Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2019-12-02
Og³oszenie nr 630117-N-2019 z dnia 2019-12-02 r.
Gmina Miasto Nowy Targ: ¦wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Nowy Targ, krajowy numer identyfikacyjny
52395600000000, ul.
ul. Krzywa
1
,
34-400
Nowy Targ, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
182 611 244, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks
182 662 312.
Adres strony internetowej (URL): www.nowytarg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.nowytarg.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nowytarg.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ pok.101 Ip. Sekretariat Burmistrza
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny:
ZP.271.47.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 10.01.2020r. do 09.01.2023r. zgodnie z poni¿szym zakresem: 1) czê¶æ 1 zamówienia - Ubezpieczenia maj±tkowe tj. a/ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia, b/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk c/ ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 2) czê¶æ 2 zamówienia - Ubezpieczenia NNW cz³onków OSP tj. a/ ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych (zakres I) b/ ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych (zakres II) 3) czêsc 3 zamówienia - Ubezpieczenia komunikacyjne tj. a/ Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, oraz ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym "Zielona Karta", b/ Ubezpieczenie Auto-casco, c/ Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków. d/ Ubezpieczenie Assistance 2. Szczegó³owe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajduj± siê w za³±czniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na trzy czê¶ci; ka¿da z czê¶ci obejmuje odrêbny zakres ubezpieczenia. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych to jest na poszczególne czê¶ci zamówienia (na jedn± czê¶æ, dwie czê¶ci lub wszystkie czê¶ci). W ramach poszczególnych czê¶ci zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty na pe³ny zakres przedmiotu zamówienia odnosz±cy siê do danej czê¶ci. Opis poszczególnych czê¶ci zamówienia zawarty zosta³ w rozdziale III pkt 1 siwz. Zamawiaj±cy nie okre¶la maksymalnej liczby czê¶ci zamówienia, na któr± wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê. Zamawiaj±cy nie okre¶la maksymalnej liczby czê¶ci, na które zamówienie mo¿e zostaæ udzielone temu samemu wykonawcy. 4. W zakresie realizacji zamówienia wystêpuj± czynno¶ci, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy /Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zmianami/. W zwi±zku z powy¿szym ma zastosowanie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i zamawiaj±cy okre¶la w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych zamówienie. a. rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez ca³y okres realizacji zamówienia zatrudnia³ na umowê o pracê osobê/osoby wykonuj±c±/wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie bie¿±cej obs³ugi zawartych umów ubezpieczenia. b. uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: o zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dym momencie realizacji zamówienia zwróciæ siê do wykonawcy o przed³o¿enie aktualnego wykazu osób wykonuj±cych opisane powy¿ej czynno¶ci na podstawie umowy o pracê, natomiast wykonawca ma obowi±zek przed³o¿yæ ten wykaz zamawiaj±cemu niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 14 dni od pisemnego wezwania; o Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub podwykonawcê dokumentów, o których mowa powy¿ej w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, bêdzie traktowane jako niedope³nienie obowi±zku zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w rozdziale III pkt 5 lit. a SIWZ , których te dokumenty dotycz±. o W przypadku powziêcia przez Zamawiaj±cego informacji o naruszeniu przez Wykonawcê lub podwykonawcê zobowi±zañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w rozdziale III pkt 5 lit. a SIWZ, Zamawiaj±cy niezw³ocznie zawiadomi o tym fakcie Pañstwow± Inspekcjê Pracy celem podjêcia przez ni± stosownego postêpowania wyja¶niaj±cego lub kontroli. o W przypadku, gdy czê¶æ zamówienia, w zakres której wchodz± czynno¶ci, o których mowa w rozdziale III pkt.5 lit.a, powierzono podwykonawcy, powy¿sze przepisy w zakresie w jakim odnosz± siê do Wykonawcy dotycz± tak¿e podwykonawcy, z tym ¿e za niedope³nienie zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszego paragrafu przez podwykonawcê odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. Wykonawca o¶wiadcza i gwarantuje, ¿e podwykonawca bêdzie przestrzega³ powy¿szych zobowi±zañ, a umowa zawarta pomiêdzy Wykonawc± a podwykonawc± bêdzie zawieraæ postanowienia analogiczne do opisanych w niniejszym paragrafie. o W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa terminu wskazanego w rozdziale III pkt 5 lit. b. SIWZ, Zamawiaj±cy obci±¿y Wykonawcê kar± umown± w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿de stwierdzone naruszenie; zastrze¿enie kary umownej nie wy³±cza uprawnienia do dochodzenia odszkodowania do wysoko¶ci poniesionej szkody. 5. Zamówienie nie jest przeznaczone do u¿ytku osób fizycznych, zatem Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
II.5) G³ówny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 66516000-0 |
| 66515411-7 |
| 66516400-4 |
| 66515400-7 |
| 66515000-3 |
| 66516100-1 |
| 66514110-0 |
| 66512100-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2023-01-09 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia - od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2023 r. w tym: o pierwszy okres: od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2021 r. o drugi okres: od 10 stycznia 2021 r. do 09 stycznia 2022 r. o trzeci okres: od 10 stycznia 2022 r. do 09 stycznia 2023 r. z zastrze¿eniem odrêbnych terminów w zakresie ubezpieczeñ komunikacyjnych okre¶lonych w za³±czniku nr 8 do SIWZ odrêbnie dla ka¿dego pojazdu
