Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Łódź: Dostawa leków i asortymentu do Apteki szpitalnej wraz programem substytucji
Numer ogłoszenia: 6207 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i asortymentu do Apteki szpitalnej wraz programem substytucji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i asortymentu do Apteki szpitalnej wraz z programem substytucji . Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 Pakietów. Szczegółowy opis zawierają załączniki 2a-2i do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 39.22.57.20-8, 33.79.20.00-8, 33.12.41.31-2, 33.12.42.10-0, 33.14.00.00-3, 33.77.11.00-6, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.44.16-6, 33.14.11.15-9, 33.70.00.00-7, 33.77.11.00-6, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 33.14.16.20-2, 33.14.12.40-4, 33.14.11.14-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował aktualną koncesją lub zezwoleniem Głównego Inspektora Farmaceutycznego GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwoleniem GIF na wytwarzanie produktów leczniczych -jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, lub będzie posiadał zezwolenie Stosowna koncesja ,zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi i substancjami odurzającymi) na prowadzenie składu konsygnacyjnego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony przez każdego z nich z osobna. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena warunku na zasadzie spełnia -nie spełnia .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w zakresie którym Wykonawca składa przedmiotową ofertę , wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, ze te dostawy zostały wykonane lub sa wykonywane należycie .W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, warunek należy spełnić w odniesieniu do każdego z Pakietów z osobna. Ocena warunku na zasadzie spełnia-nie spełnia .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- zał. nr 4 do SIWZ, na zasadzie spełnia- nie spełnia .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- zał. nr 4 do SIWZ, na zasadzie spełnia- nie spełnia .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia . Ocena warunku na zasadzie spełnia -nie spełnia . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony co najmniej przez jednego z nich.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku konsorcjum- ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. W stosunku do spółki cywilnej Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, . W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i technicznego podlegają sumowaniu . 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie -konsorcjum, spółka cywilna- zobowiązani są do złożenia dokumentów w następujący sposób: Aktualny odpis z właściwego rejestru - dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum Oświadczenie o nie zaleganiu z płaceniem podatków - muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum Oświadczenie o opłacaniu ubezpieczenia ZUS lub KRUS - muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum Wymagany wykaz zrealizowanych dostaw - wystarczy złożony przez jednego członka konsorcjum, Doświadczenie, potencjał kadrowy i finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu Ponadto oferta winna zawierać formularze stanowiące załączniki do SIWZ .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, przy ulicy Aleksandrowskiej 159 , bud. adm. A , I p, pok.51.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, przy ulicy Aleksandrowskiej 159 w sekretariacie szpitala, bud. adm. A , II p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Butelki szklane - recepturowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 1 - Butelki szklane - recepturowe- zał. nr 2a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.20-8, 33.79.20.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Paski testowe do pomiaru poziomu glukozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 2 - Paski testowe do pomiaru poziomu glukozy- zał. nr 2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Elektromedycyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 3 - Elektromedycyna -zał. nr 2c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Leki różne-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 4 - Leki różne- zał. nr 2d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe jałowe i specjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe jałowe i specjalne- zał. nr 2e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Materiały higieniczne i środki pielęgnacyjne, środki do dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 6- Materiały higieniczne i środki pielęgnacyjne, środki do dezynfekcji rąk zał. nr 2f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 33.74.13.00-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Materiały opatrunkowe niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 7- Materiały opatrunkowe niejałowe- zał. nr 2g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8- Zestawy ambulatoryjne i cewnikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 8- Zestawy ambulatoryjne i cewnikowe- zał. nr 2h do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9- Program substytucji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Pakiet nr 9- Program substytucji - zał. nr 2i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.33.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- Dostawa wkładów do strzykawek
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.