eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2019

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-10-02



Og³oszenie nr 630163-N-2018 z dnia 2018-10-02 r.

Gmina ¦wiebodzin: ¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2019
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa  2 , 66-200   ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl, faks 684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.swiebodzin.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2019
Numer referencyjny: BiZP.271.31.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2019, polegaj±ce na: 1) Odbiorze odpadów komunalnych z pojemników dostarczonych przez Wykonawcê, usytuowanych w n/w miejscach: a) Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, po 6 pojemników o poj. 0,24 m3 ka¿dy i 1 pojemnik o poj. 0,6 m3 - 2 pojemnik na odpady zmieszane o poj. 0,24 m3 , - 1 pojemnik w kolorze niebieskim, z napisem "Papier" - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury o poj. 0,24 m3 , - 1 pojemnik w kolorze ¿ó³tym, z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateria³owych o poj. 0,24 m3 , - 1 pojemnik w kolorze zielonym, z napisem "Szk³o" - do gromadzenia odpadów ze szk³a o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik w kolorze br±zowym, z napisem "Bio" - do gromadzenia odpadów ulegaj±cych biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik specjalistyczny, z napisem "Baterie" - do gromadzenia baterii o poj. 0,6 m3, b) Na cmentarzach wiejskich: - w miejscowo¶ci Borów - 1 pojemnik o poj. 5 m3 na odpady zmieszane, - w miejscowo¶ci Jeziory - 1 pojemnik o poj. 5 m3 na odpady zmieszane, - w miejscowo¶ci Jordanowo - 1 pojemnik o poj. 10 m3 na odpady zmieszane, - w miejscowo¶ci Lubinicko - 1 pojemnik o poj. 5 m3 na odpady zmieszane, - w miejscowo¶ci Rusinów - 1 pojemnik o poj. 5 m3 na odpady zmieszane, - w miejscowo¶ci Chociule - 1 pojemnik o poj. 5 m3 na odpady zmieszane; c) Na Cmentarzu Komunalnym w ¦wiebodzinie, ul. £êgowska 6 - 12 pojemników o poj. 10 m3 ka¿dy na odpady zmieszane, zamykanych z mo¿liwo¶ci± swobodnego otwierania pokryw/klap; d) Przy ¶wietlicach wiejskich (w miejscowo¶ci: Borów, Jeziory, Jordanowo, Lubinicko, Kupienino, Roz³ogi, Rusinów, Rzeczyca, Wilkowo, £ugów, Gliñsk, Grodziszcze, Raków, Rosin, Rudgerzowice, Nowy Dworek, Lubogóra, Kêpsko, Chociule) - po 4 pojemniki o poj. 0,24 m3 ka¿dy i 1 pojemnik o poj. 1,1 m3 przy ka¿dej ¶wietlicy wiejskiej: - 1 pojemnik na odpady zmieszane o poj. 1,1 m3, - 1 pojemnik w kolorze niebieskim, z napisem "Papier" - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik w kolorze ¿ó³tym, z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateria³owych o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik w kolorze zielonym, z napisem "Szk³o" - do gromadzenia odpadów ze szk³a o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik w kolorze br±zowym, z napisem "Bio" - do gromadzenia odpadów ulegaj±cych biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów o poj. 0,24 m3, e) Przy Centrum Profilaktyki i Uzale¿nieñ w ¦wiebodzinie, ul. Bramkowa 2 - 4 pojemniki o poj. 0,24 m3 ka¿dy i 1 pojemnik o poj. 1,1 m3 - 1 pojemnik na odpady zmieszane o poj. 1,1 m3, - 1 pojemnik w kolorze niebieskim, z napisem "Papier" - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik w kolorze ¿ó³tym, z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateria³owych o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik w kolorze zielonym, z napisem "Szk³o" - do gromadzenia odpadów ze szk³a o poj. 0,24 m3, - 1 pojemnik w kolorze br±zowym, z napisem "Bio" - do gromadzenia odpadów ulegaj±cych biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów o poj. 0,24 m3; f) Przy magazynie OC w ¦wiebodzinie, ul. £u¿ycka 14 - 1 pojemnik o poj. 0,12 m^3 na odpady zmieszane; g) Na wyrobisku k/Wie¿± Bismarcka w ¦wiebodzinie, nr dzia³ki 21 w I obrêbie ¦wiebodzina - 1 pojemnik o poj. 10 m3 na odpady zmieszane; h) Przy ul. Wodoci±gowej w ¦wiebodzinie (z pomieszczenia gminy), nr dzia³ki 47/1 - 1 pojemnik o poj. 10 m3 na odpady zmieszane; i) ¦cie¿ka rowerowa w miejscowo¶ci Wilkowo, pomiêdzy budynkiem nr 42 a przepompowni± ¶cieków - 1 pojemnik o poj. 10 m3 na odpady zmieszane. Pojemnik bêdzie dostarczany dwukrotnie