Ogłoszenie z dnia 2017-12-14
Ogłoszenie nr 632524-N-2017 z dnia 2017-12-14 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: ZAPEWNIENIE MIEJSC W SCHRONISKACH, NOCLEGOWNIACH I OGRZEWALNIACH DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN NA ROK 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
003457237, ul.
Rynek
2a
,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 22 15 520, e-mail
mops@orzesze.pl, faks
32 32 60 736.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jo.orzesze.bip.gmina.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.jo.orzesze.bip.gmina.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.jo.orzesze.bip.gmina.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Rynek 2a
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPEWNIENIE MIEJSC W SCHRONISKACH, NOCLEGOWNIACH I OGRZEWALNIACH DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN NA ROK 2018
Numer referencyjny:
MOPS.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. 1) Zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w formie schroniska - miejsc noclegowych oraz zapewnienia posiłku we wszystkie dni kalendarzowe miesiąca w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji oferenta bezdomnego mężczyzny z terenu Miasta Orzesze. Przedmiot zadania obejmuje również osoby chore lub/i niepełnosprawne między innymi poruszające się na wózkach inwalidzkich, zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia obejmuje osoby bezdomne, skierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu. Ilość miejsc do zapewnienia przez oferenta na potrzeby bezdomnych co najmniej 7 osób w tym dla osób niepełnosprawnych. Schronisko powinno gwarantować: a) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie b) codzienne wyżywienie: jeden gorący posiłek dziennie przygotowany z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedni dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego c) oddzielne łóżko wraz z pościelą d) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole e) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp. f) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych g) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego h) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych i) powierzchnia przypadająca na osobę w pomieszczeniu mieszkalnym nie mniej niż 4m2/osobę, w pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 3m2/osobę Dodatkowe wymagania: - stała współpraca z Zamawiającym - prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce - placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach - w okresie grzewczym zapewnienie odpowiedniej temperatury pomieszczeń - zapewnienie przyjęć przez całą dobę - prowadzenie pracy socjalnej w tym: motywowanie osób bezdomnych do podjęcia terapii odwykowej, pomocy w załatwieniu spraw urzędowych i osobistych, podjęcia aktywności zawodowej, wzmocnienia aktywności i samodzielności osób bezdomnych - wymagania określone w rozporządzeniu z dnia 28.04.2017r. Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2017r. poz. 953) 2) Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie noclegowni w okresie od 1 października do 31 marca w godzinach od 18.00 do 8.00 a w okresie od 1 kwietnia do 30 września w godzinach od 20.00 do 8.00 - miejsc noclegowych oraz zapewnienia posiłku i gorącego napoju we wszystkie dni kalendarzowe miesiąca w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji oferenta bezdomnych mężczyzn z terenu Miasta Orzesze. Przedmiot zadania obejmuje również osoby chore lub/i niepełnosprawne min. poruszające się na wózkach inwalidzkich, zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia obejmuje osoby bezdomne, skierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu. Ilość miejsc do zapewnienia przez oferenta na potrzeby bezdomnych co najmniej 3 osoby w tym dla osób niepełnosprawnych. Noclegownia powinna gwarantować: a) dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie w okresie od 1 października do 31 marca w godzinach od 18.00 do 8.00 a w okresie od 1 kwietnia do 30 września w godzinach od 20.00 do 8.00 b) wyżywienie: jeden posiłek dziennie oraz zapewnienie gorącego napoju c) oddzielne łóżko wraz z pościelą d) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole e) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp. oraz wymiana odzieży lub jej dezynfekcja i dezynsekcja w przypadku braku jej wymiany f) pomieszczenie do spożywania posiłków, które poza porami posiłków może pełnić funkcje świetlicy lub sali spotkań grupowych g) zapewnienie opieki przez co najmniej jednego opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w noclegowni h) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych i) powierzchnia przypadająca na osobę w pomieszczeniu noclegowym nie mniej niż 3m2/osobę, w pomieszczeniu z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 2m2/osobę Dodatkowe wymagania: - stała współpraca z Zamawiającym - prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce - placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach - w okresie grzewczym zapewnienie odpowiedniej temperatury pomieszczeń - wymagania określone w rozporządzeniu z dnia 28.04.2017r. Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2017r. poz. 953) - prowadzenie pracy socjalnej w tym: motywowanie osób bezdomnych do podjęcia terapii odwykowej, pomocy w załatwieniu spraw urzędowych i osobistych, podjęcia aktywności zawodowej, wzmocnienia aktywności i samodzielności osób bezdomnych 3) Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie ogrzewalni przez całą dobę - miejsce siedzące w postaci krzesła oraz zapewnienie gorącego napoju we wszystkie dni kalendarzowe miesiąca w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji oferenta bezdomnych i innych mężczyzn z terenu Miasta Orzesze. Przedmiot zadania obejmuje również osoby chore lub/i niepełnosprawne min. poruszające się na wózkach inwalidzkich, zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia obejmuje osoby bezdomne, skierowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Orzeszu. Ilość miejsc do zapewnienia przez oferenta na potrzeby bezdomnych co najmniej 3 osoby. Ogrzewalnia powinna gwarantować: a) dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie przez całą dobę b) zapewnienie gorącego napoju c) zapewnienie miejsca siedzącego d) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp. oraz wymiana odzieży lub jej dezynfekcja i dezynsekcja w przypadku braku jej wymiany e) zapewnienie opieki przez co najmniej jednego opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w ogrzewalni f) powierzchnia przypadająca na osobę w pomieszczeniu pobytowym nie mniej niż 2m2/osobę g) zapewnienie dowozu do miejsca schronienia Dodatkowe wymagania: - stała współpraca z Zamawiającym - prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce - warunki lokalowe przystosowane do osób niepełnosprawnych - placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach - w okresie grzewczym zapewnienie odpowiedniej temperatury pomieszczeń - wymagania określone w rozporządzeniu z dnia 28.04.2017r. Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2017r. poz. 953) 2. Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt 1.2 odbywa się na podstawie skierowania o umieszczenie w schronisku, noclegowni i ogrzewalni wydanego przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orzeszu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksaem i telefonicznie lub e-mailem. 3. Liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie schronienia, noclegowni lub ogrzewalni dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 85311000-2
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 85311000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do placówki | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-22, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w formie schroniska |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do placówki | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie noclegowni |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do placówki | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Zapewnienie tymczasowego schronienia w formie ogrzewalni |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do placówki | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa tymczasowego schronienie dla osób bezdomnych z terenu Gminy Stary Dzierzgoń na rok 2026
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym w 2026 roku
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie na rok 2026
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





