eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż dystrybutorów wody wraz z serwisem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22



Ogłoszenie nr 620182-N-2017 z dnia 2017-11-22 r.

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie: Dostawa i montaż dystrybutorów wody wraz z serwisem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 00000001021100, ul. Alojzego Felińskiego  2B , 01-513   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, e-mail is@mz.mofnet.gov.pl, jacek.wielkopolanin@mz.mofnet.gov.pl, faks 22 5618093.
Adres strony internetowej (URL): www.mazowieckie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.mazowieckie.kas.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mazowieckie.kas.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, ul. A. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dystrybutorów wody wraz z serwisem
Numer referencyjny: PN/45/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest 1. Dostawa wraz z montażem polegającym na podłączeniu do lokalnej sieci wodociągowej i uruchomieniem: a) w części I zamówienia 123 szt. wolnostojących dystrybutorów wody pitnej, b) w części II zamówienia 112 szt. wolnostojących dystrybutorów wody pitnej. Dystrybutory winny zapewniać możliwość wyboru parametrów podawanej wody (minimum 2 funkcje) tj. zimna i gorąca. 2. Usługa serwisowa w okresie gwarancyjnym tj. 4 serwisy gwarancyjne w okresie 24 miesięcznej gwarancji w terminie podanym przez Wykonawcę w ofercie od dnia wydania zlecenia przez Zamawiającego: a) Okresowa płatna usługa serwisowa obejmująca: - zapewnienie sprawnego działania urządzenia, - wymianę filtrów węglowych, - sanityzację urządzeń (profesjonalne czyszczenie, dezynfekcja lub wymiana tych elementów urządzeń dozujących/dystrybutorów, które mają stały kontakt z wodą i czynnikami zewnętrznymi, - wymiana części wynikająca z normalnego zużycia, w odniesieniu do każdego dostarczonego w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia urządzenia winna być wykonywana zgodnie z wymogami producenta jednak nie rzadziej niż dwa razy do roku, przy czym okres pomiędzy kolejnymi serwisami nie może być krótszy niż 6 miesięcy. b) W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 41110000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 432400,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-27

