eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniaprzebudowa instalacji elektrycznej w pomieszczeniach użytkowych w budynku Skarbu Państwa zlokalizowanym przy ul. 3-go Maja 3 we Wrześni ( CPV453151000-9 ).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Września: przebudowa instalacji elektrycznej w pomieszczeniach użytkowych w budynku Skarbu Państwa zlokalizowanym przy ul. 3-go Maja 3 we Wrześni ( CPV: 453151000-9 ).
Numer ogłoszenia: 63022 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, fax 061 6402051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa instalacji elektrycznej w pomieszczeniach użytkowych w budynku Skarbu Państwa zlokalizowanym przy ul. 3-go Maja 3 we Wrześni ( CPV: 453151000-9 )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowę instalacji elektrycznej w pomieszczeniach użytkowych w budynku Skarbu Państwa zlokalizowanym przy ul. 3-go Maja 3 we Wrześni ( CPV: 453151000-9 ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy : 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych t.j.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; warunek ten wykonawca spełni wykazując że: - posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą odpowiadającą zakresem niniejszemu zadaniu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek ten wykonawca spełni wykazując, że: - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania instalacji elektrycznych oraz że dysponuje osobami posiadającymi świadectwa uprawniające do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji i dozoru, - dysponuje w celu realizacji zadania osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia i zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa pozwalające na kierowanie robotami w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2. Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców , będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia , nie spełnia. 3. W przypadkach określonych ustawą wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, b) aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) decyzja potwierdzająca, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie obejmującym niniejsze postępowanie przetargowe oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów i Budownictwa. d) świadectwa uprawniające do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie montażowym dla minimum 3 pracowników, e) świadectwo uprawniające do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym dla minimum 1 pracownika 2. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września kancelaria, pok. 11 a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.