Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-10-01
Og³oszenie nr 629939-N-2018 z dnia 2018-10-01 r.
Gmina ¦wieszyno: Wykonanie remontów cz±stkowych dróg gminnych gruntowych i dostawa kruszywa na terenie gminy ¦wieszyno.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wieszyno, krajowy numer identyfikacyjny
330920707, ul.
¦wieszyno
71
,
76-024
¦wieszyno, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
94 31 60 120, e-mail
e.jacewicz@swieszyno.pl, faks
94 31 61 491.
Adres strony internetowej (URL): http://ug.swieszyno.ibip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
ug.swieszyno.ibip.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ug.swieszyno.ibip.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej.
Adres:
Urz±d Gminy w ¦wieszynie, ¦wieszyno 71, 76-024 ¦wieszyno, Sekretariat pok. nr 3
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie remontów cz±stkowych dróg gminnych gruntowych i dostawa kruszywa na terenie gminy ¦wieszyno.
Numer referencyjny:
RIG.271.192.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.2. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty maj±ce na celu sukcesywn± naprawê, remont oraz bie¿±ce utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie gminy ¦wieszyno w roku 2018 oraz dostawa kruszywa. W zale¿no¶ci od potrzeb wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia polegaj±cy na: Czê¶æ nr 1 i nr 2 A. Równanie i profilowanie mechaniczne i wa³owanie (zagêszczanie) dróg gruntowych za pomoc± równiarki samojezdnej oraz na czê¶ci dróg zerwanie wierzchniej warstwy (w zale¿no¶ci od potrzeb) na terenie Gminy ¦wieszyno w 10 so³ectwach: Konikowo, Niek³onice, ¦wieszyno, Strzekêcino, Mierzym, Giezkowo, Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwêcz, Dunowo wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i w³a¶ciwym jego oznakowaniem. Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówno¶ci w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usun±æ nierówno¶ci poprzeczne oraz wyrównaæ wyboje i koleiny. £±czna d³ugo¶æ odcinków przeznaczonych do równania, profilowania i zagêszczania: Czê¶æ 1 - ok. 11,5km Cze¶æ 2 - ok. 2,9km B. Równanie i profilowanie mechaniczne i wa³owanie (zagêszczanie) dróg gruntowych za pomoc± równiarki samojezdnej oraz na czê¶ci dróg zerwanie wierzchniej warstwy (w zale¿no¶ci od potrzeb) oraz wbudowanie wskazanego kruszywa w pkt. C na terenie Gminy ¦wieszyno w 10 so³ectwach: Konikowo, Niek³onice, ¦wieszyno, Strzekêcino, Mierzym, Giezkowo, Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwêcz, Dunowo wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i w³a¶ciwym jego oznakowaniem. Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówno¶ci w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usun±æ nierówno¶ci poprzeczne oraz wyrównaæ wyboje i koleiny. Ponadto nale¿y wbudowaæ dostarczone kruszywo i zagê¶ciæ. £±czna d³ugo¶æ odcinków przeznaczonych do równania, profilowania i zagêszczania: Czê¶æ 1 - ok. 10,0km Cze¶æ 2 - ok. 3,0km ¦rednia szeroko¶æ dróg przeznaczonych do remontów cz±stkowych - 4m. Czê¶æ nr 3 C. Sukcesywne (w miarê potrzeb Zamawiaj±cego) dostawy kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5mm do naprawy dróg podanych w czê¶ci nr 1 i nr 2 wraz z dowozem do miejscowo¶ci na terenie Gminy ¦wieszyno so³ectwa: Konikowo, Niek³onice, ¦wieszyno, Strzekêcino, Mierzym, Giezkowo, Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwêcz, Dunowo - do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego. Dostawa obejmuje: kruszywo ³amane frakcji 0-31,5mm, w ³±cznej ilo¶ci oko³o 1000 ton. Kruszywo ³amane dostarczane bêdzie ka¿dorazowo (w ilo¶ci nie mniej ni¿ 15 ton) na pisemne, telefoniczne lub w formie e-mail zg³oszenie Zamawiaj±cego. Wykonawca dostarczy zamówion± partiê kruszywa w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni roboczych, licz±c od dnia zg³oszenia zapotrzebowania, wraz z dokumentem wz potwierdzonym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy w zg³oszeniu, o którym mowa powy¿ej, ka¿dorazowo okre¶li: ilo¶æ zamawianego kruszywa, jakie nale¿y dostarczyæ do miejsc wskazanych powy¿ej. Koszt za³adunku, transportu i roz³adunku kruszywa ³amanego le¿y po stronie Wykonawcy Kruszywo powinno spe³niaæ wymagania wg obowi±zuj±cych norm oraz powinno posiadaæ certyfikaty lub ¶wiadectwa, potwierdzaj±ce spe³nienie tych norm. Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia musz± odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art.10 ustawy z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202) oraz jako¶ciowym i gatunkowym okre¶lonym w STWiORB stanowi±cych za³±cznik do SIWZ nr 1. Wykonawca na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych, ¿e dostarczone kruszywo spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wykonawca o¶wiadczy, ¿e posiada wiedzê, do¶wiadczenie oraz niezbêdn± infrastrukturê techniczn± i kwalifikowanych pracowników do wykonania przedmiotu umowy w sposób gwarantuj±cy dotrzymanie wymagañ jako¶ciowych i terminów umownych. Wykonawca zapewni Zamawiaj±cego, ¿e kruszywo ka¿dorazowo zostanie dostarczone Zamawiaj±cemu w stanie wolnym od wad tak fizycznych jak i prawnych oraz w ilo¶ci, a tak¿e zgodnie z jako¶ci± oraz innymi warunkami okre¶lonymi w umowie. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wszystkie szkody, jakie mog± powstaæ dla Zamawiaj±cego wskutek dostarczenia przedmiotu umowy wadliwego i/lub niezgodnie z warunkami umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania badania próbki kruszywa przy ka¿dorazowym stwierdzeniu, ¿e kruszywo nie spe³nia w/w wymagañ. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych, na ka¿d± z nastêpuj±cych czê¶ci zamówienia oddzielnie lub ³±cznie na wszystkie: Czê¶æ nr 1: Naprawa dróg w so³ectwach: Konikowo, Niek³onice, ¦wieszyno, Strzekêcino, Mierzym, Giezkowo, Czê¶æ nr 2: Naprawa dróg w so³ectwach: Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwêcz, Dunowo, Czê¶æ nr 3: Dostawa kruszywa Przy czym: Czê¶æ nr 1 obejmuje - ok. 21,5 km dróg Czê¶æ nr 2 obejmuje - ok. 5,9 km dróg Czê¶æ nr 3 obejmuje - ok. 1 000 ton Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w SIWZ i za³±cznikach: nr 1 oraz nr 10 dla czê¶ci 1 i nr 11 dla czê¶ci 2.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233141-9 |
14210000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysoko¶ci do 50% zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówieñ bêdzie dotyczy³ ¶wiadczeñ, które rzeczowo s± przedmiotem zamówienia podstawowego lub ¶wiadczeñ pozostaj±cych z nimi w bezpo¶rednim zwi±zku. Warunki zawarcia umowy bêd± kszta³towane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzglêdnieniem ró¿nic wynikaj±cych z warto¶ci, czasu realizacji i innych istotnych okoliczno¶ci maj±cych miejsce w chwili udzielania zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-12-14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje ¿adnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje ¿adnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W celu wykazania spe³niania warunku dotycz±cego wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawca winien wykazaæ:
a) ¿e posiada do¶wiadczenie zawodowe, legitymuj±c siê wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty drogowej w zakresie naprawy, remontu, konserwacji lub budowy dróg gruntowych nieutwardzonych o warto¶ci min 40 000,00 z³ brutto dla czê¶ci 1 i 2,
Ocena spe³nienia powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y spe³nia - nie spe³nia
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenia, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególno¶ci ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez wspólników spó³ki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 - 3 musz± byæ z³o¿one oddzielnie dla ka¿dego ze wspólników oraz dla spó³ki cywilnej. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SIWZ sk³ada: 1)informacjê z w³a¶ciwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równowa¿ny dokument wystawiony przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibê , 2)dokument ¿e nie zalega z op³acaniem podatków op³at ,sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 i 3 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ,a dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. Pozosta³e o¶wiadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postêpowaniu, Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada takie same jak Wykonawca polski. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert). Wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej potwierdzonej:
a) wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty drogowej w zakresie naprawy, remontu, konserwacji lub budowy dróg gruntowych nieutwardzonych o warto¶ci min 40 000,00 z³ brutto dla czê¶ci 1 i 2,
-wykaz wykonanych robót sporz±dzony na/wg za³±cznika Nr 7 do SIWZ
Do wykazu wykonanych robót budowlanych (za³±cznik nr 7 do SIWZ) nale¿y do³±czyæ dowody ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa w pkt. 1a s± :
- referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane ,
- inne dokumenty je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadniæ brak mo¿liwo¶ci uzyskania w/w dokumentów).
