Og³oszenie z dnia 2017-12-06
Og³oszenie nr 628510-N-2017 z dnia 2017-12-06 r.
Gmina Osiek Ma³y: MODERNIZACJA HYDROFORNI W DÊBACH SZLACHECKICH
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Osiek Ma³y, krajowy numer identyfikacyjny
31101929500000, ul.
ul. G³ówna
1
,
62613
Osiek Ma³y, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
632 624 170, e-mail
oosiek.maly@wokiss.pl, faks
632 624 171.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wokiss.pl/osiekmalyg
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta polska, kurier
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
MODERNIZACJA HYDROFORNI W DÊBACH SZLACHECKICH
Numer referencyjny:
ZP.271.8.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE. 1. Modernizacjê systemu napowietrzania polegaj±c± na likwidacji istniej±cych aeratorów indywidualnych dla ka¿dego filtra, które nastrêczaj± problemy z uzyskaniem optymalnego czasu kontaktu wody surowej z powietrzem oraz regulacji dozowanego powietrza. System filtracji sk³ada siê z dwóch równolegle pracuj±cych uk³adów od¿elaziaj±co - odmangaj±cych 2 x 3 filtry. Nale¿y zastosowaæ dla ka¿dego ci±gu filtracyjnego indywidualnego nowego aeratora DN 1800 z systemem napowietrzania za pomoc± elektrozaworu i pomiaru ilo¶ci powietrza za pomoc± rotametru. Do systemowego odpowietrzania aeratorów zastosowaæ odpowietrzniki 1/2, kurki manometryczne z manometrami na wlocie i wylocie z ka¿dego aeratora oraz system rêcznego kontrolnego odpowietrzania indywidualnie z ka¿dego aeratora. Na ruroci±gu wylotowym z aeratora zabudowaæ kran pobierczy do poboru wody surowej do analizy. 2. Remont uk³adu filtracyjnego istniej±cych sze¶ciu filtrów DN 1800 polegaj±cy na: ? wy³±czeniu z eksploatacji ci±gu pierwszego (trzy filtry 1800), ? opró¿nieniu w/w filtrów ze z³ó¿ filtracyjnych, ? demonta¿u dysz filtracyjnych, ? oczyszczeniu z rdzy i pow³ok lakierniczych wnêtrza filtrów do stopnia zezwalaj±cego na na³o¿enie nowych dwóch warstw farby z atestem spo¿ywczym, ? monta¿u nowego drena¿u dysz filtracyjnych, ? wype³nienie filtra nowym z³o¿em filtracyjnym kwarcowym ? oczyszczeniu z rdzy i pow³ok lakierniczych zewnêtrznej warstwy filtra do stopnia umo¿liwiaj±cego ponowne na³o¿enie nowych pow³ok lakierniczych, ? zabezpieczenie warstw± farby podk³adowej zewnêtrznej powierzchni filtra , ? dwukrotnym malowaniu zewnêtrznej powierzchni filtra farb± olejn± nawierzchniow±, ? wyposa¿enie filtrów w sprawne odpowietrzniki z nowym uk³adem obej¶cia kontrolnego odpowietrzania ( zawór kontrolny na wysoko¶ci nie wiêkszej ni¿ 1,40 cm.). Skropliny z odpowietrzania ruroci±gów odpowietrzaj±cych jak i kontrolnych odpowietrzania wprowadziæ do istniej±cych skrzyñ kontrolno - pomiarowych p³ukania filtrów, ? wyposa¿eniu ka¿dego filtra w nowy kurek manometryczny z manometrem - sztuk 2 mierz±cych ci¶nienie przed i za filtrem w sumie sze¶æ podwójnych uk³adów pomiarowych, ? na rurze wylotowej z ka¿dego filtra zamontowaæ kran pobierczy do poboru wody uzdatnionej, ? wykonaniu p³ukania wod± filtrów, wykonaniu dezynfekcji podchlorynem sodu, wykonaniu badañ fizykochemicznych i bakteriologicznych wody uzdatnionej, ? wykonaniu rozruchu technologicznego, ? po uzyskaniu pozytywnych wyników fizykochemicznych i bakteriologicznych w³±czyæ wyremontowany ci±g do eksploatacji , ? wykonaniu sprawozdania z remontu i rozruchu dla potrzeb jednostki kontroluj±cej PPSSE wraz ze stosownymi uzgodnieniami dotycz±cymi materia³ów maj±cych kontakt z wod± pitn± ( uzgodnienie dotycz±ce zastosowanych materia³ów nale¿y uzgodniæ z w³a¶ciwym organem Sanepidu przed ich wbudowaniem), ? w³±czeniu wyremontowanego ci±gu filtracyjnego do eksploatacji, ? przyst±pieniu do remontu II uk³adu filtracyjnego zgodnie z procedurami jak do ci±gu I . 