eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³omniki › Budowa k±pieliska w miejscowo¶ci Januszowice gm. S³omniki.

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-12-04



Og³oszenie nr 632185-N-2019 z dnia 2019-12-04 r.

Gmina S³omniki: Budowa k±pieliska w miejscowo¶ci Januszowice gm. S³omniki.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Inwestycja jest dofinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 VI O¶ priorytetowa: Dziedzictwo Regionalne, Dzia³anie 6.3 Rozwój wewnêtrznych potencja³ów Regionu 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów - spr

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina S³omniki, krajowy numer identyfikacyjny 35155556500000, ul. ul. Ko¶ciuszki  64 , 32-090  S³omniki, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 123 881 102, e-mail ochrona@slomniki.pl, faks 123 882 102.
Adres strony internetowej (URL): www.slomniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,312608,2019.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,312608,2019.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w zamkniêtej kopercie
Adres:
Urz±d Miejski w S³omnikach ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64, 32-090 S³omniki -dziennik podawczy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa k±pieliska w miejscowo¶ci Januszowice gm. S³omniki.
Numer referencyjny: RIiR.271.53.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: A. Nazwa zadania: Budowa k±pieliska w miejscowo¶ci Januszowice gm. S³omniki" 1. Zakres inwestycji obejmuje: ? budowê k±pieliska z toaleta publiczn± wraz z wewnêtrznymi instalacjami: wody, kanalizacji, elektryczn± i grzewcz±, altan± rekreacyjn±, placem zabaw, parkingiem, utwardzonymi doj¶ciami i dojazdami, pomostem p³ywaj±cym, obiektami ma³ej architektury ( grillem z ³awkami biesiadnymi, stolikiem szachowym, stojakiem na rowery, ³awkami parkowymi i biesiadnymi, koszami na ¶mieci, szczelnym zbiornikiem na ¶cieki sanitarne, zewnêtrznymi instalacjami wody, kanalizacji, instalacj± o¶wietleniow± i wewnêtrzn± lini± zasilaj±c± energetyczn± wlz i zagospodarowaniem terenu na dzia³kach nr ewid. 346/5, 346/4, 348/4, 346/6, 348/6, 359/1, 347/1, 347/2 w miejscowo¶ci Januszowice gm. S³omniki. ? obs³ugê geodezyjn± w czasie budowy i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej ? wykonanie i pokrycie kosztów zwi±zanych z uzyskaniem protoko³ów niezbêdnych do oddania budynku do u¿ytkowania w tym m.in. koszty zwi±zane z projektem organizacji ruchu, zajêciami pasa drogowego, wykonaniem protoko³ów szczelno¶ci sieci i instalacji, UDT, odbiorami kominiarskimi, odbiorami Sanepidu itp. Koszty te nale¿y uwzglêdniæ w kosztach ogólnych inwestycji. ? uzyskanie decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiaj±cego pe³nomocnictwo ? wykonanie we w³asnym zakresie na koszt i staraniem wykonawcy przy³±czy na czas budowy, zagospodarowania placu budowy ( zaplecze socjalne, ogrodzenie itp.). Zamawiaj±cy wska¿e mo¿liwe miejsca poboru mediów na czas budowy. ? zabezpieczenie we w³asnym zakresie i pokrycie zwi±zanych z tym kosztów w zakresie transportu wodnego wszelkiego rodzaju materia³ów, sprzêtu niezbêdnych do realizacji zamówienia, pompowania wody itp. 2. Inwestycja bêdzie realizowana na podstawie projektu zatwierdzonego decyzj± pozwolenia na budowê znak: AB.V.1.592.2018 z dnia 22 maja 2018 roku wydan± przez Starostê Krakowskiego. 3. Szczegó³owy zakres zadania okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót. 4. Inwestycja jest dofinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 VI O¶ priorytetowa: Dziedzictwo Regionalne, Dzia³anie 6.3 Rozwój wewnêtrznych potencja³ów Regionu 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów - spr B. 1) Rozliczenie jest rozliczeniem rycza³towym i bêdzie p³atne w 3 (trzech) transzach. 2) Wynagrodzenie rycza³towe brutto zawiera: ? wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia okre¶lone w dokumentacji projektowej inwestycji za³±czonej do SIWZ, wszelkie koszty okre¶lone w SIWZ (obs³ugê geodezyjn± w czasie budowy i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej ? wykonanie i pokrycie kosztów zwi±zanych z uzyskaniem protoko³ów niezbêdnych do oddania budynku do u¿ytkowania w tym m.in. koszty zwi±zane z projektem organizacji ruchu, zajêciami pasa drogowego, wykonaniem protoko³ów szczelno¶ci sieci i instalacji, UDT, odbiorami kominiarskimi, odbiorami Sanepidu itp. Koszty te nale¿y uwzglêdniæ w kosztach ogólnych inwestycji. ? uzyskanie decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiaj±cego pe³nomocnictwo ? wykonanie we w³asnym zakresie na koszt i staraniem wykonawcy przy³±czy na czas budowy, zagospodarowania placu budowy ( zaplecze socjalne, ogrodzenie itp.). Zamawiaj±cy wska¿e mo¿liwe miejsca poboru mediów na czas budowy. ? zabezpieczenie we w³asnym zakresie i pokrycie zwi±zanych z tym kosztów w zakresie transportu technologicznego( w tym wodnego ) wszelkiego rodzaju materia³ów, sprzêtu niezbêdnych do realizacji zamówienia, pompowania wody itp.). 