Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Gryfino: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU TOWAROWO-OSOBOWEGO
TYPU WYWROTKA Z ŻURAWIEM TYPU HDS - 4/PN/2013
Numer ogłoszenia: 63296 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU TOWAROWO-OSOBOWEGO TYPU WYWROTKA Z ŻURAWIEM TYPU HDS - 4/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o. z siedzibą w Gryfinie zamawia fabrycznie nowy samochód towarowo - osobowy typu wywrotka z żurawiem typu HDS - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia - DANE TECHNICZNE SAMOCHODU typu wywrotka z żurawiem typu HDS - wyposażenie: Podwozie i wyposażenie: 1.Pojazd fabrycznie nowy (rok produkcji 2012-2013) na podwoziu dwuosiowym. 2.Dopuszczalna masa całkowita 7 - 7,5 ton. 3.Rozstaw osi 4100-4500 mm. 4.Rama przystosowana do trudnych warunków drogowych, pod zabudowę komunalną. 5.Zawieszenie przednie przystosowane do tego rodzaju zabudowy, amortyzatory, resory paraboliczne. 6.Zawieszenie tylne przystosowane do tego rodzaju zabudowy, amortyzatory, resory paraboliczne. 7.Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej. 8.Ogumienie: wszystkie koła o jednakowym rozmiarze - wymiary minimum 17,5 cali: przednie szosowe, tylne terenowe. 9.Tylna oś napędowa wyposażona w koła bliźniacze. 10.Hamulec osi przedniej i tylnej- tarczowy. 11.Układ hamulcowy z systemem ABS. 12.Charakterystyka silnika: moc minimum 170 KM, wysokoprężny, rzędowy z turbosprężarką, norma emisji spalin pojazdu (minimum EURO 5). 13.Średnie zużycie energii: maksymalnie 7,5 MJ/1km. 14.Emisja co2: maksymalnie 650 g/1km. 15.Skrzynia biegów manualna minimum 6 biegowa + wsteczny. 16.Przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy. 17.Mechaniczny wyłącznik akumulatorów. 18.Zbiornik paliwa min. 120 litrów z zamykanym na klucz korkiem. 19.Wlew paliwa wyposażony w zabezpieczenie korka (przed włożeniem przewodu do spuszczania paliwa). 20.Błotniki kół tylnych wyposażone w chlapacze. 21.Osłona boczna podwozia. 22.Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu do tyłu. 23.Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego. 24.Klosze lamp tylnych z osłoną siatkową. 25.Koło zapasowe. 26.Dwa kliny pod koła. 27.Minimalna gwarancja podwozia: 24 miesiące + dodatkowe 12 miesięcy gwarancji na układ napędowy. Kabina: Wyposażenie: 1.Kabina : Kolor lakieru - biały. 2.Trzy (3) miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa (kierowca + 2 pasażerów). 3.Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem. 4.Fotel kierowcy komfortowy na zawieszeniu pneumatycznym. 5.Osłony przeciwsłoneczne. 6.Tachograf cyfrowy. 7.Ogranicznik prędkości. 8.Radio z głośnikami. 9.System bluetooth do komunikacji bezprzewodowej z telefonem komórkowym firmy NOKIA. 10.System monitoringu pojazdu XTrack: zainstalowany modem i rejestrator on-line (system ten używany jest w całym taborze samochodowym posiadanym przez Zamawiającego). 11.Podgrzewane lusterka zewnętrzne. 12.Komplet dywaników gumowych. 13.Gaśnica ABC-2kg. 14.Apteczka pierwszej pomocy. 15.Trójkąt ostrzegawczy. 16.Klucz do kół. 17.Lampa błyskowa zespolona diodowa o długości nie mniejszej niż 1400 mm w kolorze pomarańczowym z wyświetlaczem napisu PUK Sp. z o.o. zamontowana na dachu (wzór lampy zał. nr 6 do siwz). 18.Na bocznej części kabiny samochodu po obu stronach należy umieścić kolorowe logo z nazwą firmy Zamawiającego o minimalnych wymiarach 35 x 70 cm, zgodne z załączonym wzorem (zał. nr 7 do siwz). 19.Tapicerka lub pokrowce w przedziale osobowym łatwozmywalne, 20.Dwa komplety kluczyków. Zabudowa - Żuraw hydrauliczny typu HDS za kabiną pojazdu: 1.Wysięg hydrauliczny min. 6,00 m. 2.Udźwig przy maksymalnym wysięgu min. 650 kg. 3.Masa żurawia max. 700 kg. 4.Kąt obrotu żurawia minimum 370 stopni. 5.Dodatkowa 5 i 6 funkcja do obsługi otwierała i chwytaka do materiałów sypkich. 6.Wyłączniki awaryjne STOP na wszystkich stanowiskach sterowniczych. 7.Podpory opuszczane hydraulicznie. 8.Hak główny o udźwigu min. 3 tony 9.Zabudowa posiadać znak CE, 10.Żuraw wyposażony w system zabezpieczenia przed przeciążeniem. 11.Rok produkcji 2012- 2013. 12.Żuraw samochodowy musi posiadać dopuszczenie do eksploatacji wydane przez Urząd Dozoru Technicznego zarejestrowane na Zamawiającego. 