eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Jelenia Góra: USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 61905 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30919 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze, ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7532661-664 w. 271, faks 075 7532665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy, którym jest organizacja i przeprowadzenie: - dwóch kursów Brukarza każdy dla 13 osób pozbawionych wolności oraz zajęć aktywizacyjnych z podstawami obsługi komputera dla każdego z kursów, - jednego kursu Malarza dla 13 osób pozbawionych wolności oraz zajęć aktywizacyjnych z podstawami obsługi komputera, - dwóch kursów Technologa robót wykończeniowych w budownictwie każdy dla 13 osób pozbawionych wolności oraz zajęć aktywizacyjnych z podstawami obsługi komputera dla każdego z kursów. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji niektórych kursów oraz zajęć aktywizacyjnych w przypadku nieotrzymania w planie wydatków budżetowych wystarczającej ilości środków finansowych, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na ich sfinansowanie oraz w przypadku otrzymania środków w terminie, w którym z przyczyn organizacyjnych, technicznych nie będzie możliwości zrealizowania wszystkich kursów oraz zajęć aktywizacyjnych. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wynagrodzenie za nieprzeprowadzone kursy lub zajęcia aktywizacyjne oraz jak również żadne odszkodowanie. 3.Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy zgodnie z tematyką szkoleń. 4.Skierowane osoby zostaną na koszt Wykonawcy: objęte ubezpieczeniem NNW, poddane badaniom lekarskim stwierdzającym brak przeciwwskazań do pracy w zawodzie, wyposażone w odzież ochronną, oraz poddane przeszkoleniu w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż oraz poddane instruktażowi przed przystąpieniem do wykonywania zajęć praktycznych. 5.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do szkolenia zgodnie z pkt. 3 powyżej i szkolenia w ramach z każdego z kursów dodatkowo 2 osób z listy rezerwowej przygotowanej przez Zamawiającego, które w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie osoby z listy podstawowej zapewnią wykonanie przedmiotu umowy i przeszkolenie minimum 13 osób w ramach każdego z kursów. 6.Wykonawca zamówienia musi spełniać wymogi (organizatorów szkolenia), które zostały określone w §1 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami). 7.Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia. Program szkolenia spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami). Dla każdego kursu powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych szkolenia (20 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych). Zajęcia aktywizacyjne minimum 24 godziny przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 8.Zajęcia aktywizacyjne powinny obejmować w zakresie zajęć następujące moduły tematyczne: a) z Liderem Klubu Pracy, b) z doradcą zawodowym, c) z psychologiem. 9.Wykonawca zobowiązuje się do ochrony i przechowywania danych osobowych uczestników szkolenia uzyskanych od uczestników zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. 10.Wykonawca zapewni w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, podręczniki, skrypty oraz środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. 11.Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni instruktorów praktycznej nauki zawodu, materiały budowlane, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń budowlanych, środki ochrony indywidualnej, niezbędne maszyny i urządzenia budowlane, narzędzia i sprzęt . 12.Zamawiający, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych przekaże Wykonawcy narzędzia oraz sprzęt do realizacji kursu i zajęć aktywizacyjnych, zakupiony na potrzeby projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13.Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych w pomieszczeniach przygotowanych przez zamawiającego na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze wyposażonych w sprzęt, pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów ppoż, BHP i ergonomii oraz w zakresie zajęć praktycznych w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze. 14.Wykonawca zakończy szkolenie egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego szkolenia. Egzaminy sprawdzające przeprowadzi komisja powołana przez wykonawcę. Do składu komisji wykonawca powoła jednego przedstawiciela zamawiającego. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. 15.Osobie szkolonej, która uzyska z egzaminów oceny wyższe od oceny niedostatecznej, wykonawca wystawi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami). 16.Wykonawca prowadzi dokumentację przebiegu szkolenia. Dokumentację stanowią: 15.1) program nauczania; 15.2) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: 15.2.a) wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 15.3.b) tematy zajęć edukacyjnych; 15.3) protokół z egzaminu 15.4) rejestr wydanych zaświadczeń wraz z zaświadczeniami opatrzonymi w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisy informujące, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca prowadzi również dokumentację przebiegu zajęć aktywizacyjnych, którą stanowią: konspekty zawierające tematykę zajęć, z wyszczególnieniem zastosowanych materiałów i środków dydaktycznych, oraz metod i form realizacji, rejestr wydanych zaświadczeń wraz z zaświadczeniami opatrzonymi w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisy informujące, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 17.Po zakończeniu szkolenia wykonawca zobowiązuje się do przekazania protokolarnie zamawiającemu oryginały dokumentacji szkoleniowej. 18.Zamawiający zobowiązuje się przygotować listy obecności na kursy i zajęcia aktywizacyjne opatrzonymi w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisy informujące, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 19.Wykonawca zakończy szkolenia, egzaminy oraz wywiąże się ze swoich obowiązków wynikających z formularza ofertowego oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie: - dla kursu Malarza 30 dni od dnia podpisania umowy, jednakże nie później niż do 25.03.2011 r., - dla dwóch kursów Brukarza oraz dwóch kursów Technologa robót wykończeniowych w budownictwie do dnia 23.12.2011 r. 20.Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu musi wynosić nie więcej niż 30% całkowitej wartości kursu. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach szkolenia. 21.Wykonawca przechowa dokumentację dotyczącą szkolenia będącego przedmiotem niniejszej specyfikacji do końca 2021 r., w warunkach umożliwiających zachowanie wszelkich danych osobowych w niej zawartych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 22.Wykonawca umożliwi uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach (Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013) w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 23.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji przebiegu szkolenia logotypami i zapisami zapewniającymi identyfikację wizualną realizowanego szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługi szkoleniowe kategorii 80400000-8 wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2151/2003 z dnia 16.12.2003 r., Dz. U. L 329 z 17.12.2003 r. str. 0001 - 0270 ze zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013), w związku z realizacją projektu (Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10 a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 263920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.