Ogłoszenie z dnia 2017-12-13
Ogłoszenie nr 632273-N-2017 z dnia 2017-12-13 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: UDZIELENIE SCHRONIENIA PRZEZ PRZYZNANIE TYMCZASOWEGO MIEJSCA W SCHRONISKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
85001916800000, ul.
ul. Akademicka
12
,
39200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 6813590,6813591,6705006, e-mail
zamowienia.publiczne@mops-debica.pl, faks
146 705 006.
Adres strony internetowej (URL): www.mops-debica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mops-debica.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mops-debica.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1421), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica. Dziennik Podawczy - holl MOPS.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE SCHRONIENIA PRZEZ PRZYZNANIE TYMCZASOWEGO MIEJSCA W SCHRONISKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla 40 osób bezdomnych z terenu miasta Dębicy. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85 31 10 00-2 Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. udzielenie schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych z terenu miasta Dębicy będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz. U. z 2017 r. poz. 953), z zastrzeżeniem treści art. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1310). 3.2. Zapewnienie miejsc w schroniskach dla bezdomnych kobiet i mężczyzn, polega na: 1) świadczeniu usług przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. 2) umożliwieniu całodobowego przebywania w schronisku w tym zapewnieniu miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20oC. 3) umożliwieniu korzystania z prysznica, wymiany odzieży, prania i suszenia odzieży, 4) zapewnieniu dezynfekcji i dezynfekcji odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany. 5) umożliwienie spożycia posiłku oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju. 6) zapewnieniu informacji o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej organizowaniu. 7) zapewnieniu usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, realizowane m. in. przez: a) trening umiejętności samodzielnego wykonywania ról społecznych; b) trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, c) zapewnieniu usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na uczestnictwie w grupach wsparcia: 8) uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności realizowane m. in. przez: a) zajęcia przygotowywujące do podjęcia zatrudnienia, b) trening gospodarowania własnym budżetem, c) trening prowadzenia gospodarstwa domowego, d) uczestnictwo w zajęciach centrum lub klubu integracji społecznej. 1) zapewnieniu profesjonalnej kadry placówki tj. opiekuna i pracownika socjalnego. Opiekun musi posiadać co najmniej średnie wykształcenie oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Pracownik socjalny musi posiadać wykształcenie zgodne z art. 116 ustawy o pomocy społecznej. 2) spełnianiu stanu technicznego budynku, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa p. poż. I sanitarno - higienicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Liczba miejsc w schroniskach nie większa niż 80 osób. 3) spełnianiu warunku powierzchni przypadającej na osobie w pomieszczeniu tj. nie mniej niż 4 m2. W pomieszczeniach z łóżkami piętrowymi nie mniej niż 3 m2 na osobę. 4) wyposażeniu pomieszczeń mieszkalnych w co najmniej: jedno okno oraz swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac, komplet pościeli (tj.: poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostęp do szaf osobistych. 5) wyposażeniu sanitariatów w urządzenia natryskowe, wc, umywalki, ze stałym dostępem do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych. 6) posiadaniu pomieszczenia do samodzielnego przygotowania posiłków wyposażone w co najmniej jedną kuchenkę i lodówkę oraz szafki kuchenne, a także pomieszczenia do spożywania posiłków. 7) posiadaniu pomieszczenia na pralnię i suszarnię, wyposażone w co najmniej jedną pralkę. 8) posiadaniu pomieszczenia biurowego. 9) posiadaniu pomieszczenia magazynowego odzieży, bielizny, pościeli wyposażone w regały i szafy i inne meble umożliwiające wymianę rzeczy brudnych i czystych. 10) posiadaniu wydzielonego pomieszczenia magazynowego na przechowywanie środków czystości i higieny. 11) posiadaniu wydzielonego pomieszczenia do spotkań indywidualnych. 12) posiadaniu wydzielonego pomieszczenia lub części, wyposażonego w komputer z dostępem do Internetu. d) standard usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących usługi oraz standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz. U. z 2017 r. poz. 953), z zastrzeżeniem treści art. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1310). 3.3. Liczba osób, którym zostanie udzielone schronienie z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu. 3.4. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest udzielenie schronienia osobie skierowanej przez Zamawiającego na podstawie decyzji administracyjnej wydawanej przez Zamawiającego. 3.5. Nieobecność osoby bezdomnej w schronisku do 14 dni roboczych wlicza się do okresu pobytu w schronisku. 3.6. Odpłatność za udzielenie schronienia musi być zgodna z Uchwałą Nr XXVI/279/2016 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 14 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyty w schronisku dla osób bezdomnych.
II.5) Główny kod CPV: 85.31.10.00 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 477120,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zadań, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ oraz, że jest wpisany do Rejestru placówek zapewniających miejsca noclegowe.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 50 000zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) wykonywał usługę udzielania schronienia dla min. 40 osób bezdomnych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią zawartą w Rozdziale IV SIWZ;
b) wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego (min. opiekuna i pracownika socjalnego), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia spełniającymi kryteria określone w Rozporządzeniu, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca do oferty powinien przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot.
a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania zadań, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ i dowodu, że podmiot jest wpisany do Rejestru placówek zapewniających miejsca noclegowe, jak w załączniku nr 2 do SIWZ.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - kopii opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 50 000 zł oraz dowodu jej opłacenia (np. wyciąg bankowy).
c) zdolności zawodowej:
- wykaz usług, że: Wykonawca wykonywał usługi udzielania schronienia dla min. 40 osób bezdomnych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia spełniającymi kryteria określone w Rozporządzeniu, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| 1) Kryterium - Cena brutto za 1 miesiąc od 1 osoby (C) - waga 60pkt. | 60,00 |
| 2) Kryterium Doświadczenie (D) - waga max. 40pkt. | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: 1) liczby osób, którym udzieli się schronienie; 2) wartości zamówienia w przypadku zmiany: a) liczby osób, którym udzieli się schronienia; b) dni pobytu w schronisku osób bezdomnych. 3) zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy, w szczególności zmiany przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie udzielania schronienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- USŁUGA ZAPEWNIENIA POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY
- Usługi doradztwa zawodowego, psychologa oraz pracownika socjalnego dla CIS w Dębicy
- PIELUCHOMAJTKI DLA DZIECI W PAKIECIE II DLA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO ORAZ DLA ODDZIAŁU NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu", realizowanego przez III Liceum Ogólnokształcące w Dębicy
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - wyżywienie uczestników DDS - posiłki dla uczestników Dziennego Domu Senior + w Kochanówce
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa tymczasowego schronienie dla osób bezdomnych z terenu Gminy Stary Dzierzgoń na rok 2026
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym w 2026 roku
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie na rok 2026
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