13.Minimalna gwarancja zabudowy: 12 miesięcy. Zabudowa - Wciągarka - Otwieradło do żurawia hydraulicznego HDS Wciągarka przeznaczona do otwierania pojemników na odpady zbiórki selektywnej, przystosowana do współpracy z żurawiem 1.Minimalny udźwig wciągarki 650 kg. Zabudowa - skrzynia ładunkowa typu wywrotka: 1.Skrzynia ładunkowa z możliwością wysypywania materiału na trzy strony. 2.Długość skrzyni ładunkowej min. 4500 mm. 3.Szerokość skrzyni min. 2000 mm. 4.Wysokość burt 595-605 mm. 5.Cztery burty skrzyni ładunkowej wykonane ze stali. 6.Boczne burty otwierane do dołu. 7.Tylna burta otwierana w osi góra-dół i z możliwością całkowitego demontażu. 8.Dodatkowo nad czterema burtami podwyższenie konstrukcją siatkową metalową o wysokości 1000 mm - otwieraną i demontowaną na zawiasach przy słupkach bocznych, słupki boczne i tylne demontowane (do wywozu odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki). 9.Nadstawki wykonane z siatki o oczkach 25 mm x 25 mm. 10.Łączna wysokość burt i podwyższenia siatkowego 1600 mm. 11.Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali. 12.Sterowanie wywrotem z kabiny pojazdu i na zewnątrz pojazdu. 13.Tablice wyróżniające na tylnej burcie. 14.Konstrukcja stalowa śrutowana, malowana - kolor pomarańczowy. 15.Podłoga zabudowy wywrotki musi posiadać uchwyty do mocowania pasami ładunków. 16.Od strony kabiny na burcie i podwyższeniu siatkowym zamontowana zwijana plandeka przepuszczająca powietrze zakrywająca całą powierzchnię skrzyni ładunkowej lub siatka. 17.Zabudowa posiadać znak CE, 18.Rok produkcji 2012 - 2013. 19.Minimalna gwarancja zabudowy: 12 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do siwz) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do siwz) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do siwz) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do siwz) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do siwz) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)formularz cenowy zał. nr 1 do siwz (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)opis techniczny samochodu zał. nr 4 do siwz (dokument wymieniony w III.5), 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 4)pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 3 musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument, który udowodni zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków). OFERTY WSPÓLNE 1.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 3.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 4.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 1)oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze siwz; 2)sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: a)dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b)dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, opis techniczny samochodu itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących każdego Wykonawcy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dotyczą. 6.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 - 5 niniejszego rozdziału. 7.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum zawierającą co najmniej: 1)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5 74-100 Gryfino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5 74-100 Gryfino - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Umowy o przyznanie pomocy Nr 00056-6921-UM1600075/09 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 z dnia 29.04.2010r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gryfinie"
- Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wełtyniu, gmina Gryfino
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby szpitala powiatowego w Gryfinie
- Modernizacja odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DLA POTRZEB GMINY KOLNO
- Dostawa samochodu ciężarowego 4-osiowego typu wywrotka do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i z zakresu bieżącego utrzymania dróg.
- ZSS.DRIVER-C.2.2025 Dostawa samochodu ciężarowego dostosowanego do nauki jazdy w ramach projektu "Driver C"
- Zakup i dostawa samochodu z chłodnią do przewozu próbek paliw pobieranych w toku kontroli na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
- Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Osieku
- Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t - izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.