eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wykonanie zamówienia uzupełniającego wynikłego podczas remontu chodnika przy ul. Smolnej, Rynek 7a-29, placu Solnym 1-2, remontu skrzyżowania ul. Smolnej oraz wymiany lamp oświetleniowych w ciągu ul. Smolnej i Staszica w Głogowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Głogów: Wykonanie zamówienia uzupełniającego wynikłego podczas remontu chodnika przy ul. Smolnej, Rynek 7a-29, placu Solnym 1-2, remontu skrzyżowania ul. Smolnej oraz wymiany lamp oświetleniowych w ciągu ul. Smolnej i Staszica w Głogowie
Numer ogłoszenia: 62849 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53433 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego wynikłego podczas remontu chodnika przy ul. Smolnej, Rynek 7a-29, placu Solnym 1-2, remontu skrzyżowania ul. Smolnej oraz wymiany lamp oświetleniowych w ciągu ul. Smolnej i Staszica w Głogowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zamówienia uzupełniającego wynikłego podczas remontu chodnika przy ul. Smolnej, Rynek 7a-29, placu Solnym 1-2, remontu skrzyżowania ul. Smolnej oraz wymiany lamp oświetleniowych w ciągu ul. Smolnej i Staszica w Głogowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie zamówienia uzupełniającego wynikłego podczas remontu chodnika przy ul. Smolnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp.z.o.o Ksawery Kossowski, ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106033,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105456,59

  • Oferta z najniższą ceną: 105456,59 / Oferta z najwyższą ceną: 105456,59

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót tj. PBD Sp.z.o.o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów. Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego zgodnego z zamówieniem podstawowym i nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. 409.423,10 zł. x 50 % = 204.711,55 zł. netto W związku z realizacją zadania w zakresie remontu chodnika przy ul. Smolnej, Rynek 7a-29, placu Solnym 1-2, remontu skrzyżowania ul. Smolnej oraz wymiany lamp oświetleniowych w ciągu ul. Smolnej i Staszica w Głogowie. Po okresie zimowym, wystąpiła pilna konieczność przeprowadzenia w powyżej wymienionych miejscach remontów chodników, (liczne ubytki, spękania, nierówności, zapadnięcia), zagrażają bezpieczeństwu uczestnikom ruchu pieszego. Zaistniała konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego na kwotę 105.456,59 zł netto + 23% VAT = 129.711,61 zł brutto. Podstawa prawna : art.66 i 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013 r., poz.907 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.