Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-10-05
Og³oszenie nr 632539-N-2018 z dnia 2018-10-05 r.
Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej: Mocowanie sta³ych punktów asekuracyjnych na dachu budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
1328251100000, ul.
ul. Kartezjusza
2
,
01480
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
022 6838281, 6838283, e-mail
piolit@poczta.fm, faks
226 838 224.
Adres strony internetowej (URL): www.plwat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.plwat.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plwat.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak, pisemnie
Adres:
Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, pok. 109 lub 411
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Mocowanie sta³ych punktów asekuracyjnych na dachu budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
Numer referencyjny:
ZP/6/II/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Zamówienie dotyczy ca³o¶ci przedmiotu zamówienia
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Ca³o¶æ zamówienia
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie "Mocowania sta³ych punktów asekuracyjnych na dachu budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa". 2. Obiekt usytuowany jest na dzia³ce o nr ew. 7/6 obrêb 6-10-04 oraz zakwalifikowany jest w PKOB pod numerem 1264 - budynki szpitali i zak³adów opieki medycznej. 3. W³a¶ciciel budynku dysponuje oryginaln± dokumentacj± projektow±. 4. Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w: Za³. Nr 1 - Rzut powierzchni dachu, Za³. Nr 2 - Projekt budowlany, Za³. Nr 3 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru, Za³. Nr 4 - Przedmiar robót w formacie PDF i ATH, zwanymi dalej ³±cznie "Przedmiotem umowy" i/lub "Robotami". 5. Roboty budowlane bêd± prowadzone na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê do przetargu: kosztorysu ofertowego, sporz±dzonego na podstawie projektu budowlanego, przedmiaru robót, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych za³±czonych do SIWZ w Za³. Nr 2-4. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do sprawdzenia na w³asny koszt wszelkich danych w przedmiarach i wykonania innych niezbêdnych pomiarów technicznych. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materia³ów w³asnych, materia³y musz± spe³niaæ rygory opisane w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 8. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiaj±cy ustala wynagrodzenie kosztorysowe. 9. W trakcie prowadzenia robót, budynek Przychodni bêdzie czynny, otwarty dla osób trzecich i planowane roboty nie mog± wp³yn±æ na ograniczenie dzia³alno¶ci leczniczej i administracyjnej Zamawiaj±cego. 10. Po przejêciu terenu robót Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone Zamawiaj±cemu i osobom trzecim podczas i w zwi±zku z wykonywaniem robót. 11. Na Wykonawcy, w czasie realizacji robót spoczywaj± koszty i odpowiedzialno¶æ za zabezpieczenie terenu robót, przed dostêpem osób nieupowa¿nionych, dozór swojego mienia oraz przestrzeganie przepisów w zakresie bhp i ppo¿. 12. Wykonawca mo¿e zleciæ wykonanie czê¶ci robót budowlanych, dostaw lub us³ug Podwykonawcom na podstawie art. 6471 Kodeksu cywilnego (podwykonawcy robót budowlanych) oraz na podstawie art. 36a ustawy Prawo zamówieñ publicznych i opisanych w § 2 projektu umowy Za³. Nr 10. W takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany do zorganizowania, prowadzenia, nadzorowania i zabezpieczania oraz koordynacji prac realizowanych przez Podwykonawców. 13. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ lub czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowi±zany jest do podania w ofercie konkretnej czê¶ci zamówienia, któr± bêdzie wykonywa³/li Podwykonawca/y z podaniem nazw i danych kontaktowych Podwykonawcy/ów, a je¿eli powierzenie czê¶ci zamówienia nastêpuje w trakcie jego realizacji, na ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawia o¶wiadczenie lub o¶wiadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 oraz dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia Podwykonawcy/Podwykonawców, 14. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego Podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowi±zany jest zast±piæ tego Podwykonawcê lub wykonaæ dan± czê¶æ zamówienia samodzielnie. 15. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ze proponowany inny Podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 16. Wykonawca odpowiada za nale¿yte wykonanie zamówienia w ca³o¶ci. 17. Na Wykonawcy ci±¿y odpowiedzialno¶æ, ¿e zatrudnieni w odpowiedniej liczbie do zakresu Robót, pracownicy i osoby realizuj±ce w imieniu i na rzecz Wykonawcy Roboty: a) posiadaj± kwalifikacje niezbêdne do zrealizowania Robót; b) posiadaj± aktualne przeszkolenia w zakresie bhp i p.po¿., c) posiadaj± aktualne badania lekarskie; d) bêd± wyposa¿eni w ubrania robocze i kaski ochronne, zgodnie z wymaganiami bhp. 18. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w PL WAT SP ZOZ: roboty rozbiórkowe, roboty monta¿owe. 19. Sposób dokumentowania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób, wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w ust. 18, okre¶laj± przepisy § 5 ust. 5 projektu umowy Za³. Nr 10. 