3) Za³±czony przedmiar robót do SIWZ nale¿y traktowaæ pomocniczo w celu okre¶lenia zakresu i ilo¶ci robót do wykonania. 4) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku b³êdnego wykonania Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ ponownego poprawnego wykonania. 5) Zamawiaj±cy informuje, i¿ zadanie nale¿y wykonaæ nale¿ycie zgodnie z projektem, ze sztuk± budowlan± przepisami prawa oraz normami Krajowymi i Europejskimi odpowiadaj±cymi tego typu robotom. 6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w razie konieczno¶ci wszystkie zapytania nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego. B. Nomenklatura wg CPV G³ówny przedmiot: 45.0.00.00-7 roboty budowlane Dodatkowe przedmioty: 45.21.41.00 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê 45.24.34.00-6 Roboty w zakresie budowy pla¿ 45.24.00.00-1 Budowa obiektów in¿ynierii wodnej 45.24.60.00-3 Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.11.12.00-0 Przygotowanie terenu pod budowê i roboty ziemne 45.11.12.40-2 Roboty w zakresie odwodnienia gruntu 45.11.12.50-5 Badania gruntu 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.22.10-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.27.00-2 Roboty w zakresie kszta³towania terenu 45.20.00.00-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 45.26.22.10-6 Fundamentowanie 45.22.35.00-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00-4 Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.26.50-2 Roboty w zakresie ok³adania 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.00.00-3 Instalacje niskiego napiêcia 45.33.00.00-9 Instalacje wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10-1 Instalowanie wentylacji 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.12.00-9 K³adzenie glazury 45.43.11.00-8 K³adzenie terakoty 45.43.21.00-5 K³adzenie i wyk³adanie pod³óg 45.42.11.46-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00-8 Roboty malarskie C. Podane przez Zamawiaj±cego ewentualne nazwy (znaki towarowe) maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych o parametrach technicznych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ okre¶lone w SIWZ w zakresie sporz±dzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych. D. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiaj±cy, stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonuj±cych czynno¶ci uwzglêdnione w przedmiarach robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ w zakresie: ? Robót ziemnych ? Roboty zwi±zane z budow± budynku ? Roboty zwi±zane z wykonaniem zagospodarowania ternu 2. Obowi±zek ten dotyczy równie¿ Podwykonawców - Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce Podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. 3. Na potwierdzenie powy¿szego wymaga siê, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê, wraz ze wskazaniem czynno¶ci jakie bêd± oni wykonywaæ. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca jest obowi±zany do zatrudnienia na to miejsce inn± osobê. 5. Powy¿sze wymaganie nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osobê/y prowadz±c±/e jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±. 6. Czynno¶ci nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegaj± rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy ma prawo w szczególno¶ci do: a) kontroli zgodno¶ci przedstawionego przez Wykonawcê/Podwykonawcê wykazu osób z osobami faktycznie wykonuj±cymi czynno¶ci na miejscu prowadzenia robót, b) ¿±dania przed³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych objêcie ubezpieczeniem i op³acenie sk³adek do wgl±du po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopii umów o pracê zawartych przez Wykonawcê/Podwykonawcê wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony (kopia umowy o pracê powinna zostaæ zanonimizowana, w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) ¿±dania przed³o¿enia za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±cego op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynno¶ci, dla których zastrze¿ony zosta³ wymóg wykonywania ich w oparciu o umowê o pracê, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdzia³u lub w przypadku wykonywania tych czynno¶ci na innej podstawie ni¿ umowa o pracê, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿de takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzed³o¿enia przez Wykonawcê wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdzia³u, w terminie 14 dni od dnia z³o¿enia ¿±dania przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿de takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45243400-6
45240000-1
45246000-3
45111200-0
45111240-2
45111250-5
45111291-4
45112210-0
45112700-2
45200000-9
45262210-6
45223500-1
45262500-6
45261000-4
45233222-1
45310000-3
45310000-3
45330000-9
45331100-7
45331210-1
45333000-0
45400000-1
45410000-4
45421000-4
45431200-9
45431100-8
45432100-5
45421146-9
