Og³oszenie z dnia 2019-12-09
Og³oszenie nr 633820-N-2019 z dnia 2019-12-09 r.
Gmina P³oty: Sukcesywny i bezgotówkowy zakup oleju napêdowego na potrzeby Gminy P³oty i Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w P³otach - PRZETARG NR II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina P³oty, krajowy numer identyfikacyjny
85718232420000, ul.
Pl. Konstytucji 3 Maja
1
,
72-310
P³oty, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
913 851 415, e-mail
i.majewska@ploty.pl, faks
913 851 866.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ploty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ploty.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ploty.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, poczt± tradycyjn± lub kuriersk± w zamkniêtej i oznakowanej kopercie
Adres:
Adres: Urz±d Miejski w P³otach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 P³oty, SEKRETARIAT URZÊDU
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Sukcesywny i bezgotówkowy zakup oleju napêdowego na potrzeby Gminy P³oty i Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w P³otach - PRZETARG NR II
Numer referencyjny:
ZP.271.10.2019.IM
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny zakup oleju napêdowego, realizowana w formie tankowania do zbiorników samochodów s³u¿bowych Gminy P³oty oraz Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w P³otach (ZGKiM w P³otach) oraz do kanistrów. 2. Stacja paliw musi zapewniæ tankowanie samochodów siedem dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 20:00 przez co najmniej 6 dni w tygodniu od poniedzia³ku do soboty i znajdowaæ siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 7 km od siedziby zamawiaj±cego tj. Urzêdu Miejskiego w P³otach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 P³oty. 3. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e rocznie zakupi od wybranego Wykonawcy nastêpuj±ce ilo¶ci oleju napêdowego: 1) na potrzeby Gminy P³oty - ok. 30 000 litrów 2) na potrzeby ZGKiM w P³otach - ok. 35 000 litrów 4. Wskazane wy¿ej ilo¶ci s± zapotrzebowaniem szacunkowym Zamawiaj±cego. Ilo¶æ zakupionego paliwa mo¿e ulec zmianie, w zale¿no¶ci od ilo¶ci prowadzonych dzia³añ operacyjnych. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do pe³nej realizacji przedmiotu zamówienia w okresie obowi±zywania umowy. 5. Oferowane paliwa musz± byæ zgodne z wymaganiami jako¶ciowymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych r. (Dz.U. z 2015r, poz.1680) oraz musi spe³niaæ wymagania stosownych Polskich Norm i posiadaæ ¶wiadectwa jako¶ci (Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli jako¶ci dostarczanych paliw i ich dokumentów, w przypadku stwierdzenia z³ej jako¶ci paliw koszty stosownych badañ poniesie Wykonawca. 6. W razie stwierdzenia z³ej jako¶ci zakupionego paliwa Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy niezw³ocznego dostarczenia dowodów zachowania wymogów jako¶ci tego paliwa. 7. Za zakupione paliwo Zamawiaj±cy bêdzie p³aci³ cenê obowi±zuj±c± na danej stacji w dniu dokonania zakupu z uwzglêdnieniem rabatu. 8. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiaj±cego zakup paliwa z zastosowaniem rabatu wskazanego w ofercie dokonywane bêd± przelewem raz w miesi±cu za okres rozliczeniowy miesiêczny. Wykonawca rozliczenie zakupionego oleju napêdowego zobowi±zany jest prowadziæ oddzielnie na potrzeby Gminy P³oty i oddzielnie na potrzeby ZGKiM w P³otach. Za ka¿dy okres rozliczeniowy Wykonawca wystawi odrêbne faktury VAT dokumentuj±ce olej napêdowy zakupiony przez Gminê P³oty i ZGKiM w P³otach za ka¿dy miesiêczny okres rozliczeniowy z wyszczególnieniem ilo¶ci i daty zakupu oleju napêdowego dla ka¿dego samochodu lub sprzêtu Zamawiaj±cego (odrêbnie dla Gminy P³oty i ZGKiM w P³otach). 9. 10. Dokumentowanie /potwierdzenie/ odbioru paliwa przez kierowcê Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie na dokumencie wydania WZ wystawionym przez Wykonawcê, zawieraj±cym co najmniej informacje takie jak: 1) rodzaj i ilo¶æ pobranego paliwa, 2) numer rejestracyjny pojazdu, 3) datê zakupu (tankowania) 4) cenê za 1 litr oleju napêdowego w chwili zakupu (tankowania) . 11. Dokumenty wydania WZ bêd± za³±cznikami do wystawionej faktury 12. Wykonawca zapewni kontrolê tankowania pojazdów polegaj±ca na sprawdzeniu zgodno¶ci numeru rejestracyjnego samochodu tankuj±cego pojazdu. 13. Wykaz samochodów s³u¿bowych oraz sprzêtu /z podaniem numeru rejestracyjnego/ zostanie przekazany wybranemu wykonawcy wraz z umow±. 14. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (klauzula zatrudnieniowa) Zamawiaj±cy nie stawia wymogu zatrudnienia osób przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp;