3. Wykonanie systemu p³ukania filtrów sprê¿onym powietrzem za pomoc± dmuchawy bocznokana³owej oraz pompy p³ucz±cej. Dla ka¿dego ci±gu aeracji zastosowaæ elektrozawór 1/2" oraz miernik ilo¶ci powietrza wprowadzonego do aeratora mierzonego za pomoc± rotametru wraz z koniecznymi ruroci±gami sprê¿onego powietrza do sprê¿arek. Doposa¿yæ uk³ad p³ukania filtrów w dmuchawê boczno-kana³ow± i zespó³ ruroci±gów p³ucz±cych o ¶rednicy nie mniejszej ni¿ 80 mm wyposa¿ony w armaturê zwrotn± i odcinaj±c± indywidualnie dla ka¿dego filtra. Moc dmuchawy nie mniejsza ni¿ 7,5 kW, a wydatek powietrza przy ci¶nieniu 0,5 bara nie mniejszy ni¿ 170 m^3/h. Do p³ukania wod± uzdatnion± filtrów zastosowaæ pompê o mocy nie mniejszej ni¿ 3,00 kW i wydatku nie mniejszym ni¿ 75 m^3/h i podnoszeniu minimum 1 Bar wraz z ruroci±gami t³ocznymi i armatur± odcinaj±co-zwrotn± i wodomierzem minimum Dn 100 mm i ruroci±gami minimum Dn 125 mm. 4. Dostawa i monta¿ zestawu pomp sieciowych dla strefy nr 1 sk³adaj±cego siê z czterech pomp pionowych wielostopniowe o mocy 5,5 kW ka¿da o sumarycznej wydajno¶ci 80 m^3/h przy ci¶nieniu wyj¶ciowym 5 Bar. Wirniki pomp wykonane ze stali kwasoodpornej. Sterowanie pomp za pomoc± krocz±cej przetwornicy czêstotliwo¶ci. Rama kolektory ss±ce i t³oczne ze stali kwasoodpornej. ¦rednica kolektora ss±cego i t³ocznego nie mniej ni¿ 150 mm. Ka¿da pompa ma posiadaæ 2 przepustnice odcinaj±ce i jeden zawór zwrotny i jeden kompensator gumowy. ¦rednica nie mniejsza ni¿ Dn 50. 5. Dostawa i monta¿ zestawu pomp sieciowych dla strefy nr 2 sk³adaj±cego siê z trzech pomp pionowych wielostopniowe o mocy 5,5 kW ka¿da o sumarycznej wydajno¶ci 60 m^3/h przy ci¶nieniu wyj¶ciowym 5 Bar. Wirniki pomp wykonane ze stali kwasoodpornej. Sterowanie pomp za pomoc± krocz±cej przetwornicy czêstotliwo¶ci. Rama kolektory ss±ce i t³oczne ze stali kwasoodpornej. ¦rednica kolektora ss±cego i t³ocznego nie mniej ni¿ 150 mm. Ka¿da pompa ma posiadaæ 2 przepustnice odcinaj±ce i jeden zawór zwrotny i jeden kompensator gumowy. ¦rednica nie mniejsza ni¿ Dn 50. Przy instalowaniu obydwu zestawów pompowych nale¿y wykonaæ nowe ruroci±gi ze stali kwasoodpornej o ¶rednicy co najmniej Dn 150 mm od króæców przy³±czeniowych ss±cych i t³ocznych. Maksymalna d³ugo¶æ pozostawionych istniej±cych króæców 0,75 m, ruroci±g ss±cy wyposa¿yæ w przepustnicê odcinaj±c± i zawór odpowietrzaj±cy. Ruroci±g t³oczny ka¿dego zestawu pompowego wyposa¿yæ w kompensator gumowy, przepustnicê odcinaj±c± przed i za wodomierzem oraz wodomierz o ¶rednicy co najmniej 100 mm i przep³ywie roboczym co najmniej 100 m^3/h. 7. Wyposa¿yæ obiekt w system wizualizacji i monitoringu GPRS/GSM zbudowany w oparciu o pakietow± transmisjê danych GPRS. System pozwala na monitorowanie stacji uzdatniania wody, zestawów hydroforowych w trybie rzeczywistym oraz przesy³ania sygna³ów alarmowych w przypadku awarii. U¿ytkownik ma mo¿liwo¶æ przegl±dania obiektów za po¶rednictwem przegl±darki WWW. Sterownik u¿ywany w systemie powinien posiadaæ minimalnie 12 wej¶æ binarnych i 4 analogowych oraz 6 wyj¶æ binarnych przeka¼nikowych z mo¿liwo¶ci± rozbudowy o dodatkowe wej¶cia i wyj¶cia binarne i analogowe. Sterownik wyposa¿ony w kolorowy wy¶wietlacz 5,5". Zaproponowany system obejmuje rozdzielniê z systemem sterowania i monitorowania, okablowanie systemu oraz potrzebne systemowo przetworniki, systemy pomiarowe i inne elementy zgodnie z wymaganiami. Zakres oferty ma obejmowaæ 1. pomiar analogowy poziomu wody w zb. retencyjnym 2. sterowanie naprzemienne pomp g³êbinowych z rezerwacj± z zabezpieczeniami elektronicznymi silników pomp g³êbinowych funkcji przeci±¿enia, pracy niepe³nofazowej, pracy niedoci±¿onej ( suchobieg). Monitoring powy¿szych obiektów technologicznych na kolorowym wy¶wietlaczu sterownika oraz na stronie internetowej z wariantem do obserwacji i zmian parametrów pracy urz±dzeñ. Wykonawca przed przyst±pieniem do robót dostarczy Zamawiaj±cemu do zaakceptowania schemat funkcjonalny Stacji oraz karty katalogowe proponowanych do zastosowania urz±dzeñ do zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca przed przyst±pieniem do robót uzyska³ z Pañstwowego Inspektora Sanitarnego pozytywne oceny higieniczne na zastosowanie materia³ów instalacyjnych do dystrybucji wody. