Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-12-05
Ogłoszenie nr 627176-N-2017 z dnia 2017-12-05 r.
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli: Przewozy szkolne uczniów na bilety miesięczne z opieką oraz nieodpłatne przewozy szkolne uczniów nie związane z tygodniowym planem lekcji do szkół w gminie Węgorzewo w 2018 r. w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r oraz od 01.09.2018 r. do 31.12.2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli, krajowy numer identyfikacyjny
101110600000, ul.
ul. Zamkowa
3
,
11600
Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-87 4272181, 4275450, e-mail
elwaira@wp.pl, faks
0-87 4272185.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.wegorzewo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pocztą tradycyjną na adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Admionistracyjnej Szkół i Przedszkoli w Węgorzewie ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo
Adres:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Admionistracyjnej Szkół i Przedszkoli w Węgorzewie ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewozy szkolne uczniów na bilety miesięczne z opieką oraz nieodpłatne przewozy szkolne uczniów nie związane z tygodniowym planem lekcji do szkół w gminie Węgorzewo w 2018 r. w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r oraz od 01.09.2018 r. do 31.12.2018 r.
Numer referencyjny:
ZP-361.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8 części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W zakres przedmiotu zamówienia pn. "Przewozy szkolne uczniów na bilety miesięczne z opieką oraz nieodpłatne przewozy szkolne uczniów nie związane z tygodniowym planem lekcji do szkół w gminie Węgorzewo w 2018 r. w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r oraz od 01.09.2018 r. do 31.12.2018 r." wchodzą: 1) Przewozy uczniów będących mieszkańcami gminy Węgorzewo na podstawie biletów miesięcznych uczęszczających do następujących szkół: a) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Węgorzewie, b) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Węgorzewie, c) Gimnazjum w Węgorzewie, d) Szkoła Podstawowa w Węgielsztynie, e) Szkoła Podstawowa w Perłach, f) Szkoła Podstawowa w Radziejach, g) Przedszkole Nr 1 w Węgorzewie, h) Przedszkole nr 2 w Węgorzewie, i) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgorzewie. 2) Nieodpłatne szkolne przewozy uczniów nie związane z tygodniowym planem lekcji w roku 2018 dla szkół w gminie Węgorzewo. Zamówienie podzielone zostało na 8 części o nazwie: cz. I: Trasa Ogonki-Kolonia Rybacka-Węgorzewo. cz. II: Trasa Stręgiel- Matyski-Kalskie Nowiny-Węgorzewo. cz. III: Trasa Czerwony Dwór -Wysiecza- Jakunowo- Stulichy- Wilkowo- Prynowo -Maćki- Węgorzewo. cz. IV: Trasa Węgielsztyn- Dąbrówka Mała -Wesołowo -Biedaszki -Guja Las -Brzozowo - Węgorzewo. cz. V: Trasa Łęgwarowo- Pasternak - Rudziszki - Perły - Klimki - Węgorzewo. cz. VI: Trasa Brzozowo - Dąbrówka Mała - Guja - Guja Las - Biedaszki - Wesołowo - Węgielsztyn. cz. VII: Trasa Maćki - Klimki - Rudziszki - Pasternak - Łęgwarowo - Perły. cz. VIII: Trasa Pniewo - Sztynort - Sztynort Mały - Tarławki - Surwile - Kamionek Wielki - Łabapa - Pilwa - Radzieje. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części
II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym dla wszystkich 8 części, co zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego zgodnie z jego przedmiotem zamówienia oraz została przewidziana wartość tych zamówień.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01 lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-01-01 | 2018-06-30 | ||
2018-09-01 | 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada
1) ważną Licencją na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 60. 000,00 PLN w przypadku składania ofert na min. 1 do maks. 3 części lub 120.000,00 PLN na więcej niż 3 części. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia aktualnie zarejestrowanymi, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenie pojazdami w ilościach:
a) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do wykonywania przewozów uczniów
w przypadku składania oferty na jedną z opisanych części, z wyłączeniem części III i VIII,
b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 2 części, z wyłączeniem części III i VIII,
c) co najmniej 3 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 3 części, z wyłączeniem części III i VIII
d) co najmniej 4 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 4 części, z wyłączeniem części III i VIII
e) co najmniej 5 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 5 części, z wyłączeniem części III i VIII
f) co najmniej 6 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 6 części, z wyłączeniem części III i VIII
g) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część III
h) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część VIII
i) co najmniej 10 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na wszystkie części
Pojazdy, o których mowa w punkcie III podpunkt 1 muszą spełniać następujące wymagania w zakresie ilości miejsc:
a) Dla Części I o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 24 w jednym pojeździe,
b) Dla Części II o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 30 w jednym pojeździe,
c) dla Części III o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 60 w dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 27 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 33,
d) dla Części IV o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 17 w jednym pojeździe,
e) dla Części V o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 10 w jednym pojeździe,
f) dla Części VI o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 54 w jednym pojeździe,
g) dla Części VII o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 43 w jednym pojeździe,
h) dla Części VIII o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 53 w dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 26 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 27,
2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia opiekunami oraz kierowcami posiadającymi kwalifikacje do kierowania pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób. Ilość opiekunów i kierowców, którymi dysponuje Wykonawca musi odpowiadać liczbie pojazdów wykazanych na poszczególne części zadania, według zasady jeden opiekun i kierowca w jednym pojeździe. Przez osobę opiekuna rozumie się osobę, która nie kieruje pojazdem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Szczegółowo opisane w SIWZ.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
1) Ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 60. 000,00 PLN w przypadku składania ofert na min. 1 do maks. 3 części lub 120.000,00 PLN na więcej niż 3 części.