w ci±gu roku, ka¿dorazowo na okres 3 dni, w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zg³oszenie przedstawiciela Zamawiaj±cego; j) Pla¿a w miejscowo¶ci Wilkowo - 8 pojemników o poj. 0,24 m3 ka¿dy i 2 pojemniki o poj. 1,1 m3 ka¿dy: - 2 pojemniki na odpady zmieszane o poj. 1,1 m3, - 2 pojemniki w kolorze niebieskim, z napisem "Papier" - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury o poj. 0,24 m3, - 2 pojemniki w kolorze ¿ó³tym, z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateria³owych o poj. 0,24 m3, - 2 pojemniki w kolorze zielonym, z napisem "Szk³o" - do gromadzenia odpadów ze szk³a o poj. 0,24 m3, - 2 pojemniki w kolorze br±zowym, z napisem "Bio" - do gromadzenia odpadów ulegaj±cych biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów o poj. 0,24 m3; Pojemniki bêd± dostarczane na okres 5 miesiêcy, w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zg³oszenie przedstawiciela Zamawiaj±cego; k) Pla¿a w miejscowo¶ci Nowy Dworek - 8 pojemników o poj. 0,24 m3 ka¿dy i 2 pojemniki o poj. 1,1 m3 ka¿dy: - 2 pojemniki na odpady zmieszane o poj. 1,1 m3, - 2 pojemniki w kolorze niebieskim, z napisem "Papier" - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury o poj. 0,24 m3, - 2 pojemniki w kolorze ¿ó³tym, z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateria³owych o poj. 0,24 m3, - 2 pojemniki w kolorze zielonym, z napisem "Szk³o" - do gromadzenia odpadów ze szk³a o poj. 0,24 m3, - 2 pojemniki w kolorze br±zowym, z napisem "Bio" - do gromadzenia odpadów ulegaj±cych biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów o poj. 0,24 m3; Pojemniki bêd± dostarczane na okres 5 miesiêcy, w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zg³oszenie przedstawiciela Zamawiaj±cego. 1.1) Pojemniki bêd±ce w posiadaniu Wykonawcy, Wykonawca dostarczy na miejsce przeznaczenia na w³asny koszt. 1.2) Ustawienie we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsca odpowiedniej ilo¶ci i typu pojemników (mog± byæ u¿ywane, ale estetyczne i w nale¿ytym stanie) oraz utrzymanie ich w stanie sprawno¶ci technicznej w okresie trwania umowy oraz okresowej dezynfekcji pojemników ustalonej odrêbnymi przepisami. Termin dezynfekcji pojemników ustalony zostanie z Zamawiaj±cym i przedstawiony w harmonogramie w ci±gu 30 dni od podpisania umowy. 1.3) Odbiór odpadów komunalnych z pojemników z w/w miejsc na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zg³oszenie przedstawiciela Zamawiaj±cego, jednak krotno¶æ odbioru nie czê¶ciej ni¿ jak okre¶lono w za³±czniku nr 1a do SIWZ. Ka¿dorazowy odbiór musi byæ potwierdzony pisemnie przez przedstawicieli Zamawiaj±cego, a w przypadku ¶wietlic wiejskich dodatkowo opatrzone pieczêci± zarz±dcy. 1.4) Wykonawca zobowi±zuje siê do odbioru odpadów komunalnych w terminie nie krótszym ni¿ 24 godziny i nie d³u¿szym ni¿ 48 godzin od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego zg³oszenia przedstawiciela Zamawiaj±cego. 1.5) Odbiór odpadów komunalnych przy pomocy w³asnych ¶rodków transportu, zachowuj±c wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne obowi±zuj±ce w tym zakresie. 1.6) Wykonawca zapewni uprz±tniêcie terenu w zasiekach i wokó³ miejsc przeznaczonych na ustawienie pojemników w dniu odbioru odpadów komunalnych oraz na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zg³oszenie przedstawiciela Zamawiaj±cego. 1.7) Pokrycie kosztów napraw, konserwacji pojemników w razie uszkodzenia oraz kosztów zakupu pojemników w przypadku ca³kowitego zniszczenia lub kradzie¿y, obci±¿a Wykonawcê us³ug. 2) Transporcie i przekazywaniu odpadów komunalnych z w/w miejsc do regionalnej instalacji celem zagospodarowania odpadów komunalnych, zgodnie z hierarchi± sposobów postêpowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992) lub samodzielnego ich przetworzenia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 2. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90511000-2
90512000-9
