Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-12-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lipnica Murowana: roboty budowlane polegające na modernizacji Ośrodka Zdrowia w Lipnicy Murowanej - dostosowanie do wymogów sanitarnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lipnicy Murowanej, do kontaktów: Anatolij Moroz, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 014 6852628, fax 014 6852628, e-mail: ozlipnica@boch.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na modernizacji Ośrodka Zdrowia w Lipnicy Murowanej - dostosowanie do wymogów sanitarnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lipnica Murowana. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: dostosowaniu istniejącego Ośrodka Zdrowia do wymagań zawartych w obowiązujących przepisach prawnych i stworzeniu prawidłowego układu technologicznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. 2) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, z aktualnością jak dla dokumentu z pkt 1 (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczy osób fizycznych, wspólników lub urzędujących członków organu zarządzającego i podmiotów zbiorowych. 3) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem zaległych płatności lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5) Sprawozdanie finansowe za 2005 rok (z opinią biegłego, jeżeli podlega ono badaniu zgodnie z ustawą o rachunkowości), również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania (bilansu) - własną informację określającą zysk, obroty oraz zobowiązania i należności za 2005 rok. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.01.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następujące warunki: a) od co najmniej 2 lat prowadzą działalność w branży budowlanej, b) wykonali roboty budowlane polegające na remoncie co najmniej jednego budynku mieszkalnego lub użytkowego w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia o wartości powyżej 50 tys. zł, c) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, d) dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób i podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4). 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat lub w przypadku prowadzonej działalności krótszej, zgodnie z załącznikiem nr 5, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 50 tys. zł każdy z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 5). 3) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 5 tys. zł, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.01.2007, godzina 10:00, Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Społecznej w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 49.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Modernizacja systemu i urządzeń ochrony przeciwpożarowej SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap II - Przeciwpożarowa stolarka drzwiowa
- Adm.261.2.2025- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
- Odnowienie 5 pustostanów w budynk. adm . przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Kawcza 31 m 5, Siennicka 12 m 8, Sulejkowska 22 m 1, Waszyngtona 79/81 m 10, Waszyngtona 79/81 m 16.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.