Og³oszenie z dnia 2019-12-02
Og³oszenie nr 630490-N-2019 z dnia 2019-12-02 r.
Gmina ¦wierklaniec: Ochrona ró¿norodno¶ci biologicznej, zachowanie funkcji ekosystemów oraz ochrona zieleni parkowej wraz z unikatowym drzewostanem Parku ¦wierklanieckiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wierklaniec, krajowy numer identyfikacyjny
54000900000000, ul.
M³yñska
3
,
42-622
¦wierklaniec, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 844 853, , e-mail
lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, , faks
322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej: osobi¶cie, za pomoc± operatora pocztowego lub kurierem
Adres:
Gmina ¦wierklaniec z siedzib± w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3 I piêtro (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Ochrona ró¿norodno¶ci biologicznej, zachowanie funkcji ekosystemów oraz ochrona zieleni parkowej wraz z unikatowym drzewostanem Parku ¦wierklanieckiego
Numer referencyjny:
IZ.271.2.17.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na dostawie 1500 szt. sadzonek drzew i krzewów oraz wykonanie pielêgnacji zieleni na terenie Parku ¦wierklanieckiego. W ramach umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie do: 1. Wykonaæ pielêgnacjê zieleni parkowej w zakresie: a) pielêgnacjê 113 sztuk drzew, b) wyciêcie 8 sztuk drzew, c) frezowanie 50 szt. pniaków. 2. Dostarczyæ 1500szt. sadzonek drzew i krzewów. D±b b³otny 4szt. D±b szypu³kowy 10szt. Kasztanowiec pospolity 10szt. Klon jawor 6szt. Klon polny 6szt. Lipa drobnolistna 10szt. Tulipanowiec amerykañski 4szt. Bukszpan wiecznie zielony 1000 szt. Ja¶minowiec wonny 10szt. Kalina koralowa 12szt. Ró¿e okrywowe "RED FAIRY" 400szt. Lilak pospolity 6szt. Trzmielina europejska 12szt. ¯ylistek szorstki 10szt. Szczegó³owy zakres prac dla czê¶ci 1 oraz czê¶ci 2 okre¶la za³±cznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia Zamawiaj±cy informuje, ¿e Park ¦wierklaniecki znajduj±cy siê na nieruchomo¶ci oznaczonej nr 524/28 w Gminie ¦wierklaniec wpisany jest do rejestru zabytków wraz z folwarkiem decyzjami A/151/49 z dnia 15.02.1949 r., A/606/66 z dnia 30.12.1966 r. i A/443/15 z dnia 14.12.2015 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach i z tego wzglêdu polega szczególnej ochronie prawnej. Na prowadzenie prac Zamawiaj±cy posiada pozwolenie nr K/963//2019 z dnia 30.07.2019 r. wydane przez ¦l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
II.5) G³ówny kod CPV: 77313000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 77211500-7 |
| 77310000-6 |
| 77310000-6 |
| 45112710-5 |
| 03121100-6 |
| 03450000-9 |
| 03120000-8 |
| 77211600-8 |
| 03451300-9 |
| 03452000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-05-29
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu umowy dla obu czê¶ci: od dnia podpisania umowy do dnia 29.05.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zdolno¶æ zawodowa:
Czê¶æ 1:
1. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, prawid³owo wykona³ lub wykonuje min. 2 us³ugi obejmuj±ce swym zakresem prace pielêgnacji zieleni obejmuj±cej drzewa i krzewy (ciêcia koryguj±ce, sanitarne, techniczne, formuj±ce w koronach drzew) na drzewostanie w za³o¿eniach parkowych lub innej zieleni urz±dzonej wpisanych do rejestru zabytków, w tym jedna us³uga obejmuj±ca co najmniej pielêgnacjê 80 drzew. Warto¶æ ka¿dej us³ugi nie mniejsza ni¿ 100.000,00 z³ brutto
2. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, prawid³owo wykona³ lub wykonuje min. 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu min. 10 wi±zañ elastycznych (w ramach jednej umowy) w koronach drzew w za³o¿eniach parkowych lub innej zieleni urz±dzonej wpisanej do rejestru zabytków.
3. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, prawid³owo wykona³ lub wykonuje min. 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu wycinki drzew metod± alpinistyczn± min. 5 drzew (w ramach ka¿dej umowy) w za³o¿eniach parkowych lub innej zieleni urz±dzonej wpisanej do rejestru zabytków.
Czê¶æ 2
1. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, prawid³owo wykona³ lub wykonuje min. 2 us³ugi polegaj±ce na dostawie sadzonek krzewów i drzew w ilo¶ci min 1000szt. w ramach jednej umowy, w tym min 50szt. drzew.
(zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
Maj±c na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wy¿ej mowa musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca - brak mo¿liwo¶ci tzw. sumowania do¶wiadczenia.
W przypadku us³ug dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zdolno¶æ techniczna - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ) oraz posiada odpowiednie zaplecze techniczne:
Czê¶æ 1:
1. Kierownik robót - ukoñczy³ studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajêcia lub grupy zajêæ umo¿liwiaj±ce nabycie wiedzy i umiejêtno¶ci w tym zakresie, oraz która po rozpoczêciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesiêcy bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub by³a zatrudniona przy tych pracach w muzeum bêd±cym instytucj± kultury. Zgodnie z art. 37b ustawy z dnia 23 listopada 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067). Zamawiaj±cy wymaga min. 5 letniego do¶wiadczenia zawodowego przy pracach stanowi±cych przedmiot zamówienia oraz ci±g³ej obecno¶ci w miejscu realizacji zamówienia.
UWAGA:
W przypadku realizacji ró¿nych us³ug w tym samym okresie zamawiaj±cy nie bêdzie ich sumowa³.
2. Kadra techniczna (min. 4 osoby) - prace o charakterze technicznym samodzielnie wykonuje osoba, która posiada ¶wiadectwo ukoñczenia szko³y ¶redniej zawodowej oraz tytu³ zawodowy albo wykszta³cenie ¶rednie lub ¶rednie bran¿owe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzaj±cy kwalifikacje zawodowe, w zawodach zwi±zanych z pielêgnacj± zieleni, albo przez co najmniej 9 miesiêcy bra³a udzia³ w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub by³a zatrudniona przy tych pracach w muzeum bêd±cym instytucj± kultury. Zamawiaj±cy wymaga min 3 letniego do¶wiadczenia zawodowego przy pracach stanowi±cych przedmiot zamówienia.
2.Minimum 2 osoby posiadaj±ce aktualny certyfikat European Treeworker z uprawnieniami prac na linach, które musz± bezwzglêdnie posiadaæ uprawnienia do obs³ugi pi³ motorowych np. potwierdzone ukoñczenie kursu obs³ugi pilarek.
UWAGA:
Warunek 2.2.2 oraz 2.2.3 mog± spe³niaæ te same osoby.
4. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ sprzêtem i wyposa¿eniem niezbêdnym do wykonywania prac pielêgnacyjnych drzewostanu, krzewów oraz wykonania wi±zañ elastycznych wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami: zgodnie z za³±cznikiem nr 5a do SIWZ) tj.:
a) sprzêt arborystyczny chroni±cy przed upadkiem z aktualnym atestem - minimum 4 komplety;
b) sprzêt specjalistyczny (pi³y spalinowe) min. 6 szt.,
c) rêbaki do ga³êzi - min. 1 szt.,
d) frezarka do pniaków - min. 1 szt.,
e) ci±gniki o dopuszczalnej masie ca³kowitej 2t - min. 1 szt.,
f) transport samowy³adowczy o dopuszczalnej masie ca³kowitej 3,5 t - min. 2 szt..