II.9) Informacje dodatkowe: Warunkiem realizacji usługi serwisu w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy jest realizacja dostawy dystrybutorów wody w terminie do 27.12.2017r. Zamawiający w przypadku braku realizacji dostawy dystrybutorów wody w terminie do dnia 27.12.2017r. odstąpi od umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca może polegać na zdolności zawodowej innych podmiotów, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy zgodnie z dyspozycja art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców, którzy wspólne ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa powyżej. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert), wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do jednej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.) wspólnie z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może być złożone razem z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 1) Część 1 - 2 000,00 zł, (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100); 2) Część 2 - 2 000,00 zł, (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100); 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 20 1010 1010 0166 4913 9120 0000, prowadzony w NBP O/O W-wa, z adnotacją: Wadium - Postępowanie PN/45/2017 - na Część/ci .............. (wskazać nr części, na którą/e składana jest oferta). 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy, załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum, wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty z ofertą. 7. Zwrotu wniesionego wadium Zamawiający dokona w trybie i na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania usługi serwisowej30,00
termin płatności faktur z tyt. wykonania usługi serwisowej10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z dyspozycją art. 144 ust 1 pkt 1 Ustawy w szczególności w przypadku zmiany wynagrodzenia wykonawcy w poniższych okolicznościach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę Zmiana wysokości /wzrost/ wynagrodzenia zostanie ustalona po negocjacjach z wykonawcą, proporcjonalnie do wzrostu kosztów wykonania zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 Ustawy, dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany treści umowy zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia). O powyższych zmianach strony umowy będą jedynie powiadamiały się wzajemnie pisemnie. Rozliczenia miedzy Zamawiającym - Izbą Administracji Skarbowej w Warszawie, a Wykonawcą z tytułu zawartej umowy prowadzone będą wyłącznie w walucie polskiej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa wraz z montażem polegającym na podłączeniu do lokalnej sieci wodociągowej i uruchomieniem w części I zamówienia 123 szt. wolnostojących dystrybutorów wody pitnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dystrybutory winny zapewniać możliwość wyboru parametrów podawanej wody (minimum 2 funkcje) tj. zimna i gorąca. Specyfikacja techniczna dystrybutorów wody pitnej System chłodzenia wody Bezfreonowy Pobór mocy gorąca/zimna woda gorąca woda min. 600W max. 800W /zimna woda min.80 max. 120W Temperatura wody gorącej min. 85 st. C - max. 100 st. C Temperatura wody zimnej min. 4 st. C - max. 12 st. C Wymiary: wysokość szerokość głębokość od 1000 mm do 1200 mm od 300 mm do 400mm od 300 mm do 500mm Rodzaj filtracji Ultrafiltracja min. 0,01-0,05 mm Maksymalne ciśnienie pracy 4 bary Wydajność minimum 3,7 l/min. Usługa serwisowa w okresie gwarancyjnym tj. 4 serwisy gwarancyjne w okresie 24 miesięcznej gwarancji w terminie podanym przez Wykonawcę w ofercie od dnia wydania zlecenia przez Zamawiającego: Okresowa płatna usługa serwisowa obejmująca: - zapewnienie sprawnego działania urządzenia, - wymianę filtrów węglowych, - sanityzację urządzeń (profesjonalne czyszczenie, dezynfekcja lub wymiana tych elementów urządzeń dozujących/dystrybutorów, które mają stały kontakt z wodą i czynnikami zewnętrznymi, - wymiana części wynikająca z normalnego zużycia, w odniesieniu do każdego dostarczonego w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia urządzenia winna być wykonywana zgodnie z wymogami producenta jednak nie rzadziej niż dwa razy do roku, przy czym okres pomiędzy kolejnymi serwisami nie może być krótszy niż 6 miesięcy. b) W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Dostawa i montaż urządzeń Dystrybutory winny być dostarczone i podłączone do lokalnej sieci wodociągowej w jednostkach Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć fabrycznie nowe urządzenia, wolne od wad, zapewniające bezpieczną i higieniczną pracę zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Zleceniobiorca winien przedstawić atesty Państwowego Zakładu Higieny dopuszczające je do kontaktu z żywnością jak PZH na urządzenia objęte dostawą. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie niezbędne akcesoria niezbędne do podłączenia i uruchomienia urządzeń w miejscu użytkowania. Termin dostawy wraz z podłączeniem i uruchomieniem urządzeń - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.12.2017 r. Wszelkie prace związane z podłączeniem urządzeń winny być wykonywane w godzinach pracy jednostek Zamawiającego. Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi dostawę i montaż tj. podłączenie /uruchomienie dystrybutorów po godzinach pracy jednostek Zamawiającego. Po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.Montaż urządzeń obejmuje:wykonanie przewiertów niezbędnych dla prawidłowego poprowadzenia instalacji wodnej. Okres gwarancji Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane dystrybutory wody. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wyposażenie: Instrukcja obsługi w języku polskim; Wymagane dokumenty i zaświadczenia: Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zgłosi na piśmie Zamawiającemu, z wyprzedzeniem jednodniowym, listę osób, które wyznaczył do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 41110000-3, 50000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 226320,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania usługi serwisowej30,00
termin płatności faktur z tyt. wykonania usługi serwisowej10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa wraz z montażem polegającym na podłączeniu do lokalnej sieci wodociągowej i uruchomieniem wolnostojących dystrybutorów wody pitnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dystrybutory winny zapewniać możliwość wyboru parametrów podawanej wody (minimum 2 funkcje) tj. zimna i gorąca. 2. Specyfikacja techniczna dystrybutorów wody pitnej System chłodzenia wody Bezfreonowy Pobór mocy gorąca/zimna woda gorąca woda min. 600W max. 800W /zimna woda min.80 max. 120W Temperatura wody gorącej min. 85 st. C - max. 100 st. C Temperatura wody zimnej min. 4 st. C - max. 12 st. C Wymiary: wysokość szerokość głębokość od 1000 mm do 1200 mm od 300 mm do 400mm od 300 mm do 500mm Rodzaj filtracji Ultrafiltracja min. 0,01-0,05 mm Maksymalne ciśnienie pracy 4 bary Wydajność minimum 3,7 l/min. 3. Usługa serwisowa w okresie gwarancyjnym tj. 4 serwisy gwarancyjne w okresie 24 miesięcznej gwarancji w terminie podanym przez Wykonawcę w ofercie od dnia wydania zlecenia przez Zamawiającego: a) Okresowa płatna usługa serwisowa obejmująca: - zapewnienie sprawnego działania urządzenia, - wymianę filtrów węglowych, - sanityzację urządzeń (profesjonalne czyszczenie, dezynfekcja lub wymiana tych elementów urządzeń dozujących/dystrybutorów, które mają stały kontakt z wodą i czynnikami zewnętrznymi, - wymiana części wynikająca z normalnego zużycia, w odniesieniu do każdego dostarczonego w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia urządzenia winna być wykonywana zgodnie z wymogami producenta jednak nie rzadziej niż dwa razy do roku, przy czym okres pomiędzy kolejnymi serwisami nie może być krótszy niż 6 miesięcy. b) W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Dostawa i montaż urządzeń Dystrybutory winny być dostarczone i podłączone do lokalnej sieci wodociągowej w jednostkach Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć fabrycznie nowe urządzenia, wolne od wad, zapewniające bezpieczną i higieniczną pracę zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Zleceniobiorca winien przedstawić atesty Państwowego Zakładu Higieny dopuszczające je do kontaktu z żywnością jak PZH na urządzenia objęte dostawą. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie niezbędne akcesoria niezbędne do podłączenia i uruchomienia urządzeń w miejscu użytkowania. Termin dostawy wraz z podłączeniem i uruchomieniem urządzeń - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.12.2017 r. Wszelkie prace związane z podłączeniem urządzeń winny być wykonywane w godzinach pracy jednostek Zamawiającego. Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi dostawę i montaż tj. podłączenie /uruchomienie dystrybutorów po godzinach pracy jednostek Zamawiającego. Po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Montaż urządzeń obejmuje: wykonanie przewiertów niezbędnych dla prawidłowego poprowadzenia instalacji wodnej. Okres gwarancji Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane dystrybutory wody. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wyposażenie: Instrukcja obsługi w języku polskim; Wymagane dokumenty i zaświadczenia: Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zgłosi na piśmie Zamawiającemu, z wyprzedzeniem jednodniowym, listę osób, które wyznaczył do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 41110000-3, 50000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 206080,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania usługi serwisowej30,00
termin płatności faktur z tyt. wykonania usługi serwisowej10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.