Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Poznań: Zapewnienie dostępu do programu
sportowo-rekreacyjnego dla pracowników Zamawiającego ich dzieci oraz osób towarzyszących za pomocą kart lub innego sposobu weryfikacji użytkowników w obiekcie sportowo-rekreacyjnym, poprzez sieć podmiotów - Partnerów Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 63399 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61/8697011, faks 61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie dostępu do programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników Zamawiającego ich dzieci oraz osób towarzyszących za pomocą kart lub innego sposobu weryfikacji użytkowników w obiekcie sportowo-rekreacyjnym, poprzez sieć podmiotów - Partnerów Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do programu sportowo - rekreacyjnego na rzecz Pracowników Zamawiającego, ich dzieci oraz osób towarzyszących za pomocą kart lub innego sposobu weryfikacji użytkowników w obiekcie sportowo - rekreacyjnym, poprzez sieć podmiotów - Partnerów Wykonawcy. Dostęp, o którym mowa powyżej może być ograniczony czasowo oraz może występować dopłata do niektórych usług, jeżeli takie ograniczenia występują w obiekcie. Jeśli nie ma takich ograniczeń, użytkownik powinien mieć możliwość skorzystania z danej usługi bezpłatnie nawet kilka razy w ciągu dnia. Interwał czasowy między usługami w dwóch różnych obiektach może wynosić max. 1 godz. od momentu zakończenia danej usługi w jednym obiekcie do momentu rozpoczęcia kolejnej w drugim obiekcie. Pod pojęciem obiektu sportowo - rekreacyjnego Zamawiający rozumie miejsce, w którym świadczone są przedmiotowe usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swoim przedmiotem treści zamówienia zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. W ramach programu Wykonawca udostępni pakiet uprawniający do wstępu na obiekty sportowo- rekreacyjne takie jak: basen, ścianka wspinaczkowa, korty do squash-a, itp. W ramach programu Wykonawca udostępni również pakiet obejmujący zajęcia sportowe - w ramach, którego użytkownicy będą uprawnieni do udziału w zajęciach, takich jak: aqua aerobic, joga, sztuki walki, taniec, zajęcia fitness, sauna, siłownia itp. 2. W ramach zamówienia Wykonawca umożliwi: a) dostęp dla maksymalnie 200 pracowników, upoważniający do korzystania z programu, które będą w części dofinansowane przez Zamawiającego, (minimalne dofinansowanie pracodawcy - 30%), b) dostęp dla 2 dzieci pracowników upoważniający do korzystania z programu - nie dofinansowanych przez Zamawiającego, c) dostęp do obiektów basenowych dla 8 dzieci pracowników, nie dofinansowanych przez Zamawiającego, d) dostęp dla 16 osób towarzyszących upoważniający do korzystania z programu - nie dofinansowanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostępów, o których mowa w pkt 1 lit. a), do minimum 101. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem co najmniej 3 usług dotyczących zapewnienia dostępu do programu sportowo - rekreacyjnego dla minimum 100 pracowników każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - ilość punktów usługowych na terenie Wielkopolski - 40
- 3 - ilość punktów usługowych na terenie Polski (poza Wielkopolską) - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Poznaniu
Dział Zamówień
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań
pok. nr 129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Poznaniu SEKRETARIAT ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań pok. nr 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mankietów do sekwencyjnego ucisku
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026
- Zakup narzędzi chirurgicznych w ramach realizacji zadania: Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki (...)
- Wymiana nawierzchni ulic Rejewskiego, Plac Światowida i Piargowej w Poznaniu
- Dostawa obłożeń jednorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w jednostkach WCO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Urzędu do Spraw Cudzoziemców, ich dzieci i osób towarzyszących
- Zorganizowanie otwartego spotkania integracyjnego dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej "Dzień pieczonego ziemniaka"
- Usługi społeczne w Klubie Seniora dla uczestników projektu pn.: "Senior w Centrum - utworzenie i funkcjonowanie Klubu Seniora w Gminie Słupno"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.