Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Będzin: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZIELENI GMINNEJ -( ZBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ZIELONYCH Z TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 62794 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax (032) 267 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZIELENI GMINNEJ -( ZBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ZIELONYCH Z TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenach zieleni gminnej w godzinach od 7:00 do 15:00 na 100% powierzchni w każdy: poniedziałek- na obszarze: Górna i Niska Syberka , dzielnica Małobądz ( zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) o łącznej powierzchni jednokrotnego sprzątania 290 881 m2. wtorek- na obszarze: Osiedle Zamkowe , dzielnica Grodziec ( zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) o łącznej powierzchni jednokrotnego sprzątania 103 369 m2. środa- na obszarze: Górna i Niska Syberka ( zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) o łącznej powierzchni jednokrotnego sprzątania 272 445 m2. czwartek - na obszarze: Małobądź ( zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) o łącznej powierzchni jednokrotnego sprzątania 18 436 m2. piątek- na obszarze: Grodziec( zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ) o łącznej powierzchni jednokrotnego sprzątania 33 710 m2. Ponadto: W każdą ostatnią środę miesiąca dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sprzątanie terenów nieużytkowych ( zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ) o łącznej powierzchni jednokrotnego sprzątania 86 873,56 m2. W okresie letnim tj. od dnia 01.06.2008 r. do dnia 30.09.2008 r. codziennie dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sprzątanie wszystkich placów zabaw wraz ze zbieraniem ubocznych produktów zwierzęcych (wykaz placów zabaw w załączniku nr 13 do SIWZ) o łącznej powierzchni jednokrotnego sprzątania 6000 m2. Uwaga! 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dni oraz określenia kolejności terenów do sprzątania . O każdorazowej zmianie Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie. 2.Pracownicy wykonawcy powinni pracować w oznakowanych kamizelkach z logo firmy Wykonawcy. 3.Pojazdy wykonawcy winny być oznakowane logo firmy Wykonawcy. 4.Kierowcy pojazdów muszą być wyposażeni w środek łączności, poprzez który będą mogli kontaktować się z Zamawiającym i Zamawiający z Wykonawcą. 5.Częściowe odbiory prac odbywać się będą maksymalnie 2 razy w tygodniu po telefonicznym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do stawienia się w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie, celem przeprowadzenia czynności odbiorowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium stosownie do art.45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ) w wysokości: 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien wpłacić je przelewem na konto: ING Bank Śląski S.A O Będzin nr 44 1050 1142 1000 0023 0074 0087 z dopiskiem Wadium na UTRZYMANIE CZYSTOSCI NA TERENACH ZIELENI GMINNEJ -( ZBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ZIELONYCH Z TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 ul. 11 Listopada 20 ,42-500 Będzin. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.04.2008 r. godz. 09:00. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 9.Zamawiajacy zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt.8 ppkt. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego postępowania: Wymaga się : a) przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wymaga się posiadania aktualnych zezwoleń wynikających z przepisów: - ustawy O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Będzin, - ustawy O odpadach (Dz. U. z 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Wymaga się : a)wykazania wykonania lub wykonywania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załaczeniem dokumentów odbiorców potwierdzajacych, ze usługi te zostały nalezycie wykonane. Wymaga się wykazania 1 usługi potwierdzonej dokumentem ( np. referencjami ) stwierdzającym należyte jej wykonanie w zakresie utrzymania czystości terenów zielonych na powierzchni min 16 ha o łącznej wartości minimum 200 000,00zł brutto. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli do dnia wszczęcia postępowania nastąpiła realizacja usługi na powierzchni min 16 ha o łącznej wartości minimum 200 000,00zł brutto. b) dysponowania: -co najmniej czterema pracownikami do sprzątania terenów zielonych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. c)dysponowania następującymi narzędziami i urządzeniami sprawnymi technicznie, w ilości nie mniejszej niż: -Samochód dostawczy wraz z monitoringiem pojazdu GPS odzwierciedlającym czas i trasę pojazdu. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć i zamontować Zamawiającemu oprogramowanie oraz sprzęt do monitoringu pojazdu, które po wygaśnięciu umowy zostanie zwrócone Wykonawcy - 1 szt. -Samochód ciężarowy do przewożenia odpadów np. z kontenerem - 1 szt. -Odkurzacz do ubocznych produktów zwierzęcych- 1 szt.. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Spełnienie warunku ppkt. 1.3, 1.4 ocenianie będzie na podstawie złożonego oświadczenia na lub według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ według reguły spełnia- nie spełnia. 1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust .1 ustawy pzp. 1.5.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w powyższych pkt 1.1 - 1.4 . 1.5.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, albo nie uzupełnili ich na wezwanie zamawiającego; 4)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.6. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia winni spełniać następujące warunki: 1.6.1.Wykonawcy ustanowią sposób reprezentacji poprzez wyznaczenie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i dołączą do oferty dokument pełnomocnictwa, 1.6.2. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp . Wykonawcy łącznie muszą wykazać posiadanie zezwoleń wynikających z przepisów: - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Będzin, - ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 1.6.3..Wykonawcy łącznie muszą wykazać, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.6.4. oferta musi być opisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 1.6.5.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach. 4.Aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Będzin, wydane na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów odbiorców potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymaga się wykazania 1 usługi potwierdzonej dokumentem ( np. referencjami ) stwierdzającym należyte jej wykonanie w zakresie utrzymania czystości terenów zielonych na powierzchni min 16 ha o łącznej wartości minimum 200 000,00zł brutto. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli do dnia wszczęcia postępowania nastąpiła realizacja usługi na powierzchni min 16 ha o łącznej wartości minimum 200 000,00zł brutto. 6.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz winien zawierać: -co najmniej czterech pracowników do sprzątania terenów zielonych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 7. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wykaz winien zawierać: -Samochód dostawczy wraz z monitoringiem pojazdu GPS odzwierciedlającym czas i trasę pojazdu. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć i zamontować Zamawiającemu oprogramowanie oraz sprzęt do monitoringu pojazdu, które po wygaśnięciu umowy zostanie zwrócone Wykonawcy - 1 szt. -Samochód ciężarowy do przewożenia odpadów np. z kontenerem - 1 szt. -Odkurzacz do ubocznych produktów zwierzęcych- 1 szt.. UWAGA! Dokumenty wymienione w pkt. 2,3,4,5,( tylko referencje) mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, pokój 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, pokój 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup urządzenia do podtrzymywania napięcia: UPS 3kV
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11 Listopada 20 i ulicy Sportowej 4 oraz w budynku Straży Miejskiej w Będzinie przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w 2026r.
- Wykaszanie trzcinowisk oraz grobli wraz z usunięciem biomasy na terenie Parku Krajobrazowego Lasy nad Górną Liswartą.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz wraz z usługami towarzyszącymi w sezonie 2026/2028
- Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania Targowisk zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój w roku 2026
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