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia uwzglêdni³ w swej ofercie wszelkie koszty zwi±zane z ci±g³± prac± stacji uzdatniania w zakresie dostawy wody. Szczegó³owy zakres rzeczowy robót okre¶laj±: a) przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45232430-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± posiadaæ kompetencje lub uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli odrêbne przepisy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich kompetencji lub uprawnieñ, tj. - byæ zarejestrowanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj.:
- byæ ubezpieczonym od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³otych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± posiadaæ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, tj.:
- wykazaæ, i¿ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy/ przebudowy/remontu stacji uzdatniania wody , o warto¶ci przynajmniej 200.000,00 z³ brutto ka¿da,
- dysponowaæ wykwalifikowanymi osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu niniejszego zamówienia, kierowaæ robotami budowlanym, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywania przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla nastêpuj±cych stanowisk:
- kierownik budowy - dysponowaæ co najmniej 1 osob± do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, niniejsza osoba musi posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje:
* posiadaæ ³±cznie co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego jako Kierownik budowy,
* posiadaæ do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy instalacji sanitarnych przy realizacji co najmniej dwóch zakoñczonych inwestycji obejmuj±cych budowê/ przebudowê/remont stacji uzdatniania wody, zakoñczonych przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
* posiadaæ wa¿ne uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeñ, wydanych na podstawie ustawy - Prawo budowlane oraz rozporz±dzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub równowa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy w zakresie budowy sieci , instalacji i urz±dzeñ kanalizacyjnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy; - o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 SIWZ)
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zawieraj±cy informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - do z³o¿enia wg formularza stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ;
- wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcê nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - do z³o¿enia wg formularza stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ;
- dokument potwierdzaj±cy, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IV pkt 3 lit. c, d, e SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie zalega z op³aceniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu ( wystawiony nie wcze¶nie ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert); - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotycz±ce wadium
1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium.
2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium w wysoko¶ci 13.200,00 z³ (s³ownie: trzyna¶cie tysiêcy dwie¶cie z³otych) musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Termin wniesienia wadium up³ywa w dniu 21 grudnia 2017 roku o godz. 10.00.