20. Sankcje z tytu³u braku zatrudnienia wy¿ej wymienionych osób okre¶laj± przepisy § 5 ust. 6 i § 13 ust. 1 pkt. 8 projektu umowy. Postanowienia § 5 ust. 6 i § 13 ust. 1 pkt. 8 projektu umowy stosuje siê odpowiednio do Podwykonawcy. 21. Wykonawca ponosi koszty poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy w miesiêcznej rycza³towej wysoko¶ci 250,00 z³. 22. Wykonawca we w³asnym zakresie zorganizuje sobie zaplecze budowy do magazynowania materia³ów do remontu. 23. Zamawiaj±cy, zaprasza, po wcze¶niejszym uzgodnieniu telefonicznym na nr 22 4193 222 (Inspektor nadzoru P. Tadeusz Lusawa) na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udzia³em w przetargu, w siedzibie Zamawiaj±cego - Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116, w dniach 9-12 i 15 pa¼dziernika 2018 r. w godzinach 08:00 - 13:00, w celu zapoznania uczestników z zakresem robót oraz udzielenia ew. informacji niezbêdnych do przygotowania oferty oraz nale¿ytej realizacji zamówienia. 24. Je¿eli w projekcie budowlanym, przedmiarach lub STWiO u¿yto nazw handlowych lub powo³ano siê na producentów, Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne, a Wykonawca jest zobowi±zany do wykazania, ¿e oferowane przez Niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 25. Warunki wspó³pracy Stron opisano szczegó³owo w projekcie umowy w Za³. Nr 10.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45450000-6 |
| 45453000-7 |
| 45260000-7 |
| 51120000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 70
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 70 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w rozdziale VI i VII SIWZ, Wykonawca za³±cza do oferty, aktualne na dzieñ sk³adania ofert 2 o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±cznikach Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. W zakresie kompetencji i uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1. Posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dla potwierdzenia spe³niania warunków w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, Zamawiaj±cy uzna, ¿e postawiony warunek dla okre¶lonego zadania zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z nich (Wykonawca, Podwykonawca, podmiot trzeci) udokumentuje w ca³o¶ci wymagan± zdolno¶æ ekonomiczn± lub finansow±.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
1. Wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 zadania polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych na dachu, ka¿de na innym placu budowy na kwotê co najmniej 50.000,00 z³ brutto ka¿de oraz z³o¿y dowody potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (Za³. Nr 8 do SIWZ)
2. Wyka¿e, ¿e dysponuje min. 1 osob±, (która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy), z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5 letnim do¶wiadczeniem w pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie oraz poda dane z uprawnieñ budowlanych i z wpisu o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa - wed³ug wzoru Za³. Nr 9.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dla potwierdzenia spe³niania warunków w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy uzna, ¿e postawiony warunek dla okre¶lonego zadania zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z nich (Wykonawca, Podwykonawca, podmiot trzeci) udokumentuje w ca³o¶ci wymagan± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ nastêpuj±cy dokument: Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia na przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (Konsorcjantów) lub w przypadku zg³oszenia w o¶wiadczeniu Podwykonawcy/ów musi byæ z³o¿ony dokument wymieniony powy¿ej dla ka¿dego z nich oddzielnie. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w rozdz. VI ust.1 pkt. 2 lit b i c, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pierwszym zdaniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
7. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u dotycz±cych sytuacji ekonomicznej i finansowej, zgodnie z zapisami rozdz. VI ust. 1 lit. b SIWZ:
7.1 - Polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku przed³o¿enia dokumentu z pkt 7.1 o warto¶ci wyra¿onej w walucie innej ni¿ z³ote polskie, Zamawiaj±cy dokona stosownego przeliczenia stosuj±c ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¶li, w dniu publikacji og³oszenia Narodowy Bank Polski nie og³osi kursu ¶redniego, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia stosuj±c ¶redni kurs z najbli¿szego dnia nastêpuj±cego po dniu publikacji, w którym ¶redni kurs zosta³ og³oszony.
8. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
8.1 Wykaz wykonanych/wykonywanych 2 robót budowlanych na dachu z okresu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, ka¿de na innym placu budowy na kwotê co najmniej 50.000,00 z³ brutto ka¿de wraz z dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 8 do SIWZ. W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz dostaw/us³ug lub dowody, o których mowa w pkt. 8.1 bêd± budzi³y w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie by³o wykonane lub nadal jest wykonywane, o dodatkowe informacje lub o dokumenty w tym zakresie.