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napêdowy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy za spe³nienie powy¿szego warunku uzna wykazaniem siê przez Wykonawcê posiadaniem aktualnej na dzieñ sk³adania ofert koncesji na obrót paliwami p³ynnymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy za spe³nienie powy¿szego warunku uzna wykazaniem siê przez Wykonawcê dysponowaniem punktem sprzeda¿y (stacj± paliw) po³o¿on± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 7 km od siedziby zamawiaj±cego tj. Urz±d Miejski w P³otach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 P³oty, która bêdzie czynna przez co najmniej 6 dni w tygodniu od poniedzia³ku do soboty w godzinach od 6:00 do 20:00 Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ) oraz podaniem w formularzu Oferty (za³. Nr 1) adresu lokalizacji stacji paliw Wykonawcy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie na wezwanie Zamawiaj±cego musi z³o¿yæ odrêbny dokument). Podmioty zagraniczne sk³adaj± dokumenty równowa¿ne do wymaganych od krajowych wykonawców zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz.1126 ze zm.).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Aktualn± koncesjê zezwalaj±cej na obrót paliwem objêtym zamówieniem. Podmioty zagraniczne sk³adaj± dokumenty równowa¿ne do wymaganych od krajowych wykonawców zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz.1126 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. OFERTA - na formularzu ofertowym, wype³niona i podpisana przez Wykonawcê, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym za³. nr 1 do SIWZ (opis sposobu sporz±dzania oferty okre¶la dzia³ 15 niniejszej SIWZ); 2. Zobowi±zanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 4 do SIWZ ,(dotyczy wy³±cznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, polega³ bêdzie na zasobach innego podmiotu. 3. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, (dotyczy wy³±cznie w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. 229 z pó¼n. zm.) celem zbadania czy nie zachodzi przes³anka okre¶lona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
RABAT CENOWY | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzenie zmian w tre¶ci umowy: 1) W zakresie terminu wykonania w przypadku : a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, b) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów lub urz±dzeñ); c) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; d) wyst±pienie si³y wy¿szej; W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu nie d³u¿ej ni¿ o czas trwania uzasadniaj±cych tak± zmianê okoliczno¶ci. 2) W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku: zmian ceny brutto. W sytuacji zmiany stawki podatku VAT dla dostaw objêtych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonuj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: a) wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy, 2. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które zamawiaj±cy mo¿e Wyraziæ zgodê. 3. Powy¿sze postanowienia nie stanowi± zobowi±zania zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody na ich wprowadzenie. 4. Zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± zachowania formy pisemnej. 5. Dla potrzeb Umowy, "Si³a Wy¿sza" oznacza zdarzenie, którego wyst±pienie jest niezale¿ne od Stron i któremu nie mog± one zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a w szczególno¶ci: wojny, stany nadzwyczajne, klêski ¿ywio³owe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia zwi±zane z kwarantann±, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i p³ynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzêtu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego wraz z dzier¿aw± zbiornika
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW P£YNNYCH DLA POTRZEB LE¦NY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MY¦LÊCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDA¯Y BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa oleju napêdowego
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciek³ych do zbiorników przeno¶nych oraz pojazdów s³u¿bowych
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.