eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05



Ogłoszenie nr 627424-N-2017 z dnia 2017-12-05 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 69064698600000, ul. ul. Parkowa  28 , 39200   Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 680 31 48, e-mail pcprdebica@wp.pl, faks 14 680 31 21.
Adres strony internetowej (URL): www.pcprpowiatdebicki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pcprpowiatdebicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pcprpowiatdebicki.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pcprpowiatdebicki.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1421), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dębicy ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, IV p. Pok. Nr 413 w godzinach 73.00 - 15.30.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.pcprpowiatdebicki.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
5
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie Powiatu Dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2017r. 459) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych, 2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 3) ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1769 ze zm.), 4. Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.: 1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; 2) przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku; 3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu - prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami; 4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; 5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; 6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; 7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; 8) współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy); 9) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy); 10) w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy); 11) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy); 12) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2); 13) wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy); 14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy); 15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy); 16) współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy); 17) konsultacje oceny sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy); 18) konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy); 19) pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy); 20) pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy); 21) współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy). 5. Inne obowiązki koordynatora: 1) współpraca z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi); 2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji; 3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę. 4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta; 5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny; 6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego; 7) zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy; 8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego. 9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu; 10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie; 12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP; 13) koordynator zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych; 14) zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin; 15) koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy. 16) koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 10 SIWZ oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi; 17) koordynator ponosi pełną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy, zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ. 6. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora: 1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3; 2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań; 3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań; 4) nieposzlakowanej opinii; 5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres; 6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętności interpretowania przepisów; 8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Koordynatorem może być osoba, która: 1) posiada: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. 6) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki. Opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy dla każdej części.

II.5) Główny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 174447,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej oraz, że a) wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) posiada wykształcenie i kwalifikacje zawodowe dotyczące spełniania kryteriów określonych w art. 78 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 3 i 4 ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że a) wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) posiada wykształcenie i kwalifikacje zawodowe dotyczące spełniania kryteriów określonych w art. 78 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 3 i 4 ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty powinni przedłożyć niżej wymienione oświadczenie: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. posiadania kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawcy do oferty powinni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto (C) - waga 60pkt60,00
Kryterium Doświadczenie (D) - waga max. 40pkt. 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: 1) liczby rodzin; 2) zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-14, godzina: 14:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie Powiatu Dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2017r. 459) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych, 2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 3) ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1769 ze zm.), 4. Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.: 1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; 2) przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku; 3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu - prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami; 4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; 5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; 6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; 7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; 8) współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy); 9) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy); 10) w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy); 11) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy); 12) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2); 13) wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy); 14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy); 15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy); 16) współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy); 17) konsultacje oceny sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy); 18) konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy); 19) pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy); 20) pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy); 21) współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy). 5. Inne obowiązki koordynatora: 1) współpraca z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi); 2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji; 3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę. 4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta; 5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny; 6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego; 7) zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy; 8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego. 9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu; 10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie; 12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP; 13) koordynator zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych; 14) zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin; 15) koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy. 16) koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 10 SIWZ oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi; 17) koordynator ponosi pełną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy, zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ. 6. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora: 1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3; 2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań; 3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań; 4) nieposzlakowanej opinii; 5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres; 6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętności interpretowania przepisów; 8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Koordynatorem może być osoba, która: 1) posiada: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. 6) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki. Opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy dla każdej części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium - Cena brutto (C) - waga 60pkt60,00
Kryterium Doświadczenie (D) - waga max. 40pkt40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie Powiatu Dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2017r. 459) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych, 2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 3) ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1769 ze zm.), 4. Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.: 1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; 2) przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku; 3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu - prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami; 4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; 5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; 6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; 7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; 8) współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy); 9) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy); 10) w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy); 11) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy); 12) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2); 13) wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy); 14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy); 15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy); 16) współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy); 17) konsultacje oceny sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy); 18) konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy); 19) pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy); 20) pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy); 21) współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy). 5. Inne obowiązki koordynatora: 1) współpraca z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi); 2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji; 3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę. 4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta; 5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny; 6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego; 7) zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy; 8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego. 9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu; 10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie; 12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP; 13) koordynator zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych; 14) zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin; 15) koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy. 16) koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 10 SIWZ oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi; 17) koordynator ponosi pełną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy, zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ. 6. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora: 1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3; 2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań; 3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań; 4) nieposzlakowanej opinii; 5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres; 6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętności interpretowania przepisów; 8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Koordynatorem może być osoba, która: 1) posiada: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. 6) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki. Opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy dla każdej części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium - Cena brutto (C) - waga 60pkt60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie Powiatu Dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2017r. 459) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych, 2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 3) ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1769 ze zm.), 4. Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.: 1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; 2) przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku; 3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu - prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami; 4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; 5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; 6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; 7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; 8) współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy); 9) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy); 10) w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy); 11) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy); 12) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2); 13) wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy); 14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy); 15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy); 16) współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy); 17) konsultacje oceny sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy); 18) konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy); 19) pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy); 20) pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy); 21) współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy). 5. Inne obowiązki koordynatora: 1) współpraca z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi); 2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji; 3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę. 4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta; 5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny; 6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego; 7) zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy; 8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego. 9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu; 10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie; 12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP; 13) koordynator zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych; 14) zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin; 15) koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy. 16) koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 10 SIWZ oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi; 17) koordynator ponosi pełną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy, zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ. 6. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora: 1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3; 2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań; 3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań; 4) nieposzlakowanej opinii; 5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres; 6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętności interpretowania przepisów; 8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Koordynatorem może być osoba, która: 1) posiada: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. 6) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki. Opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy dla każdej części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium - Cena brutto (C) - waga 60pkt60,00
Kryterium Doświadczenie (D) - waga max. 40pkt40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie Powiatu Dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2017r. 459) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych, 2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 3) ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1769 ze zm.), 4. Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.: 1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; 2) przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku; 3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu - prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami; 4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; 5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; 6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; 7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; 8) współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy); 9) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy); 10) w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy); 11) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy); 12) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2); 13) wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy); 14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy); 15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy); 16) współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy); 17) konsultacje oceny sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy); 18) konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy); 19) pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy); 20) pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy); 21) współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy). 5. Inne obowiązki koordynatora: 1) współpraca z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi); 2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji; 3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę. 4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta; 5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny; 6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego; 7) zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy; 8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego. 9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu; 10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie; 12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP; 13) koordynator zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych; 14) zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin; 15) koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy. 16) koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 10 SIWZ oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi; 17) koordynator ponosi pełną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy, zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ. 6. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora: 1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3; 2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań; 3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań; 4) nieposzlakowanej opinii; 5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres; 6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętności interpretowania przepisów; 8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Koordynatorem może być osoba, która: 1) posiada: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. 6) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki. Opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy dla każdej części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium - Cena brutto (C) - waga 60pkt60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2018 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie Powiatu Dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2017r. 459) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 3. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych, 2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 3) ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1769 ze zm.), 4. Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.: 1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; 2) przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku; 3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu - prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami; 4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; 5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; 6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; 7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; 8) współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy); 9) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy); 10) w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy); 11) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy); 12) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2); 13) wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy); 14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy); 15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy); 16) współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy); 17) konsultacje oceny sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy); 18) konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy); 19) pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy); 20) pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy); 21) współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy). 5. Inne obowiązki koordynatora: 1) współpraca z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi); 2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji; 3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę. 4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta; 5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny; 6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego; 7) zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy; 8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego. 9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu; 10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie; 12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP; 13) koordynator zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych; 14) zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin; 15) koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy. 16) koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 10 SIWZ oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi; 17) koordynator ponosi pełną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy, zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ. 6. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora: 1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3; 2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań; 3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań; 4) nieposzlakowanej opinii; 5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres; 6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętności interpretowania przepisów; 8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Koordynatorem może być osoba, która: 1) posiada: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. 6) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki. Opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy dla każdej części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium - Cena brutto (C) - waga 60pkt60,00
Kryterium Doświadczenie (D) - waga max. 40pkt40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.