eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Rozbudowa i przebudowa istniejacej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Radłów: Rozbudowa i przebudowa istniejacej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów
Numer ogłoszenia: 63154 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Radłów , ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 014 6782044, faks 014 6782818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejacej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Radłowie do przepustowości Qśr.d=1200 m3/d Zakres planowanych robót : 1/ Roboty budowlane i instalacyjne - budynki , 2/ Roboty budowlane - obiekty technologiczne , 3/ Technologia oczyszczalni , 4/ Sieci międzyobiektowe , AKP , 5/ Rozruch technologiczny i uzyskanie projektowanych parametrów technologicznych przebudowywanego i rozbudowywanego obiektu , 6/ Zagospodarowanie terenu , 7/ Sprzęt laboratoryjny i wyposażenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.27 - 45.25.51.27 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść w formie przewidzianej w art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy (konto depozytowe) Urzędu Gminy Radłów tj. nr rachunku 10858900060240000000260004. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Radłowie pok. Nr 13. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium (w pieniądzu jak również i w innej formie) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.04.2009r. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie lub w innej formie lub w inny sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy a jego oferta zostanie odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) w zakresie wymaganego doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (należy podać nazwy wykonywanych zadań, lokalizacje, termin realizacji, wartość i adres Zleceniodawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. Referencje, protokoły odbioru Wymagane jest minimum dwa zadania ( zamówienia ) odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( dotyczy budowy/rozbudowy 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=1200 m3/d ) w technologii przepływowej - nie SBR b) w zakresie potencjału osobowego zamawiający wymaga : - Kierownika robót ogólnobudowlanych. Posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej, - Kierownika robót sanitarnych. Posiada Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej, - Kierownika robót elektrycznych. Posiada Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej , - Kierownika robót drogowych. Posiada Uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej, 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W zakresie potencjału finansowego zamawiający wymaga : a) Polisy lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 miliony złotych. b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej powinna wynosić min. 3 miliony złotych). 4) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór) - zał. 3 , podpisane przez upoważnioną osobę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, które Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (należy podać nazwy wykonywanych zadań, lokalizacje, termin realizacji, wartość i adres Zleceniodawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. Referencje, protokoły odbioru Wymagane jest minimum dwa zadania ( zamówienia ) odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( dotyczy budowy/rozbudowy 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=1200 m3/d ) w technologii przepływowej - nie SBR - zał. nr 4 7.Wykaz osób i podmiotów ( wg wzoru - załącznik nr 5 ) , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą realizować przedmiot zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował , 9. dokumentów stwierdzajacych , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a) Kierownik robót ogólnobudowlanych. Posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej , b) Kierownik robót sanitarnych. Posiada Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej , c) Kierownik robót elektrycznych. Posiada Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej , d) Kierownik robót drogowych. Posiada Uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej , jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności gospodarczej , 10. Projekt umowy stanowiący zał. Nr 7 Na znak przyjęcia tych warunków należy załączyć projekt umowy z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 miliony złotych. 12. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej powinna wynosić min. 3 miliony złotych). B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 : 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku , o którym mowa w ust. 1 , wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców , o których mowa w ust. 1. 4. Zamawiający dopuszcza sumowanie wymaganego doświadczenia , potencjału osobowego oraz ekonomiczno - finansowego. D. Informacje uzupełniające Załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy wskazaną do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej lub inne osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii lub odpisów wymaganych dokumentów poświadczonych przez osobę uprawnioną za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radłów , ul. Kolejowa 7 , 33 - 130 Radłów , pok. nr 14 - opłata 950 zł lub na naszej stronie internetowej - bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Radłów ul. Kolejowa 7 , 33 - 130 Radłów Pokój nr 10 ( sekretariat urzędu ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie współfinansowane w ramach programu : Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.