eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa dwóch pojazdów ciężarowych z przyczepami dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05



Ogłoszenie nr 627628-N-2017 z dnia 2017-12-05 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Dostawa dwóch pojazdów ciężarowych z przyczepami dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 63114696200000, ul. ul. Wilczak  53 , 61623   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 290 180, e-mail sekretariat@word.poznan.pl, faks 618 290 187.
Adres strony internetowej (URL): www.word.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wojewódzka samorządowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.word.poznan.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy przesłać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul.Wilczak 53, 61-623 Poznań


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch pojazdów ciężarowych z przyczepami dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu
Numer referencyjny: ZP WORD 6/ciężarowy/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa dwóch samochodów ciężarowych z dwoma przyczepami przystosowanymi do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii C i CE w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Poznaniu. Pojazdy służą do jazd egzaminacyjnych, w sporadycznych przypadkach - do jazd szkoleniowych na terenie Polski.1. Samochód ciężarowy (2 szt.) : 1) Rok produkcji - 2018 lub 2017 (fabrycznie nowy); 2) Silnik wysokoprężny, spełniający warunki obowiązującej normy emisji spalin EURO VI pod względem emisji tlenków azotu, tlenku węgla, węglowodorów i cząstek stałych; zużycie energii - nie więcej niż 10,80 MJ/km obliczone jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia według danych eksploatacyjnych) i wartości energetycznej oleju napędowego. Przy obliczeniu zużycia energii oferowanego pojazdu należy uwzględnić wartość energetyczną oleju napędowego = 36 MJ/km podaną w zał. nr 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. z 2011r., nr 96 poz.559); wymóg Zamawiającego, aby średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia) według danych eksploatacyjnych wynosiło nie więcej niż 0,30 l/km; emisja dwutlenku węgla - nie więcej niż 780 g/km obliczona jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia według danych eksploatacyjnych) i wartości 2,60 kg CO2/l. Przy obliczeniu wartości emisji dwutlenku węgla oferowanego pojazdu należy przyjąć, że ze spalania 1 litra oleju napędowego powstanie 2,60 kg CO2 na podstawie pracy ITS nr 10483 "Opracowanie poradnika ustalania czynników energetyczno-emisyjnych w zamówieniach publicznych na zakup pojazdów drogowych"; 3) Dopuszczalna masa całkowita co najmniej 12 ton; 4) Długość co najmniej 8,0 [m] (nie więcej niż 8,5 [m]); 5) Szerokość co najmniej 2,4 [m]; 6) Dwie osie, klasyczny układ napędowy na tylną oś; 7) Zawieszenie pneumatyczne osi tylnej; 8) Osiągana prędkość co najmniej 80 [km/h]; 9) Ręczna skrzynia biegów - co najmniej 8 biegów w jeździe do przodu; 10) Skrzynia ładunkowa z plandeką zamknięta o szerokości i wysokości co najmniej takiej samej jak kabina w kolorze niebieskim z burtami aluminiowymi; (górna część plandeki dwuspadowa, środek wyższy o 10 [cm]); Plandeka z zamieszczonym logo WORD Poznań (około 1,3 x1,2 [m]) - koszt uwzględniony przy wycenie; 11) Rzeczywista masa całkowita co najmniej 10 ton (obciążenie pojazdu prefabrykatem na podłodze antypoślizgowej wraz z zabezpieczeniem prefabrykatu przed przemieszczeniem się wewnątrz skrzyni ładunkowej pojazdu); 12) Sprzęg standardowy - do podłączania przyczepy typu tandem; 13) Kabina w kolorze niebieskim bez leżanki tzw. krótkodystansowa; 14) Siedzenia - trzy miejsca siedzące; pneumatycznie regulowane siedzenie kierowcy; (preferowane siedzenie pneumatyczne dla egzaminatora); 15) Przyrząd kontrolny - tachograf samochodowy z legalizacją i kalibracją; 16) Układ hamulcowy posiadający urządzenia przeciwblokujące koła jezdne; 17) Dodatkowy pedał hamulca roboczego, który umożliwia przejęcie sterowania układem hamulcowym przez egzaminatora; 18) Lusterka zewnętrzne prawe i lewe na składanym ramieniu ; sterowanie elektrycznie i podgrzewane; 19) Dodatkowe podgrzewane lusterko lewe i prawe dla egzaminatora bez sterowania elektrycznego na składanym ramieniu; 20) Elektrycznie sterowane szyby; 21) Centralny zamek i blokada przeciwuruchomieniowa (immobilizer); 22) Klimatyzacja; 23) Pokrowce na siedzenia; 24) Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem; 25) Apteczka doraźnej pomocy; 26) Ogumione koło zapasowe pełnowymiarowe; 27) Podświetlane tablice "L" zamontowane z przodu i z tyłu pojazdu, nie ograniczające dostępu do punktów kontrolnych w pojeździe z możliwością szybkiego demontażu; 28) Dodatkowe kontrolki dla egzaminatora świateł: kierunkowskazów, hamowania "stop", mijania oraz drogowych, z opisem (piktogramy); 29) Dwa trójkąty