Ogłoszenie z dnia 2019-11-28
Ogłoszenie nr 629495-N-2019 z dnia 2019-11-28 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
23004040000000, ul.
ul. Ogrodowa
16
,
21-200
Parczew, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-83 3551255, e-mail
mops.sekretariat@vp.pl, faks
0-83 3551255.
Adres strony internetowej (URL): www.mops.parczew.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
TAK
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mops.parczew.com
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składane w formie pisemnej
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 16, 21 - 200 Parczew
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020"
Numer referencyjny:
MOPS-NJ.261.1.2019.E.S
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020", Nazwa: - owoce, warzywa i orzechy, - produkty przemiału ziarna, - przyprawy i przyprawy korzenne, - świeży drób, - przetworzone owoce i warzywa, - warzywa świeże lub mrożone, - produkty z ciasta makaronowego, - śmietana, - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, - jaja, - produkty mięsne, - mięso, - pieczywo, - konserwy i przetwory mięsne. Dostawę artykułów żywnościowych Wykonawca dokonuje własnymi środkami transportu, spełniającymi warunki do przewozu, zgodnie z wymaganiami SANEPID-u i składa je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. I ) Wykonanie umowy odbywa się w następujący sposób: 1. Zamawiający zgłasza Wykonawcy konieczność dostarczenia określonej ilości żywności w określonym terminie (dalej zwanym "Dostawą") a Wykonawca spełnia to świadczenie. 2. O konieczności wykonania Dostawy Zamawiający uprzedza Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie w terminie wskazanym w formularzu oferty. 3. Uprzedzając Wykonawcę zgodnie z pkt.2, Zamawiający określa ilość żywności wchodzącej w skład danej Dostawy i termin jej dostarczenia. 4. Za wykonanie Dostawy uważa się dostarczenie żywności określonej zgodnie z pkt.3 do Jadłodajni MOPS w Parczewie ul. Kolejowa 58 i złożenie jej w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ilość i jakość dostarczanej żywności. Dostarczone produkty winny być w szczególności wydane Zamawiającemu w nieuszkodzonych opakowaniach i przed upływem ich daty przydatności do spożycia. 6. Zamawiający jest uprawniony do odmowy zatwierdzenia całości lub odpowiedniej części zamówienia w wypadku, gdy: a) żywność wchodząca w skład Dostawy ma wady (w szczególności jest nieświeża, zepsuta lub dostarczona w nieodpowiedniej ilości) b) opakowania żywności są uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym skorzystanie z danego produktu lub który budzi wątpliwości co do jego jakości c) żywność o okresie przydatności do spożycia dłuższym niż tydzień została dostarczona na trzy dni lub mniej przed upływem tego okresu 7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczaną żywność. Okres gwarancji upływa wraz z końcem okresu przydatności żywności do spożycia. Zamówienie ma być wykonane w terminie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. częściami, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania lub zwiększenia do 20% całości zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 03220000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 15610000-7 |
| 15870000-7 |
| 15112100-7 |
| 15330000-0 |
| 15331100-8 |
| 15850000-1 |
| 15512000-0 |
| 15400000-2 |
| 03142500-3 |
| 15130000-8 |
| 15110000-2 |
| 15811000-6 |
| 15131000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania lub zwiększenia do 20% całości zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie przez wykonawcę aktualneego na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie przez wykonawcę aktualneego na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie przez wykonawcę aktualneego na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie przez wykonawcę aktualneego na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (wzór: Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp z innymi Wykonawcami, które złożyły oferty w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt.5.1) i 5.2) Rozdziału V SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp. 10. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. 11. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 12. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 13. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.z 2016r., poz. 1126). 14. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą "spełnia - nie spełnia", w oparciu informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.5 ustawy Pzp tych Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia. 16. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 5.1) i 5.2) Rozdziału V SIWZ, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 1 Warzywa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 2 ARTYKUŁY MĄCZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15610000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 3 PRZYPRAWY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
| Cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 4 MIĘSO DROBIOWE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 5 PRZETWORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 6 MROŻONKI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 7 MAKARONY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15850000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 8 NABIAŁ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15512000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 9 TŁUSZCZE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15400000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 10 JAJA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 11 WĘDLINY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 12 MIĘSO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15110000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 13 PIECZYWO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2020 Pakiet 14 KONSERWY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostawy żywności | 20,00 |
| Termin płatności faktury | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 41 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Biały Potok" w Trzemeśni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 84 "Bursztynowy Domek" w Gdańsku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