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W zakresie warunku kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zamawiaj±cy wymaga by wykonawca posiada³ wa¿ne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej to¿samym z przedmiotem zamówienia, na który sk³ada ofertê.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
W zakresie warunku znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia zamawiaj±cy nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nianie wykonawca by³by zobowi±zany wykazaæ w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W zakresie warunku dysponowania zdolno¶ci± techniczn± lub zawodow± zapewniaj±c± wykonanie zamówienia zamawiaj±cy nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nianie wykonawca by³by zobowi±zany wykazaæ w sposób szczególny.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Aktualnego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, b±d¼ Ministra Finansów (je¿eli uzyska³ zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, lub potwierdzenia Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu przez wykonawcê uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (je¿eli rozpocz±³ dzia³alno¶æ przed 28 sierpnia 1990 r.), lub innego takiego dokumentu takiego jak zezwolenie w³a¶ciwego organu na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê, potwierdzaj±cego posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w formie orygina³u lub po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji okre¶lonym w tych dokumentach. Zamawiaj±cy wezwie, w wyznaczonym przez siebie terminie, do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych o¶wiadczeñ i dokumentów wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wype³niony i podpisany za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Klauzule fakultatywne | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowieñ umowy. 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy. 2. Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umów, zosta³y zamieszczone w projektach umów, stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci w przypadkach okre¶lonych w § 10 projektów umów stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Ubezpieczenia maj±tkowe |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2023-01-09
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Klauzule fakultatywne | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji zamówienia - od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2023 r. w tym: o pierwszy okres: od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2021 r. o drugi okres: od 10 stycznia 2021 r. do 09 stycznia 2022 r. o trzeci okres: od 10 stycznia 2022 r. do 09 stycznia 2023 r. z zastrze¿eniem odrêbnych terminów w zakresie ubezpieczeñ komunikacyjnych okre¶lonych w za³±czniku nr 8 do SIWZ odrêbnie dla ka¿dego pojazdu.
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Ubezpieczenia NNW cz³onków OSP |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2023-01-09
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Klauzule fakultatywne | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji zamówienia - od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2023 r. w tym: o pierwszy okres: od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2021 r. o drugi okres: od 10 stycznia 2021 r. do 09 stycznia 2022 r. o trzeci okres: od 10 stycznia 2022 r. do 09 stycznia 2023 r. z zastrze¿eniem odrêbnych terminów w zakresie ubezpieczeñ komunikacyjnych okre¶lonych w za³±czniku nr 8 do SIWZ odrêbnie dla ka¿dego pojazdu.
| Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Ubezpieczenia komunikacyjne |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2023-01-09
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Klauzule fakultatywne | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji zamówienia - od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2023 r. w tym: o pierwszy okres: od 10 stycznia 2020 r. do 09 stycznia 2021 r. o drugi okres: od 10 stycznia 2021 r. do 09 stycznia 2022 r. o trzeci okres: od 10 stycznia 2022 r. do 09 stycznia 2023 r. z zastrze¿eniem odrêbnych terminów w zakresie ubezpieczeñ komunikacyjnych okre¶lonych w za³±czniku nr 8 do SIWZ odrêbnie dla ka¿dego pojazdu.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego
- Dostawa 3 agregatów pr±dotwórczych o mocy minimalnej 50 kW w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa wyposa¿enia po¿arniczego na potrzeby Gminy Nowy Targ
- ¦wiadczenie us³ug realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i m³odzie¿y - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." polegaj±cych na przeprowadzeniu zajêæ ze specjalistami (...) - 7 Czê¶ci
- Dostawa - doposa¿enie, uzupe³nienie sprzêtu i odzie¿y ratowniczej dla KP PSP Nowy Targ
- Zakup u¿ywanego samochodu ciê¿arowego o dopuszczalnej masie ca³kowitej powy¿ej 3,5 tony na potrzeby wykonywania zadañ Grupy Patrolowo-Remontowej PZD
wiêcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Radomy¶l Wielki i jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Lubelskiego Zarz±du Obs³ugi Przej¶æ Granicznych.
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ WOJEWÓDZKIEGO ZESPO£U LECZNICTWA PSYCHIATRYCZNEGO W OLSZTYNIE
- Kompleksowe ubezpieczenie Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pu³askiego
- ¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia na rzecz Gminy Istebna oraz jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Gminy Lubomino
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





