eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CegłówWymiana posadzek korytarzy pawilonów mieszkalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Cegłów: Wymiana posadzek korytarzy pawilonów mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 102058 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62568 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni, , 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 757-02-03 w. 134, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzek korytarzy pawilonów mieszkalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzek korytarzy pawilonów mieszkalnych B - parter i E - parter i piętro poprzez rozebranie istniejących cokołów w ilości 362,840 mb= 36,284 m2 i posadzki z płytek ceramicznych i gresu w ilości 456,509 m2 z usunięciem gruzu we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Domu Pomocy Społecznej. Ułożenie posadzek dwubarwnych i cokolików na poszczególnych korytarzach (3 korytarze - 3 dwukolorowe, propozycje uzgodnione z Zamawiającym) na uzupełnionych i zagruntowanych ( np. Uni Grunt ) powierzchniach po rozbiórce starych płytek i ułożenie płytek terakota - gres o wym. 30x30, cokolików 10x30 ( cięte płytki ) typu: Nowa Gala - Quarzite natura w kolorach QZ11, QZ9, QZ6, QZ1, QZ3 na zaprawie klejowej elastycznej o podwyższonej przyczepności np. Atlas Plus. Fuga w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym typu ciemnego zbliżonego kolorystycznie do płytek np. ciemny brąz, ciemna zieleń, ciemny niebieski. Zamówienie obejmuje wykonanie prac jak i dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. Materiały wskazane przez Zamawiającego mogą być zastąpione równoważnymi lecz o parametrach nie gorszych od materiałów wskazanych przez Zamawiającego (np.: antypoślizgowość R10 wg normy DIN 51130, odporność na ścieranie wgłębne max. 130 mm3 wg normy PN-EN ISO 10545-6, nasiąkliwość do 0,1% wg normy PN-EN ISO 10545-3, itp.) z zachowaniem zbliżonej kolorystyki. Wykonawca przed przystąpieniem do prac zobowiązany jest zapoznać Zamawiającego z materiałami jakich zamierza użyć do realizacji zamówienia i okazać odpowiednie dokumenty czy certyfikaty umożliwiające Zamawiającemu porównanie parametrów materiałów użytych i wymaganych. Ze względu na usytuowanie przedmiotu zamówienia w częściach mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej i niemożliwością ich całkowitego wyłączenia z ruchu Wykonawca: przystępując do prac uzgodni terminy i godziny ich wykonywania tak, aby było to jak najmniej uciążliwe dla mieszkańców. Wykonawca zabezpieczy miejsca prac pod względem bezpieczeństwa, zanieczyszczeniem (pył) jak i następstwami zniszczeń mogącymi powstać na skutek wykonywanych prac. Wykonywane prace zostaną zrealizowane w trzech etapach: I etap - korytarz pawilonu B pożądany termin 4 tygodnie od dnia podpisania umowy, II etap - korytarz pawilonu E, piętro - 31.07.2012 r., III etap - korytarz pawilonu E, parter - 16 sierpnia 2012 r. Zamawiający wymaga by Wykonawca przed złożeniem oferty bezpośrednio zapoznał się z miejscem, warunkami i zakresem realizowanego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 44.11.32.00 - Płytki 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Mokicki, ul. J. Piłsudskiego 77, 21-450 Stoczek Łukowski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75134,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46667,43

  • Oferta z najniższą ceną: 46667,43 / Oferta z najwyższą ceną: 125213,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.