Ocena spe³niania warunku odbywaæ siê bêdzie w oparciu o analizê wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów oraz zawartych w nich informacji, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Do¶wiadczenie personelu stanowi kryterium oceny ofert dlatego wymagane jest podanie imienia i nazwiska kierownika robót
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do z³o¿enia (aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów):
a) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ - Czê¶æ 1 i 2
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Za³±cznik nr 6 do SIWZ - Czê¶æ 1
c) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z za³±cznikiem nr 5a do SIWZ - Czê¶æ 1
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:
1.1 Czê¶æ 1 - 3 000,00 z³
1.2 Czê¶æ 2 - zamawiaj±cy nie wymaga wadium
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert
Szczegó³y dotycz±ce wadium okre¶lono w Rozdziale XIX SIWZ
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Do¶wiadczenie personelu - cz. 1 | 40,00 |
| wykonanie nasadzeñ - cz. 2 | 20,00 |
| Gwarancja na dostarczone sadzonki - cz. 2 | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ umowê o tre¶ci przedstawionej w za³±czniku nr 10 do SIWZ. 2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. - dotyczy czê¶ci 1. 3. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczy czê¶ci 2 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego mo¿e zostaæ zawarta wy³±cznie z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po up³ywie terminów okre¶lonych w art. 94 ustawy. 5. W przypadku wniesienia odwo³ania, a¿ do jego rozstrzygniêcia, Zamawiaj±cy wstrzyma podpisanie umowy. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±) przed zawarciem umowy zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w umowie, SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy nie wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu: a) Wykaz osób zatrudnionych na umowê o pracê, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ b) Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody, które mog± wynikn±æ w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu umowy, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z mo¿liwymi do zaistnienia zdarzeniami losowymi na ³±czn± sumê gwarancyjn± minimum 100 000,00 z³ - dla czê¶ci 1 c) Harmonogram rzeczowo finansowy odrêbny dla czê¶ci 1 oraz czê¶ci 2 d) Uproszczony kosztorys odrêbny dla czê¶ci 1 oraz czê¶ci 2 3. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie "RODO", informujê ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec jest Wójt Gminy ¦wierklaniec reprezentuj±cy Gminê ¦wierklaniec z siedzib± w ¦wierklañcu, przy ul. M³yñskiej 3, 42-622 ¦wierklaniec, adres e-mail: kancelaria@ugswierklaniec.pl; tel. (32) 284 74 00; 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych w nastêpuj±cy sposób: * na adres e-mail: iod@ugswierklaniec.pl; * pisemnie na adres: 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3; Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. "Ochrona ró¿norodno¶ci biologicznej, zachowanie funkcji ekosystemów oraz ochrona zieleni parkowej wraz z unikatowym drzewostanem Parku ¦wierklanieckiego" Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - realizacja obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze danych oraz na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych wraz z jej aktami wykonawczymi; 3. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: * osoby lub podmioty, którym mo¿e zostaæ udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, * organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, * podmioty przetwarzaj±ce, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych; 4. Podane przez Pani±/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej chyba ¿e przepisy prawa stanowi± inaczej; 5. Podane przez Pani±/Pana dane bêd± przechowywane w okresie czasu niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane. Po spe³nieniu celu mog± byæ przetwarzane przez okres niezbêdny do dochodzenia praw lub roszczeñ oraz w celach archiwalnych, przez okres czasu wyznaczony w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych art. 97 ust. 1, który mówi, ¿e Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy. Okres przetwarzania mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na szczegó³owe przepisy prawa; 6. Przys³uguje Pani/Panu prawo: * dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, * sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, * ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, ? w przypadku, gdy wykonanie prawa dostêpu do danych osobowych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ? wyst±pienie z prawem do ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7. Nie przys³uguje Pani/Panu: * w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty/wziêcia udzia³u w postêpowaniu przetargowym; w zakresie numeru telefonu i adresu e-mail podanie danych jest dobrowolne w celu u³atwienia kontaktu; 10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO. 1) Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 2) Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Pielêgnacja zieleni parkowej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 77313000-7, 77211500-7, 77310000-6, 77300000-3, 45112710-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-05-29
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Do¶wiadczenie personelu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawa 1500 szt. sadzonek drzew i krzewów. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 03451300-9, 03452000-3, 77211600-8, 03120000-8, 03450000-9, 03121100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-05-29
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Wykonanie nasadzêñ | 20,00 |
| Gwarancja na dostarczone sadzonki | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw w ¿³obku PTY¦, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ci±gu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jako¶æ Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiêkszaj±cych potencja³ turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Zagospodarowanie terenu wnêtrza podwórzowego w obrêbie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wroc³awiu.
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadañ z zakresu ma³ej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdzia³anie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Przebudowa ul. Szymanowskiego w Bartoszycach etap 1
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