W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz lub dowody budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego wykaz mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych oferty). 1. WYPE£NIONY FORMULARZ OFERTOWY sporz±dzony na/wg Za³±cznika nr 2 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. 3. Je¿eli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcê do oferty nale¿y do³±czyæ PE£NOMOCNICTWO(A) do dzia³ania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne dzia³ania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) wystêpuj±cej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikaj± z innych z³o¿onych dokumentów. 4. ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU udostêpniaj±cego Wykonawcy swoje zasoby sporz±dzone na/wg Za³±cznika nr 6 do SIWZ (wype³niaj± tylko podmioty, które udostêpniaj± Wykonawcy swoje zasoby) nale¿y do³±czyæ do oferty (je¿eli wystêpuje); 5. O¦WIADCZENIE WYKONAWCY sporz±dzone na/wg za³±cznika 5 do SIWZ o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Uwaga! Wykonawca - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji dotycz±cych: kwoty któr± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/wed³ug za³±cznika nr 5. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody (dokumenty lub informacje ) ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
5.1 Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
czê¶æ 1 - 1 700,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c siedemset z³otych i 00/100)
czê¶æ 2 - nie jest wymagane
czê¶æ 3 - 1 400,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c czterysta z³otych i 00/100)
5.2 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, uiszczenie wadium uznaje siê za skuteczne je¿eli znajdzie siê na rachunku zamawiaj±cego przed up³ywem terminu i godziny wyznaczonego do sk³adania ofert.
5.3 Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 uPZP.
5.4 Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ na konto Zamawiaj±cego:
Ba³tycki Bank Spó³dzielczy w Dar³owie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001
z opisem "Wadium na znak sprawy - RIG.271.192.2018 - czê¶æ nr .....".
