Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa systemu urządzeń do badania, diagnostyki słuchu u dzieci i dorosłych wraz z urządzeniami służącymi do dopasowywania, wizualizacji i programowania aparatów słuchowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, do kontaktów: dr hab med inż Krzysztof Kochanek, ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, fax 022 8355214, e-mail: sekretariat@ifps.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ifps.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu urządzeń do badania, diagnostyki słuchu u dzieci i dorosłych wraz z urządzeniami służącymi do dopasowywania, wizualizacji i programowania aparatów słuchowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, 01 - 943 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.AUDIOMETR IMPEDANCYJNY WEDŁUG STANDARDU I - 6 szt. 2.AUDIOMETR IMPEDANCYJNY WEDŁUG STANDARDU II - 2 szt 3.TONALNY AUDIOMETR DIAGNOSTYCZNY WEDŁUG STANDARDU I - 2 szt 4. AUDIOMETR DIAGNOSTYCZNY - WEDŁUG STANDARDU II - 2 szt 5.ANALIZATOR OTOEMISJI WEDŁUG STANDARDU I - 4 szt 6.ANALIZATOR OTOEMISJI WEDŁUG STANDARDU II - 1 szt 7.SYSTEM DO BADANIA, DOPASOWYWANIA I PROGRAMOWANIA APARATÓW SŁUCHOWYCH - 2 szt 8.URZĄDZENIE DO ZDALNEGO PROGRAMOWANIA APARATÓW SŁUCHOWYCH - 6 szt 9. SYSTEM DO BADAŃ ELEKTRONYSTAGMOGRAFICZNYCH -1 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać Deklarację Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych (CE) oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej jeżeli dotyczy wyrobu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.14.00 - Audiometry Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.14.00 - Audiometry Oryginalny kod CPV: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w punkcie II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 20 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia OŚWIADCZEŃ, o których mowa w art.22 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: Oświadczenia - składane są w formie dokumentu: OŚWIADCZENIE WYKONAWCY UBIEGAJĄCEGO SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO stanowiącego załącznik nr 1 do druku OFERTA Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagane od wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1, 2, 3 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający wymagane od wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowania. 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 1.2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 1.3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 1.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, o których mowa w kryteriach oceny podmiotowej składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ wraz ze wzorem oferty, można pobrać w siedzibie zamawiającego lub ze strony internetowej:www.if. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.12.2006, godzina 09:30, Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, 01 - 943 Warszawa, pokój nr 6 ( I piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Audiometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