90514000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-01-01   lub zakoñczenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: 2.1.1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e s± uprawnieni do: a) odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy ¦wiebodzin, b) wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie transportu lub zbierania odpadów komunalnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 2.2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 2.2.1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia, samochodami spe³niaj±cymi wymagania techniczne okre¶lone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), w tym: a) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: a) Aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy ¦wiebodzin, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.1.1) lit. a) ROZDZIA£U X. SIWZ; b) Aktualne zezwolenie na transport lub zbieranie odpadów komunalnych, wydane przez w³a¶ciwy organ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.1.1) lit. b) ROZDZIA£U X. SIWZ. 2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a) Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2.1) lit. a), b), c) ROZDZIA£U X. SIWZ wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - za³±cznik nr 1a do SIWZ. 3) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowi±zanie zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 6) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia odrêbnie sk³ada O¶wiadczenie - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 7) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ. 8) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 9) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 10.10.2018 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: "Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów" 5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - porêczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach, nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem: "Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów" 8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy: a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem, c) kwotê gwarancji lub porêczenia, d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia, e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty (w z³)60,00
Termin p³atno¶ci (w dniach)20,00
Termin odbioru odpadów komunalnych (w godzinach)20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiany umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych w art. 144 obowi±zuj±cej ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.). 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania m.in. nastêpuj±cych zmian w umowie: 1) W przypadku zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkuj±cych zastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê. 2) W przypadku zmiany nr konta bankowego, o którym mowa w § 6 ust. 5 - zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. 3) W przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego. 4) Zaistnienia, po podpisaniu umowy zdarzeñ zewnêtrznych wobec ³±cz±cej Strony umowy wiêzi prawnej: a) o charakterze niezale¿nym od stron, b) których strony nie mog³y przewidzieæ przed podpisaniem umowy, c) których nie mo¿na unikn±æ, ani którym Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, d) których nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie. 5) Wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które bêd± realizowane przy udziale podwykonawców - zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie mo¿liwa bêdzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w okre¶lonym zakresie, a docelowo zechce dokonaæ zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy. 6) W zakresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 tzn. zlecania przedmiotu umowy podwykonawcom, o ile zmiana taka przyczyni siê do poprawienia szybko¶ci lub jako¶ci us³ug stanowi±cych przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeñstwa opó¼nieñ w realizacji umowy, wzglêdnie wskazana jest ze wzglêdu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub do¶wiadczenia, niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 3 okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê umowy nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.) podlegaj± uniewa¿nieniu. W miejsce uniewa¿nionych postanowieñ wchodz± postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: BiZP.271.31.2018 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.