8.2 Dane osoby, skierowanej przez Wykonawcê do pe³nienia funkcji Kierownika robót budowlanych, wed³ug wymagañ podanych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 lit. c wed³ug Za³. Nr 9 oraz informacjê o podstawie do dysponowania t± osob±
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Gospodarstwa Krajowego 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006;
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium uwa¿a siê za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed up³ywem terminu do z³o¿enia ofert nast±pi uznanie na rachunku Zamawiaj±cego (je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu), a dowód wniesienia wadium zostanie za³±czony do oferty.
7. Wadium wnoszone w formie innej, ni¿ pieniê¿na musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) musi odpowiadaæ co do warto¶ci wysoko¶ci wadium okre¶lonej w specyfikacji; b) musi odpowiadaæ co do terminu wa¿no¶ci, terminowi zwi±zania ofert± okre¶lonemu w specyfikacji; c) musi zawieraæ w swojej tre¶ci wszystkie wymagane ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych okoliczno¶ci, o których mowa zarówno w art. 46 ust. 4a, jak i w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w których gwarant (porêczyciel) wyp³aci kwotê wadium, Zamawiaj±cemu wraz z klauzul± stwierdzaj±c±, ¿e wyp³ata nast±pi na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, bez protestu gwaranta (porêczyciela); d) musi byæ podpisane przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentacji gwaranta (porêczyciela); e) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Skrócenie terminu realizacji | 25,00 |
| gwarancja | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Do SIWZ za³±czono projekt umowy w Za³. Nr 10
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Tak w wysoko¶ci 5% ceny brutto podanej w ofercie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziane zmiany obejmuj±: wymianê kierownictwa i pracowników personelu, warto¶æ ostatecznego wynagrodzenia, termin realizacji i s± mo¿liwe w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w § 5 ust. 7, 9, 11 ust. 3 i 16 projektu umowy Za³. Nr10, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia, w tym: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach i warunkach, gdy: 1) Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e ulec zmianie, gdy a) Wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, wed³ug zapisów § 9; b) Gdy zostanie zmieniona ustawowa stawka podatku VAT. 2) Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany kierownictwa budowy przedstawionego w ofercie i umowie, pod warunkiem, ¿e zaproponowane osoby bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby zg³oszone do wykonania zamówienia oraz po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiaj±cego. 4) Termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony w nastêpuj±cych przypadkach: a) Wyst±pi± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.; b) Wyst±pienie jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód w organizacji udostêpniania pomieszczeñ do remontu nie daj±cych siê przypisaæ Wykonawcy; c) O czas na usuniêcie wad w kosztorysie ofertowym; d) Konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których nie da³o siê przewidzieæ w opracowanej dokumentacji, a od ich wykonania zale¿y prawid³owe wykonanie planowanych robót budowlanych; e) Niemo¿liwo¶æ zapewnienia poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f) Z powodu stwierdzenia niezinwentaryzowanych instalacji lub robót maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy; g) Przed³u¿enie siê terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; 5) Zmiany u¿ytych materia³ów budowlanych mog± nastêpowaæ w przypadkach: a) Zmiany producenta, b) Poprawy parametrów technicznych materia³ów lub utrzymanie ich na w³a¶ciwym poziomie, bez wzrostu ich ceny, c) Obni¿enia kosztów ponoszonych przez Zamawiaj±cego na etapie realizacji remontu (przy zachowaniu parametrów wymaganych w kosztorysie ofertowym) lub obni¿enia kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; d) Aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów. 2. W przypadku wyst±pienia przerw w realizacji umowy, z przyczyn o których mowa w ust. 1 pkt 4, realizacja umowy zostaje ka¿dorazowo zawieszona na czas przerwy, bez skutków finansowych dla Wykonawcy. Termin wykonania umowy mo¿e wówczas ulec zmianie o ilo¶æ dni kalendarzowych, wynikaj±cych z sumy przerw zapisanych w rejestrze przerw, które wyst±pi³y w okresie jej realizacji. 3. Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku zmiany terminu wykonania umowy, je¿eli Wykonawca w dniu zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 4 lit. a - g, nie zg³osi tego faktu w formie pisemnej oraz nie udokumentuje wystêpowania w/w okoliczno¶ci w ci±gi 7 dni od ich wyst±pienia, jednak nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem terminu wykonania umowy. 4. Wszystkie zmiany objête umow±, powinny byæ dokonywane aneksem do umowy, z opisem zmiany, uzasadnieniem zmiany, kosztem zmiany i sposobem jego obliczenia, czasem wykonania zmiany, wp³ywem zmiany na termin zakoñczenia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Og³oszenie nie zawiera za³±czników
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesiêcy us³ug w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacj± licencji na ten system, posiadanych przez zamawiaj±cego
- Wymiana drzwi wej¶ciowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, monta¿ kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w Wyrozêbach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmian± sposobu u¿ytkowania"
- Remont dachu w budynku gara¿owo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Remont pomieszczeñ w budynku A w KM PSP w Opolu.
- Przebudowa dachu na budynku stodo³y
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