ostrzegawcze; 30) Gaśnica; 31) Dywaniki gumowe w kabinie z podwyższonym obrzeżem; 32) Informacja na wyświetlaczu i menu w języku polskim; 33) Przyłącza elektryczne i hamulcowe do przyczepy (złącze Duomatic) zamontowane w miejscu umożliwiającym dogodne złączanie i rozłączanie (zabezpieczone przed uszkodzeniem przy maksymalnym skręcie); 34) Dodatkowo wyprowadzony w kabinie kierowcy przewód o długości około 2,5 [m], o napięciu 12V dla zasilania rejestratora przebiegu egzaminu, sięgający do ustalonego z Wykonawcą miejsca instalacji urządzenia w schowku; 35) Gniazdo zapalniczki; 2. Przyczepa (2 szt.) 1) Rok produkcji - 2018 lub 2017 (fabrycznie nowa); 2) Długość co najmniej 7,5 [m]; 3) Szerokość co najmniej 2,4 [m] - taka sama jak pojazdu ciężarowego; 4) Konstrukcja dwuosiowa typu tandem; 5) Zawieszenie pneumatyczne; 6) Skrzynia ładunkowa z plandeką zamknięta o szerokości i wysokości takiej samej jak skrzynia ładunkowa samochodu w kolorze niebieskim z burtami aluminiowymi (górna część plandeki dwuspadowa, środek wyższy o 10 [cm]); 7) Podpora z regulacją wysokości zaczepu przyczepy na ogumionym kole; 8) Podświetlana tablica "L" z tyłu pojazdu; 9) Przyłącza elektryczne i hamulcowe zamontowane w miejscu umożliwiającym dogodne złączanie i rozłączanie (zabezpieczone przed uszkodzeniem przy maksymalnym skręcie); 10) Kliny pod koła (2 szt.) 11) Ogumione koło zapasowe; 3. Zespół pojazdów : 1) Dopuszczalna masa całkowita co najmniej 20 ton; 2) Rzeczywista masa całkowita co najmniej 15 ton (obciążenie pojazdów prefabrykatem na podłodze antypoślizgowej wraz z zabezpieczeniem prefabrykatu przed przemieszczeniem się wewnątrz skrzyni ładunkowej pojazdu); 3) Osiągana prędkość co najmniej 80 [km/h]; 4) Wysokość maksymalna zestawu 2,80 [m]; 5) Oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Pozostałe wymagania 1) Świadectwo homologacji: dla pojazdu niekompletnego i dla pojazdu skompletowanego; 2) Karta pojazdu; 3) Instrukcja obsługi i wyposażenia w języku polskim 4) 2 komplety kluczyków; 5) Książka serwisowa; 6) Zaświadczenie z przeprowadzonego dodatkowego badania technicznego - "pojazd przystosowany do nauki jazdy i egzaminowania"; 7) Dokumenty potwierdzające masę rzeczywistą każdego z oferowanych pojazdów; 8) Świadectwo legalizacji tachografu; 9) Świadectwo jakości dodatkowego pedału hamulca; 10) Dokumenty gwarancyjne; 11) Inne dokumenty konieczne do zarejestrowania pojazdów; 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamontowania w samochodzie zestawu rejestrującego przebieg egzaminu państwowego składającego się z rejestratora, monitora LCD7", 3 kamer i mikrofonu bez wpływu na przebieg i warunki gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 34.13.30.00 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 120
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na druku Zamawiającego (zał. nr 2)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na druku Zamawiającego (zał. nr 2)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę samochodu ciężarowego z przyczepą o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto (słownie: czterystatysięcyzłotych00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy pzp ; wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych należycie co najmniej jednej dostawy samochodu ciężarowego z przyczepą o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto (słownie: czterystatysięcyzłotych00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do siwz).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz ofertowy; Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art.24 ust.1 pkt.23) ustawy pzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz; zgodnie z art.24 ust.11 ustawy pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
termin dostawy20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie : 1. zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego, 2. zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym wykonawcą po spełnieniu przesłanek określonych w art.144 ust.1 pkt.4 lit. a-c ustawy pzp. 3. zaistnienia obiektywnych niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4. zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego, 5. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 6. zmiany, które będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, w tym rozszerzenie odpowiedzialności przez Wykonawcę, 7. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1) Wszystkie dokumenty w postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, 2) w przypadku, jeżeli informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane, muszą być wydzielone w wybrany przez Wykonawcę sposób, opatrzone klauzulą "Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r., nr 153, poz.1503. z późn. zm.)", 3)wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym zapisu art.86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.