Oryginalny dowód wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty
5.5 Wadium wniesione w innej formie ni¿ pieniê¿na musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postêpowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
5.7 Zamawiaj±cy dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Czê¶æ 1 i 2 | 0,00 |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
Czê¶æ 3 | 0,00 |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Czê¶æ 1 i 2: 1. Zmiana nieistotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obustronn± wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym Wykonawc± w nastêpuj±cych przypadkach: a) gdy nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ niezrealizowania pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) gdy z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego nie jest mo¿liwe dochowanie umownego terminu wykonania umowy z powodu nadzwyczajnych warunków atmosferycznych zwi±zanych z wyst±pieniem: ba) klêski ¿ywio³owej, bb) wyst±pieniem nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych, szczególnie niesprzyjaj±cych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie zamówieñ/robót budowlanych zgodnie z technologi± ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, tr±by powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim potwierdzonych w dzienniku budowy przez kierownika budowy i Zamawiaj±cego; c) gdy na skutek konieczno¶ci wykonania innych zamówieñ lub robót, których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia podstawowego przedmiotu zamówienia nie jest mo¿liwe dochowanie umownego terminu wykonania zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami wystêpuj±cymi w zwi±zku z przed³u¿eniem tego terminu; d) gdy konieczno¶æ dokonania zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nast±pi³y w trakcie realizacji zamówienia; e) gdy konieczno¶æ dokonania zmiany wynika ze zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmiany parametrów realizowanego zamówienia, zmian technologicznych, w szczególno¶ci: konieczno¶æ realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu b±d¼ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; f) gdy konieczno¶æ dokonania zmiany wynika ze zmiany osób wskazanych w ofercie, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, ¿e nowe osoby bêd± spe³niaæ wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i bêd± zatrudnione na warunkach nie gorszych ni¿ zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; g) gdy konieczno¶æ dokonania zmiany wynika ze zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, h) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencjê dzia³ania si³ wy¿szych niezale¿nych od wykonawcy, nie stanowi±cych jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, poza zdarzeniami zwyk³ymi - zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania si³y wy¿szej; si³a wy¿sza, o której mowa wy¿ej jest to zdarzenie niezale¿ne od wykonawcy, nie stanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec ani któremu nie mog³y przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwiaj± wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zania wynikaj±cego z niniejszej umowy; i) gdy zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie bêd±: ia) wprowadza³y warunków, które gdyby zosta³y ujête w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umo¿liwi³yby dopuszczenie innych ofert ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona; ib) modyfikowa³y równowagi ekonomicznej umowy na korzy¶æ wykonawcy w sposób, który nie by³ przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 3) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 5) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 1 i 2 oraz pkt 3 lit. a, Zamawiaj±cy nie mo¿e wprowadzaæ kolejnych zmian umowy w celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy. 5. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 5, zmiany postanowieñ umownych nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy. 6. Dopuszczaln± ³±czn± wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy w uwzglêdnieniem zmian umowy nie mo¿e przekroczyæ 120 % wynagrodzenia rycza³towego okre¶lonego t± umow±. 7. Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach (notatka s³u¿bowa, pismo wykonawcy, protokó³ konieczno¶ci - protokó³ konieczno¶ci wymaga zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego). Czê¶æ 3: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany umowy w formie aneksów w ni¿ej wymienionych przypadkach: a. zmian± stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) lub narzuceniem innych obci±¿eñ publiczno - prawnych zwi±zanych z asortymentem bêd±cym przedmiotem umowy; b. konieczno¶ci zmiany terminu realizacji w zwi±zku z niewywi±zaniem siê z terminu zawartego w umowie z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie podpisania umowy. 2. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy: a. Wykonawca wnioskuje do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany oraz podaje propozycjê zmiany; b. Zamawiaj±cy akceptuje lub odrzuca wniosek; Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach (notatka s³u¿bowa, pismo wykonawcy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Naprawa dróg w so³ectwach: Konikowo, Niek³onice, ¦wieszyno, Strzekêcino, Mierzym, Giezkowo. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233142-6, 45233141-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Naprawa dróg w so³ectwach: Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwêcz, Dunowo. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233142-6, 45233141-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa kruszywa. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 14210000-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ¦WIESZYNO
- Zakup nowego samochodu hybrydowego typu plug-in na potrzeby urzêdu gminy w ¦wieszynie
- Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowo¶ci Niek³onice (ul. Truskawkowa)
wiêcej: przetargi ¦WIESZYNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Tokarnia
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szeroko¶ci jezdni min. 4 m w miejscowo¶ci Cisew, Kalinowa.
- Remont drogi le¶nej o nr inw. 672/220 na terenie le¶nictwa W±sosz
- Remont dróg powiatowych numer: 5577P, 5596P, 5584P, 5594P poprzez wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych
- Przebudowa drogi gminnej nr 060141C w Dolnych Wymiarach i drogi gminnej na dzia³kach nr 126/6, 293 w Górnych Wymiarach.
- Remont nawierzchni ulic w podziale na zadania: zad.1: polegaj±ce na u³o¿eniu destruktu asfaltowego z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem (..) zad.2: polegaj±ce na u³o¿eniu nak³adki bitumicznej (..)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.