5. Do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium, je¿eli jest ono wnoszone w formie innej ni¿ gotówka. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu dopuszcza siê za³±czenie do oferty kopii przelewu.
6. Wykonawca zobowi±zany jest okre¶liæ w druku "OFERTA" warto¶æ i formê wniesionego wadium.
7. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016, poz. 359))
8. Oferta, która nie bêdzie zabezpieczona akceptowaln± form± wadium, zostanie przez Zamawiaj±cego uznana za niewa¿n± i wykluczona.
9. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Gminy Osiek Ma³y w Osieku Ma³ym LBS Strza³kowo F/Osiek Ma³y Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem "wadium - Modernizacja hydroforni w Dêbach Szlacheckich"
10. Wadium wniesione w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (co do dnia i godziny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem pkt 14.
12. Zamawiaj±cy na wniosek Wykonawcy zwróci niezw³ocznie wadium, je¿eli ten wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
13. Wykonawcy, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± , Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art.25 ust.1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
20. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego je¿eli:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie,
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin rêkojmi i gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiana wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym zosta³a zawarta umowa wyka¿e i wyja¶ni, ¿e nie jest w stanie zrealizowaæ zamówienia zgodnie z umow±. Umowa mo¿e byæ wtedy zawarta z innym wykonawc± na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz kryteriów oceny ofert okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym ni¿ dotychczasowy wykonawca. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawc± za zakres umowy dotychczas zrealizowany. 2) zwiêkszenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w wyniku sporz±dzonego protoko³u robót koniecznych / zamiennych. W takim przypadki ( niezale¿nie od charakteru wynagrodzenia) przewiduje siê zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy/kosztorysie ofertowym lub w inny sposób, proporcjonalnie do zwiêkszenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia; 3) ograniczenie przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczno¶ci, w których zbêdne bêdzie wykonanie danej czê¶ci zamówienia. W takim przypadku przewiduje siê obni¿enie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy/kosztorysie ofertowym lub w inny sposób, proporcjonalnie do ograniczenia przedmiotu zamówienia 4) zmianê zakresu rzeczowego poprzez zaniechanie niektórych robót ( na podstawie wyra¼nego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego), wraz ze zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e niecelowe bêdzie wykonanie pe³nego zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektow±. W razie ca³kowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszone o kwotê przewidzian± w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie czê¶ciowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie nastêpuje na podstawie obmiaru rzeczywi¶cie wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony bêdzie przez Wykonawcê robót, inspektora nadzoru i Zamawiaj±cego. 5) zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) wyd³u¿enie terminu realizacji zamówienia, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia , w okresie d³u¿szym ni¿ 3 nastêpuj±cych po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie, b) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej; c) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego, dzia³añ osób po stronie Zamawiaj±cego, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia d) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej; e) gdy zajdzie konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania i zakoñczenia robót objêtych umow± podstawow±; 6) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼ wytycznych maj±cych wp³yw na wykonanie zamówienia, 7) warunki oraz termin p³atno¶ci, w szczególno¶ci w przypadku konieczno¶ci uwzglêdnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ w przypadku gdy ze wzglêdu na interes Zamawiaj±cego zmiana warunków oraz terminu p³atno¶ci jest konieczna; 9) zmiany rozwi±zañ technicznych, gdy realizacja zadania wed³ug przedmiaru robót, powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, by³aby niemo¿liwa lub gdy zaistnia³aby, z przyczyn wynikaj±cych z dokumentacji projektowej, konieczno¶æ wstrzymania prowadzonych przez wykonawcê robót budowlanych; dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianê terminu zakoñczenia robót budowlanych ( w zwi±zku z konieczno¶ci± opracowania i uzgodnienia rozwi±zañ niezbêdnych do w³a¶ciwej realizacji robót); w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotycz±ce terminów: zostanie okre¶lony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakoñczenia robót budowlanych; 10) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy, które Zamawiaj±cy uzna za uzasadniaj±ce zmianê terminu. 11) pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wyst±pienia si³y wy¿szej; b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 , Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wie¿y widokowej w Kikowie wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w miejscowo¶ci Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwia¼dzistej 23 w G³ogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górno¶l±skiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postêpowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kot³owni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Sk³odowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





