eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Margonin › USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2018

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-24



Ogłoszenie nr 621573-N-2017 z dnia 2017-11-24 r.

Gmina Margonin: USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Margonin, krajowy numer identyfikacyjny 52940490957, ul. ul. Kościuszki  13 , 64-830   Margonin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 846 068, e-mail sekretariat@margonin.pl, przetargi@margonin.pl, faks (067) 284 72 73.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.margonin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.margonin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.margonin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2018
Numer referencyjny: ZP.271.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu, odwozu dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych na terenie gminy Margonin w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych). Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca ich zamieszkania w ramach utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach ustalonych w niniejszym postępowaniu). Trasy oraz harmonogramy przewozów uczniów do poszczególnych jednostek oświatowych: I. Szkoła Podstawowa w Lipinach: 1. Trasa: Czesławice - Lipiny - 3 km Lipiny - Czesławice - 3 km Łącznie: 52 uczniów 2. Trasa: Buszewo - Lipiny - 4 km Lipiny - Buszewo - 4 km Łącznie : 3 uczniów 3. Trasa: Lipiny - Osady Czesławickie - 1,5 km Osady Czesławickie - Lipiny - 1,5 km Łącznie: 3 uczniów Podsumowanie: Razem uczniów: 58 Razem liczba km: 17 km Godzina przyjazdu do szkoły: 8:15 Godzina odwozu: wtorki i czwartki godz. 15:50, pozostałe dni tygodnia 12:15; 13:50; 14:45, II. Szkoła Podstawowa w Radwankach Dowozy dzieci do szkoły 1. Trasa pierwszego dowozu: Pietronki - Adolfowo- Studźce - Radwanki- Adolfowo Stare --Radwanki Autobus na miejscu: do godziny 8:30 Trasa dowozu - 15 km 2.Trasa drugiego dowozu: Podstolice - Radwanki - 2 km Wyjazd z Podstolic - godzina 8:15 Autobus na miejscu do godziny 8:30 Trasa dowozu - 2 km Razem liczba km: 17 km Odwozy dzieci ze szkoły 1. Trasa pierwszego odwozu Wyjazd spod szkoły - godzina: 14:05 Radwanki - Podstolice - Radwanki - Studźce - Adolfowo Stare - Adolfowo- Pietronki Trasa odwozów liczy: 15 km 2.Trasa drugiego odwozu Wyjazd spod szkoły - godzina 14:55 Radwanki - Podstolice - Radwanki - Studźce - Adolfowo Stare - Adolfowo - Pietronki Trasa odwozów liczy: - 15 km Razem trasa odwozu uczniów szkoły liczy 30 km Łączna liczba przejechanych kilometrów (dowozy i odwozy) wynosi 47 km Liczba przewożonych dzieci wg miejscowości, szkoły i przedszkola" Pietronki - 17 szkoła + 2 przedszkole = 19 Adolfowo - 24 szkoła + 6 przedszkola = 30 Studźce - 25 szkoła + 4 przedszkole = 29 Podstolice - 22 szkoła + 1 przedszkole = 23 Razem dowożonych 101 dzieci III. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Margoninie 6:30 - 7:20 Margonin - Dziewoklucz (Abisynia) - Klaudia - Zbyszewice - Sułaszewo - Margonin (29 km) 6:40 - 7:10 Margonin - Marcinek - Młynary - Margonin (8 km) 6:55 - 7:05 Margonin - Młynary - Margonin (autobus liniowy)(6 km) 6:55 - 7:45 Margonin - Margońska Wieś - Kowalewo - Lipiny Osady - Konary - Lipiny - Margońska Wieś (mostek) - Lipiniec - Karolinka - Margonin (31 km) 7:10 - 7:50 Margonin - Zbyszewice (Psia Aleja) - Żoń - Oporzyn - Bugaj - Tereska - Margonin (31 km) 7:25 - 7:55 Margonin - Sypniewo - Klotyldzin -Rutki - Margonin (15 km) 7:50 - 8:45 Margonin - Sułaszewo - Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Zbyszewice - Żoń - Zbyszewice - Próchnowo - Margonin (30 km) 7:15 - 7:50 Margonin - Buszewo - Czesławice - Lipiny - Kowalewo - Margońska Wieś - Margonin (liniowy autobus) (13 km) 7:15 Lipiny - Margonin (liniowy autobus) (6 km) 6:35 Pietronki - Adolfowo - Studźce - Adolfowo - Margonin (liniowy autobus) (16 km) 12:30 - 13:25 Margonin - Próchnowo -Tereska - Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Aleje - Żoń - Sułaszewo - Margonin (28 km) 13:35 - 14:35 Margonin (Przedszkole) - Sułaszewo - Próchnowo -Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Aleje - Zbyszewice - Żoń - Zbyszewice - Margonin (28 km) 13:35 - 14:00 Margonin (Przedszkole) - Margońska Wieś - Karolinka - Lipiniec - Margonin (15 km) 13.35 - 14.20 Margonin (Przedszkole) - Kowalewo - Lipiny - Czesławice - Buszewo - Margonin (23 km) 13:40 Margonin - Adolfowo - Radwanki (z przystanku PKS) (14 km) 14:00 - 14:25 Margonin -Rutki - Klotyldzin - Sypniewo - Margonin (15 km) 14:25 - 15:15 Margonin - Margońska Wieś - Kowalewo- Lipiny Osady - Konary - Lipiny - Czesławice - Buszewo - Margonin (26 km) 14:25 - 14:50 Margonin - Młynary - Margońska Wieś - Lipiniec - Karolinka - Margońska Wieś - Margonin (16 km) 14:25 - 15:10 Margonin - Sułaszewo - Abisynia - Zbyszewice - Klaudia - Żoń - Oporzyn - Bugaj - Tereska - Próchnowo - Margonin (30 km) 15:15 Margonin - Radwanki ( autobus linowy z przystanku PKS oraz sprzed szkoły) (7 km) 15:20 - 16:00 Margonin - Sułaszewo - Zbyszewice - Klaudia - Żoń - Oporzyn - Bugaj - Próchnowo - Margonin (28 km) 15:20 - 16:00 Margonin - Margońska Wieś -Karolinka - Lipiniec - Kowalewo - Lipiny - Czesławice - Buszewo - Margonin (33 km) 15:20 - 15:50 Margonin - Klotyldzin - Sypniewo - Margonin (14 km) 16:40 Margonin - Radwanki ( autobus liniowy z przystanku PKS) (7 km) Liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości do Szkoły Podstawowej w Margoninie: . z miejscowości Zbyszewice - 29 . z miejscowości Bugaj - 8 . z miejscowości Lipiniec - 4 . z miejscowości Próchnowo - 32 . z miejscowości Lipiny - 16 . z miejscowości Czesławice - 8 . z miejscowości Adolfowo - 5 . z miejscowości Dębiniec- 2 . z miejscowości Radwanki - 8 . z miejscowości Kowalewo - 11 . z miejscowości Klaudia - 6 . z miejscowości Buszewo - 1 . z miejscowości Studźce - 8 . z miejscowości Klotyldzin - 16 . z miejscowości Młynary - 19 . z miejscowości Żoń - 4 . z miejscowości Sułaszewo - 4 . z miejscowości Sypniewo - 6 . z miejscowości Margońska Wieś - 38 . z miejscowości Karolinka - 7 Razem dowożonych dzieci: 232 IV. Przedszkole Samorządowe w Margoninie Liczba dzieci dojeżdżających w ramach grup dowozów do Przedszkola Samorządowego w Margoninie: 1. Margońska Wieś - 4 2. Lipiniec - 2 3. Zbyszewice - 6 4. Sypniewo - 1 5. Klotyldzin - 3 6. Kowalewo - 2 7. Próchnowo- 2 8. Podstolice - 1 9. Adolfowo - 6 10. Studźce - 4 13. Pietronki - 2 Żoń - 2 Młynary - 1 Klaudia - 1 Trasy dowozów i odwozów dzieci do przedszkola Przywozy - trasy Zbyszewice: Margonin - Sułaszewo - Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Zbyszewice - Żoń -Zbyszewice - Próchnowo - Margonin (10 dzieci) Zbyszewice: Margonin - Dziewoklucz - Klaudia - Zbyszewice - Sułaszewo - Margonin (1 dziecko) Margońska Wieś: Margonin - Margońska wieś - Kowalewo - Lipiny Osady - Konary - Lipiny - Margońska Wieś - Lipiniec - Karolinka - Margonin (4 dzieci) Lipiniec: Margonin - Lipiniec - Karolinka - Margońska Wieś (mostek) - Lipiny - Konary - Lipiny osady - Tereska - Kowalewo - Margońska Wieś - Margonin (4 dzieci) Sypniewo: Margonin - Sypniewo - Klotyldzin - Rutki - Margonin (4 dzieci) Młynary: Margonin - Marcinek - Młynary - Margonin (1 dziecko) Radwanki: I trasa: Chodzież - Pietronki - Adolfowo I - Studźce I - Radwanki (8 dzieci) II trasa: Radwanki - Studźce II - Adolfowo II (4 dzieci) III trasa: Chodzież - Podstolice - Radwanki (1 dziecko) Odwozy - trasy Margonin - Młynary - Margońska Wieś - Karolinka - Lipiniec - Margonin (7 dzieci) Margonin - Kowalewo - Lipiny - Czesławice - Buszewo - Margonin (2 dzieci) Margonin - Sułaszewo - Próchnowo - Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Aleje - Zbyszewice - Żoń - Zbyszewice - Margonin (10 dzieci) Margonin - Rutki - Klotyldzin - Sypniewo - Margonin (4 dzieci) Próchnowo - Bugaj - Oporzyn - Żoń - Zbyszewice - Klaudia (1 dziecko) Radwanki - Podstolice -Adolfowo II - Studźce II - Studźce I - Adolfowo I - Pietronki (13 dzieci) Dowóz i odwóz dzieci będzie odbywał się w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych), we wszystkie dni nauki szkolnej tj. około 183 dni. Dane związane z ilością kilometrów i dowożonych uczniów są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowanie dni wolnych. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu. Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 15 nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów. Rozliczenia będą wykonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. Imienna lista uczniów, do których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego semestru. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) - posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje 2 usługi o podobnym lub zbliżonym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 z każda z usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedłożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp należy złożyć: a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: rozdziale 6.4 ust. 3) pkt a składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zakres dokumentu musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 4.2.1 pkt. 3 lit. a. Wzór dokumentu znajduje się w załączniku nr 4. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz ofertowy, pełnomocnictwo, dowód zapłaty wadium, zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy), W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp w terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.margonin.pl Informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 8.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych brutto 00/100. 8. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium - USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2018". 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 8.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa, a mających istotny wpływ na zmianę wysokości wynagrodzenia, b) zmiany ilości dowożonych dzieci, c) zmiany tras przewozowych, a tym samym zmiany ilości kilometrów, d) zmiana podwykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.