2.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego zgodnie z zapisami pkt 7.2 ppkt III.1) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Propozycja treści wykazu została zamieszczona w niniejszej SIWZ (Formularz 3.6)
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia aktualnie zarejestrowanymi, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenie pojazdami w ilościach:
a) co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do wykonywania przewozów uczniów
w przypadku składania oferty na jedną z opisanych części, z wyłączeniem części III i VIII,
b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 2 części, z wyłączeniem części III i VIII,
c) co najmniej 3 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 3 części, z wyłączeniem części III i VIII
d) co najmniej 4 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 4 części, z wyłączeniem części III i VIII
e) co najmniej 5 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 5 części, z wyłączeniem części III i VIII
f) co najmniej 6 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na 6 części, z wyłączeniem części III i VIII
g) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część III
h) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na część VIII
i) co najmniej 10 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na wszystkie części
Pojazdy, o których mowa w punkcie III podpunkt 1 muszą spełniać następujące wymagania w zakresie ilości miejsc:
a) Dla Części I o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 24 w jednym pojeździe,
b) Dla Części II o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 30 w jednym pojeździe,
c) dla Części III o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 60 w dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 27 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 33,
d) dla Części IV o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 17 w jednym pojeździe,
e) dla Części V o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 10 w jednym pojeździe,
f) dla Części VI o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 54 w jednym pojeździe,
g) dla Części VII o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 43 w jednym pojeździe,
h) dla Części VIII o łącznej liczbie miejsc pasażerów z kierowcą i opiekunem co najmniej 53 w dwóch pojazdach, przy czym -w jednym pojeździe o łącznej liczbie miejsc 26 a w drugim o łącznej liczbie miejsc 27,
4.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Propozycja treści wykazu została zamieszczona w niniejszej SIWZ (Formularz 3.5) tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia opiekunami oraz kierowcami posiadającymi kwalifikacje do kierowania pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób. Ilość opiekunów i kierowców, którymi dysponuje Wykonawca musi odpowiadać liczbie pojazdów wykazanych na poszczególne części zadania, według zasady jeden opiekun i kierowca w jednym pojeździe. Przez osobę opiekuna rozumie się osobę, która nie kieruje pojazdem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca przedstawi dowód, że:
1)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 60. 000,00 PLN w przypadku składania ofert na min. 1 do maks. 3 części lub 120.000,00 PLN na więcej niż 3 części. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu.
Szczegółowe informacje na temat dowodu spełniania tego kryterium selekcji zawarte zostały w SIWZ.
Wykonawca przedstawi dowody opisane w SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca przedstawi dowody opisane w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium (dla każdej części odrębnie) w wysokości
a) Dla części I - 350 zł,
b) Dla części II - 450 zł
c) Dla części III - 1100 zł,
d) Dla części IV - 500 zł,
e) Dla części V - 500 zł ,
f) Dla części VI - 500 zł,
g) Dla części VII - 300 zł
h) Dla części VIII - 1000 zł .
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie: 1) w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, 2) w zakresie dni i godzin przewozu uczniów stosownie do zmiany planu zajęć i organizacji roku szkolnego, 3) w zakresie zmiany trasy przewozu oraz punktów zbornych - przystanków, terminów i godzin wykonywania przewozów, 4) w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 5) dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy, 6) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia kosztów zadania lub podwyższenia standardu wykonywanego zadania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Trasa Ogonki - Kolonia Rybacka -Węgorzewo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Trasa Stręgiel-Matyski-Kalskie Nowiny Węgorzewo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
? Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Trasa Czerwony Dwór-Wysiecza-Jakunowo-Stulichy-Wilkowo-Prynowo-Maćki-Węgorzewo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Trasa Węgielsztyn-Dąbrówka Mała-Wesołowo-Biedaszki-Guja Las-Brzozowo-Kolonia Różewiec |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Trasa Łęgwarowo-Pasternak-Rudziszki-Perły-Klimki-Węgorzewo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Trasa Brzozowo-Dąbrówka Mała-Guja-Guja Las-Biedaszki-Wesołowo-Węgielsztyn |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Trasa Maćki-Klimki-Rudziszki-Pasternak-Łęgwarowo-Perły |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Trasa Pniewo-Sztynort-Sztynort Mały-Tarławki-Surwile-Kamionek Wielki-Łabapa-Pilwa-Radzieje |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Ilość kilometrów w ramach przewozów szkolnych nieodpłatnych nie związanych z tygodniowym planem lekcji | 25,00 |
Termin płatności faktury | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie obozu terapeutycznego dla dzieci i młodzieży umieszczonych w rodzinach zastępczych (łącznie: 5 osób w przedziale wiekowym 6-17 lat) dla PCPR w Węgorzewie.
- Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. "Młodzi kreatywni"
- Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu gminy Grajewo
- Dowóz uczniów i dzieci do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i opieka w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Barlinek w terminie od dnia 01 września 2025 r. do dnia 30 czerwca 2026 r. we wszystkie dni nauki szkolnej
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Goleszów do szkół oraz na zajęcia prowadzone na basenie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kołakach Kościelnych w roku szkolnym 2025/2026
- Część I - "Dowóz i odwóz uczniów ..." Część II - "Transport dzieci przedszkolnych podczas wyjazdów organizowanych w ramach projektu pn. "W przedszkolu w Krajnie jest fajnie" ..."
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.