Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-01
Cegłów: Wymiana posadzek korytarzy pawilonów mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 62568 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni , 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 757-02-03 w. 134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzek korytarzy pawilonów mieszkalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzek korytarzy pawilonów mieszkalnych B - parter i E - parter i piętro poprzez rozebranie istniejących cokołów w ilości 362,840 mb= 36,284 m2 i posadzki z płytek ceramicznych i gresu w ilości 456,509 m2 z usunięciem gruzu we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Domu Pomocy Społecznej. Ułożenie posadzek dwubarwnych i cokolików na poszczególnych korytarzach (3 korytarze - 3 dwukolorowe, propozycje uzgodnione z Zamawiającym) na uzupełnionych i zagruntowanych ( np. Uni Grunt ) powierzchniach po rozbiórce starych płytek i ułożenie płytek terakota - gres o wym. 30x30, cokolików 10x30 ( cięte płytki ) typu: Nowa Gala - Quarzite natura w kolorach QZ11, QZ9, QZ6, QZ1, QZ3 na zaprawie klejowej elastycznej o podwyższonej przyczepności np. Atlas Plus. Fuga w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym typu ciemnego zbliżonego kolorystycznie do płytek np. ciemny brąz, ciemna zieleń, ciemny niebieski. Zamówienie obejmuje wykonanie prac jak i dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. Materiały wskazane przez Zamawiającego mogą być zastąpione równoważnymi lecz o parametrach nie gorszych od materiałów wskazanych przez Zamawiającego (np.: antypoślizgowość R10 wg normy DIN 51130, odporność na ścieranie wgłębne max. 130 mm3 wg normy PN-EN ISO 10545-6, nasiąkliwość do 0,1% wg normy PN-EN ISO 10545-3, itp.) z zachowaniem zbliżonej kolorystyki. Wykonawca przed przystąpieniem do prac zobowiązany jest zapoznać Zamawiającego z materiałami jakich zamierza użyć do realizacji zamówienia i okazać odpowiednie dokumenty czy certyfikaty umożliwiające Zamawiającemu porównanie parametrów materiałów użytych i wymaganych. Ze względu na usytuowanie przedmiotu zamówienia w częściach mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej i niemożliwością ich całkowitego wyłączenia z ruchu Wykonawca: przystępując do prac uzgodni terminy i godziny ich wykonywania tak, aby było to jak najmniej uciążliwe dla mieszkańców. Wykonawca zabezpieczy miejsca prac pod względem bezpieczeństwa, zanieczyszczeniem (pył) jak i następstwami zniszczeń mogącymi powstać na skutek wykonywanych prac. Wykonywane prace zostaną zrealizowane w trzech etapach: I etap - korytarz pawilonu B pożądany termin 4 tygodnie od dnia podpisania umowy, II etap - korytarz pawilonu E, piętro - 31.07.2012 r., III etap - korytarz pawilonu E, parter - 16 sierpnia 2012 r. Zamawiający wymaga by Wykonawca przed złożeniem oferty bezpośrednio zapoznał się z miejscem, warunkami i zakresem realizowanego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 44.11.32.00 - Płytki 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania potencjału technicznego do realizacji tego zamówienia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania że wykonawca posiada sytuację ekonomiczną i finansową umożliwiającą wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Zmiana taka nastąpić może na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów zamówienia przy zastosowaniu jednostkowych cen z oferty dla tych elementów, z zastrzeżeniem nie przekroczenia ceny całości zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmienia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa, Mienia 94, 05-319 Cegłów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej św. Józefa, Mienia 94, 05-319 Cegłów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego Al. Wyzwolenia, Skwer Wałbrzyskich Górników, Śródmieście 58-300 Wałbrzych"
- Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1344 K relacji Wierzchosławice-Komorów-Rudka w m. Komorów - Etap I
- Remont posadzek w budynku Urzędu Skarbowego w Strzelinie
- Remont świetlicy wiejskiej w Chmielnie - II postępowanie
więcej: Płytki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.