Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Białystok: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, papieru kserograficznego oraz kopert,
Numer ogłoszenia: 62164 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku , ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, papieru kserograficznego oraz kopert,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, papieru kserograficznego oraz kopert, szczegółowo wyspecyfikowanych w SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia - MATERIAŁY BIUROWE I PIŚMIENNICZE; II część zamówienia - PAPIER KSEROGRAFICZNY; III część zamówienia - KOPERTY..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy?konania zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) lub wykonują (rozpoczęli i aktualnie realizują) w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 50 000 zł brutto każde, polegające na dostawie materiałów biurowych, papieru kserograficznego lub kopert oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia następować będzie w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury na zasadach opisanych we wzorze umowy; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ, tj.: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp; b) wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) lub wykonywanych (rozpoczętych i aktualnie realizowanych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 50 000 zł brutto każde, polegające na dostawie materiałów biurowych, papieru kserograficznego lub kopert wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy te zostały wykonane należycie; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty kartę katalogową lub etykietę asortymentu (w języku polskim), itp., z której będzie wynikało, że oferowany artykuł spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego oraz charakteryzuje się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w formularzach cenowych. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty po jednej próbce zaproponowanego asortymentu równoważnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, VII piętro, pokój 712.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZUS Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro, pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.04.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, piętro II, pokój 214 w dniu 26 marca 2009 r. o godz. 11:15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Andrzej Wiśniewski oraz Grzegorz Głębocki - tel. 085 74 86 749, 085 74 86 748, faks 085 74 86 904, ul. Młynowa 29 w Białymstoku, budynek B, VII piętro, pokój 712, e-mail: wisniewskia@zus.pl, glebockig@zus.pl..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY BIUROWE I PIŚMIENNICZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ilości o właściwościach szczegółowo wyspecyfikowanych w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAPIER KSEROGRAFICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru kserograficznego w ilości i o parametrach szczegółowo wyspecyfikowanych w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOPERTY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopert w ilości i o właściwościach szczegółowo wyspecyfikowanych w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa przedłużenia wsparcia technicznego na macierz Dell SCv5020 z półkami dyskowymi
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024
- Usługa polegająca na wykonaniu serwisu internetowego wspomagającego obsługę programu "Poznajemy Podlaskie"
- Świadczenie specjalistycznych usług medycznych na potrzeby medycyny pracy na rzecz funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
- Wykonanie naprawy konstrukcji żelbetowej-elementy poziome (stropy, żebra, podciągi) w piwnicy budynku magazynowego przy ulicy Węglowej 9 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 655 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Prudziszki - Jeleniewo
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- ,, Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego"
- Dostawa papieru kserograficznego formatu A4, A5 i A3 na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy.
- Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.