Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chrzanów: wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz zmiana skali mapy ewidencyjnej dla miasta Libiąża w województwie małopolskim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Chrzanowski, do kontaktów: Dubikowska Dorota, Stanisławczyk Alicja, Wacławek Lucyna, Kłeczek Klementyna, Słowik Kinga, Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów, 32-500 Chrzanów, tel. 032/624-12-40, 032/623-46-05, 032/625-79-75, 032/625-79-47, fax 032/624-12-40, 032/623-46-05 wew.100, 032/625-79-49, e-mail: podgik@powiat-chrzanowski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-chrzanowski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiat Chrzanowski, Dubikowska Dorota, Stanisławczyk Alicja, Wacławek Lucyna, Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ul. Zielona 20, 32-500 Chrzanów, tel. 032/624-12-40, 032/623-46-05, fax 032/624-12-40, 032/623-46-05 wew.100, e-mail: podgik@powiat-chrzanowski.pl, www.powiat-chrzanowski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Chrzanowski, Dubikowska Dorota, Stanisławczyk Alicja, Wacławek Lucyna, Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ul. Zielona 20, 32-500 Chrzanów, tel. 032/624-12-40, 032/623-46-05, fax 032/624-12-40, 032/623-46-05 wew. 100, e-mail: podgik@powiat-chrzanowski.pl, www.powiat-chrzanowski.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz zmiana skali mapy ewidencyjnej dla miasta Libiąża w województwie małopolskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Starostwo Powiatowe w Chrzanowie - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ul. Zielona 20, 32-500 Chrzanów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz zmiana skali mapy ewidencyjnej dla miasta Libiąża w województwie małopolskim w systemie SYNERGIA - VEGA. Przedmiot zamówienia dotyczy obrębów Libiąż Mały i Libiąż Wielki miasta Libiąża. Szczegółowe warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określa załącznik nr Ia - "Projekt modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz zmiana skali mapy ewidencyjnej dla obrębu Libiąż Mały miasta Libiąża" i załącznik Ib "Projekt modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz zmiana skali mapy ewidencyjnej dla obrębu Libiąż Wielki miasta Libiąża" do niniejszej specyfikacji. CPV - 74.27.43.00-3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w całości bez podwykonawców 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za wykonanie usług odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa zakładanie i opracowywanie baz danych ewidencji budynków i lokali (tzn. wykonanie kompletnego projektu operatu założenia ewidencji budynków i lokali - części opisowej i kartograficznej, który został wyłożony i funkcjonuje w organie prowadzącym ewidencję gruntów i budynków). 6) Posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu, na co najmniej 50% ceny ofertowej. 7) Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty, a wymagane postanowieniami SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich 2) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (pełnomocników). 3) Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr II 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr III. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr IV). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6) Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr V. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z załącznikiem nr VI do SIWZ w tym: wykaz oprogramowania do prowadzenia ewidencji gruntów, budynków i lokali, na które wykonawca posiada licencję. Wymaga się, co najmniej posiadania następujących narzędzi i urządzeń: oprogramowania do prowadzenia ewidencji gruntów, budynków i lokali, komputer klasy PC, który spełnia wymagania niezbędne do pracy z relacyjną bazą danych. Wykazane narzędzia i urządzenia muszą być w posiadaniu wykonawcy, potwierdzone poprzez dołączenie do oferty kopii stosownego dokumentu: umowy, faktury, certyfikatu lub licencji wydanej przez producenta. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem nr VII do SIWZ. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów, o których mowa w pkt. 9 ppkt 9. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 9) Dokumenty stwierdzające, że wskazany przez Wykonawcę kierownik prac posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr VIII do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie 3 usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 11) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 50% ceny ofertowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2, sala 219 (II piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.12.2006.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Doposażenie w agregat mobilny spalinowy pompowy w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów - zakupy inwestycyjne
- Dostawa łóżek elektrycznych oraz szafek przyłóżkowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Doposażenie w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów - zakupy inwestycyjne.
- Dostawa doposażenia w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów
- "Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni w Chrzanowie oraz korzystających z Basenów Letnich w Ośrodku Sportowo-Rekreacyjnym "Kąty" w Chrzanowie "
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