45442100-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji: po podpisaniu umowy do 30.11.2020 roku. Inwestycja realizowana bêdzie w nastêpuj±cych etapach: ETAP I- roboty budowlane wykonane od podpisania umowy do 15.06.2020 roku ETAP II- roboty budowlane wykonane od 16.06.2020 r-30.09.2020 r ETAP III- roboty budowlane wykonane od 01.10.2020-30.11.2020 r -roboty budowlane w pozosta³ym zakresie wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie ca³o¶ci inwestycji 3. Zakoñczenie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia ustala siê do 30.11.2020 r. roku przy czym: zakoñczenie robót budowlanych powinno nast±piæ wcze¶niej aby Wykonawca posiada³ niezbêdny czas przeprowadzenia prób, sprawdzeñ rozruchu urz±dzeñ zamontowanych w budynku, szkolenia pracowników uzyskanie przez Wykonawcê decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca winien przedstawiæ informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert: Wykonawca winien posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 800.000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³otych) b) Wykonawca winien przedstawiæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego: Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimum 800.000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³otych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca winien wykazaæ siê minimum po jednej osobie posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach: 1/ konstrukcyjno-budowlanej 2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych 3/ instalacji w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych 4/ drogowej b) Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, Wykonawca winien wykazaæ i¿ wykona³ w okresie ubieg³ych piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 ( jedn±) inwestycje w zakres której wchodzi³a budowa obiektu kubaturowego wyposa¿onego w wewnêtrzne instalacje, instalacjê wodno- kanalizacyjn±, elektryczn± i centralnego ogrzewania wraz z rekreacyjnym zagospodarowaniem terenu ( place zabaw, strefy rekreacji, ma³a architektura).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. c) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2)a)-2)b). Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert: b) Wykonawca winien przedstawiæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza - je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa udzielonego przez osobê/osoby uprawnion±/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze). Pe³nomocnictwo musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium 2. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 25.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiaj±cego BS S³omniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego - data uznania rachunku Zamawiaj±cego (zaleca siê przelew najpó¼niej do dnia poprzedzaj±cego dzieñ sk³adania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wp³acaj±c wadium w formie przelewu w tytule nale¿y wpisaæ wadium na przetarg: Budowa k±pieliska w miejscowo¶ci Januszowice gm. S³omniki. - oraz podaæ nazwê Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê !!!!!! ( w celu prawid³owego ksiêgowania i prawid³owego okre¶lenia Wykonawcy ) 2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: orygina³ do pok. nr 7 Urzêdu Miejskiego w S³omnikach ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64, kopiê nale¿y do³±czyæ do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego. 5. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa - na ca³o¶æ zamówienia60,00
Okres gwarancji/rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu. 4. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmiany dotycz±cej terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe, zgodne ze sztuk± budowlan± wykonanie robót, b) zawieszenia lub wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót budowlanych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, c) dzia³añ osób/podmiotów trzecich uniemo¿liwiaj±cych, utrudniaj±cych wykonanie robót budowlanych, które to dzia³ania nie s± zawinione przez któr±kolwiek ze Stron umowy, d) konieczno¶æ wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz wynik³ych w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed przyst±pieniem do prac, e) wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów, nie wynikaj±cego z okoliczno¶ci zale¿nych od wykonawców w stosunku do zobowi±zañ dostawców materia³ów - o okres wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów, f) podpisania aneksu do umowy na podstawie przes³anki, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy, je¿eli wykonywanie "dodatkowych robót budowlanych" bêdzie mia³o wp³yw na realizacjê zakresu zamówienia podstawowego, g) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, h) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, i) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, j) nast±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêd±cych nastêpstwem zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu - konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w tym Instytucj± Zarz±dzaj±c± RPO WM na lata 2014-2020. 2) wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia a wiêc mieszcz±ce siê w zakresie pojêciowym tzw. "si³y wy¿szej") np. pogoda uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie umowy, zdarzenia nie le¿±ce po ¿adnej ze stron umowy. Strony maj± prawo do skorygowania uzgodnionych zobowi±zañ i przesun±æ termin realizacji maksymalnie o czas trwania si³y wy¿szej. Strony zobowi±zuj± siê do natychmiastowego poinformowania siê nawzajem o wyst±pieniu ww. przeszkód; 3) nast±pi konieczno¶æ wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzglêdnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkuj±cych przesuniêciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbêdny do ich wykonania. 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 5) zmiany tre¶ci umowy konieczne do wprowadzenia w wyniku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, 6) Konieczno¶ci zmian w zakresie podwykonawstwa tj. a) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, b) zmiany czê¶ci zamówienia któr± Wykonawca zamierza³ zleciæ podwykonawcom, c) konieczno¶ci wprowadzenia podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca o¶wiadczy³ w ofercie i¿ wykona przedmiot zamówienia bez udzia³u podwykonawców lub nie wskaza³ ¿e dan± czê¶æ zamierza zleciæ podwykonawcom . W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 9 umowy. 7) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e spe³nione s± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SIWZ, 8) zmiany zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 9) wady lub zmiany w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów dotycz±cych realizacji budowy o czas niezbêdny dla dostosowania siê wykonawcy do takiej zmiany, 10) wykopalisk i prac archeologicznych, prac geologicznych lub innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, 11) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonywania robót, 12) zmian projektu w wyniku zmian przepisów prawa, 13) Rezygnacji z czê¶ci robót przez Zamawiaj±cego, wprowadzenie robót zamiennych, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu umowy. Aktualizacja wynagrodzenia w zwi±zku z wprowadzonymi zmianami. 14) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego 15) Zmiany nazwy/ formy prawnej Wykonawcy/Zamawiaj±cego. Wykonawca/Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do przedstawienia wszystkich dokumentów po¶wiadczaj±cych zamianê. 16) Zmiany konieczne do wprowadzenia w przypadku otrzymania przez Zamawiaj±cego dofinansowania ze ¼róde³ zewnêtrznych. 2. Ka¿dorazowo wniosek o zmianê umowy sk³adany przez Wykonawcê/ Zamawiaj±cego musi wp³yn±æ do Zamawiaj±cego/Wykonawcy w formie pisemnej. 3. We wniosku o zmianê warunków umowy nale¿y podaæ czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. 4. Zmiany, o których mowa w ust.2 wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci po wcze¶niejszym zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego/Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawco !!! Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, ¿e: 1. Po z³o¿eniu oferty w postêpowaniu b±d¼ z³o¿eniu zapytania do SIWZ administratorem Twoich danych osobowych w Urzêdzie Miejskim z siedzib± w S³omnikach, ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64, bêdzie Burmistrz Gminy S³omniki, kontakt mailowy pod adresem: um@slomniki.pl 2. Administrator wyznaczy³ inspektora danych osobowych, kontakt z nim mo¿liwy jest za pomoc± poczty elektronicznej ( adres mailowy daneosobowe@slomniki.pl) 1. Twoje dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z RODO w celu: a) wykonania zawartej z Tob± umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, b) wykonania przez Administratora prawnie ci±¿±cych na nim obowi±zków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewiduj± to przepisy szczególne, c) zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeñ. 2. Administrator przetwarza nastêpuj±ce kategorie Twoich danych osobowych: nazwa obejmuj±ca imiê i nazwisko i nazwê dzia³alno¶ci, adres obejmuj±cy miasto, kod pocztowy, ulicê, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon. 3. Odbiorcami Twoich danych osobowych bêd± osoby upowa¿nione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe w imieniu Administratora. 4. Twoje dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego. 5. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w: a) pkt 3 a) bêd± przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Tob± umowy, b) pkt 3 b) bêd± przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych, c) pkt 3 c) bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeñ. 6. Przys³uguje Ci prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych Ciebie dotycz±cych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. 7. Nie przys³uguje Ci prawo do usuniêcia, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 8. Przys³uguje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 9. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbêdne do realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi realizacjê zawartej umowy. 10. Przetwarzanie Twoich danych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.