
- Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminê Jeziorany
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





